Cage Warriors 66 - Tauru ja Halonen maailmaa valloittamassa @ Kööpenhamina 22.3.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs mieltä olitte Taurun pystyottelusta? Ei sitä hirveesti kerennyt näkemään. Vastassa oli kuitenkin kokenut pystykaveri. Ei Tauru anteeksi pyydellyt pystyssäkään. Muuta en osaa sanoo. Matto on ilmeisen hyvää, mutta mikä on pystyn tilanne?

Mitä nyt Taurun matseja olen kattonut niin ihan ok pysty. Kovaa kyllä osu Tauruun tossa alussa mut aika kovaa osu Taurukin.

Edelliselle sivulle postasin gogopalata matsin jossa näkee enemmän pystyä.

*repii vetolapun* Sinne meni karhuherran "varmat tiedot". Pilu...

Ei niitä nyt kaikkia olisi tarvinnut samalle lapulle laittaa - ellet ole Mikael Silander.

Taurulta jäätävää suorittamista, vaikka matsi pitikin voittaa. Ei jättänyt mitään epäselvyyttä. Ihailen Tonin kypsyyttä ja kisäpäätä, sekä ennen kaikkea reagointikykyä ottelussa.

Pystyotteluhan Taurulla on hyvää perustasoa, ja mies tykkää itse ryskätä pystyssä. Nytkin lähti epäröimättä kokeilemaan, mutta teki täysin oikean johtopäätöksen nopeasti. Lyöminen on kivaa, mutta ei siinä kannata riskejä ottaa, jos homma hoituu yhteen maaliin matossa.

Tässä lyhyesti tarinaa Taurun matsista.

Nyt on Mohsen Baharilla nättiä pystyä!

- - - Updated - - -

Ei se nyt haittaa vaikka lappu kusahtikin, kun Suomi-pojat voitti. Se on tärkeintä!

Ukrainalainen näytti kanatanssin!

En tiiä oonko yksin tän ajatuksen kanssa, mut tää eventti tuntuu paljon viihdyttävämmältä kuin moni edellinen UFC-kortti.

Monennäköistä iltamaa on alkuvuonna tullut jo katseltua eri suunnilta ja tämä oli toistaiseksi vuoden viihdyttävintä ja kiinnostavinta settiä livenä nähdyt pois lukien. Toki pari suomalaista auttaa asiaa aina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dalby on jotenkin kulkenut mun tutkan alapuolella, vaikka sen nimi on putkahdellut esiin useamman kerran. Olikohan eka matsi jonka näin siltä.

Aika vakuuttavasti lähti potkut vielä 4. erässäkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom