Cage - Showdown kuvagalleria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyviä kuvia! Hieno juttu Mike että haluat käydä kuvailemassa noita. Mistä muuten olet keksinyt alkaa vaparitapahtumia kuvaamaan? Käsittääkseni sinä et lajin kanssa ole aiemmin ollut tekemisissä..

No perhana, jo te nyt jaksatte siellä inistä. :D Viimeisen matsin aikana oli kyllä sydän kurkussa, muissa ei niin väliksi kun ei ollu tuttuja hakattavana! Ihan huippu ilta ja hyviä kuvia Mikeltä. :)

jko sanoi:
Hyviä kuvia! Hieno juttu Mike että haluat käydä kuvailemassa noita. Mistä muuten olet keksinyt alkaa vaparitapahtumia kuvaamaan? Käsittääkseni sinä et lajin kanssa ole aiemmin ollut tekemisissä..
Oonhan mä mielenkiinnolla katsellut suurimman osan UFC matseista ja Pride matseista. Ihan tämän kamppailuosion takia noita kuvailen.

Kiitoksia mahottomasta, mukava näitä katsella kun ei itse päässy paikan päälle.

Aiokkos Mike mennä Winter Waria kuvaamaan?

:rock: ISO kIITOS Mikelle loistavia kuvia...nää on hyvää antia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo hyviä kuvia. Kiitokset.

Pääsitkö kuinka hyvin liikkumaan häkin ympärillä?
Jos joka lukkopositiosta hyvän kuvan haluaa, tulee hiki otsalle.:D

vähän tietoo

moi!!

Alan aloittelemaan ton bjj ja kysyisinpä et kuinka paljon teiän reeneis harjoitellaa vale tudoa eli saatte lyödä ja potkii...Vaikka kylläki toi lukotus kiinostaa enempi mut ei aluais menettää ihan kokonaa nyrkkeily taitoakaa ,kun ehkä jossain vaihees aikain päästä vapariin vois yrittää mennä?

Ufc sanoi:
Muija toiselle puolelle häkkiä passiin! ;)
Sit tarttis opettaa se kuvaamaan ja hommata vielä toinen samanlainen setti sille.

Ei vais, mä olen vähän turhankin tarkka tässä sisällöntuotossa, haluan kaikki kuvat ottaa itse. Koitan revetä Lappeenrannan kisoihin kuvaamaan. Murdock toivotti lämpimästi tervetuliaiset sinnekin.

Sivuhuomautuksena, olen nyt toimittanut kahdesta kuvaamastani Cagesta printtikokoiset kuvat Graciemagazinelle Brasseihin ja Punchmagille Ranskaan. Ovat kyselleet niitä lehtiinsä.

~SanSit~ sanoi:
moi!!

Alan aloittelemaan ton bjj ja kysyisinpä et kuinka paljon teiän reeneis harjoitellaa vale tudoa eli saatte lyödä ja potkii...Vaikka kylläki toi lukotus kiinostaa enempi mut ei aluais menettää ihan kokonaa nyrkkeily taitoakaa ,kun ehkä jossain vaihees aikain päästä vapariin vois yrittää mennä?

Väärä thread, tee oma uusi tai lue vanhoja viestejä......

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom