Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko toi JP joku kaupparatsu? Ei vittu jos voittohaastiksessa aletaan verbaalisesti mainostamaan jotain label23:sta ja mivitotalia, että pysyy terveenä niin vmp sanon minä
Tais tulla clinchissä se haava.
Tais hanska viiltää vekin.
Aika kovat ongelmat sulla...Onko toi JP joku kaupparatsu? Ei vittu jos voittohaastiksessa aletaan verbaalisesti mainostamaan jotain label23:sta ja mivitotalia, että pysyy terveenä niin vmp sanon minä
Hanska sen aiheutti, ei mikään isku. Turhan usein ei näe vaparissa, mutta yleensä johtuu huonosta tarrakiinnikkeen teippauksesta.Tai jenkki sukelsi kyynärpäähän kun lähti hakemaan alasvientiä. Pirusti sitä verta ainakin tuli :D
Onko toi JP joku kaupparatsu? Ei vittu jos voittohaastiksessa aletaan verbaalisesti mainostamaan jotain label23:sta ja mivitotalia, että pysyy terveenä niin vmp sanon minä
Sitä UFC:ssä ihmettelee kun Brassit ei selviydy haastattelusta ilman tulkkia, mut nyt selvis, ettei selviydy suomalaisetkaan (eikä suomalaiset tulkitkaan).
Toisaalta aika erikoista, että hommasta ei selviydytä edes auttavasti, vaikka tuota englantia haastellaan jostain kolmannelta(vai neljänneltä? vai viidenneltä?) luokalta lähtien peruskoulussa.