BH-SF Liittynyt 22.7.2004 Viestejä 5 11.11.2009 #21 Eihän se ole tyhmä joka kysyy.Mut se joka kysyy ja samaan viestiin ilmottaa että olisi suotavaa jos toinen ei vastais ni..... Mä sain jo selvyyden noista vapaaottelun kriteereistä (ja siitä ketä on idiootti) ni mun ei tarvii enempää vaivata.
Eihän se ole tyhmä joka kysyy.Mut se joka kysyy ja samaan viestiin ilmottaa että olisi suotavaa jos toinen ei vastais ni..... Mä sain jo selvyyden noista vapaaottelun kriteereistä (ja siitä ketä on idiootti) ni mun ei tarvii enempää vaivata.
Benu Liittynyt 24.3.2003 Viestejä 1 780 11.11.2009 #22 Öööh? Ok, pahoitteluni. Mä kun luulin että yritit pilkata Maijua jolla kieroutuneella tavalla... BH-SF sanoi: Eli se ei ollu vapaaottelua kun ei oteltu matossa? Click to expand... Vapaaottelua voi otella vaikka käsillä seisoen, jos molemmat siihen pystyvät. BH-SF sanoi: Ok.Eli muiden otteluissa pitää vaan yksinkertaisesti olla pitempään matossa että ne on vapaaottelua. Click to expand... Kenen muiden?
Öööh? Ok, pahoitteluni. Mä kun luulin että yritit pilkata Maijua jolla kieroutuneella tavalla... BH-SF sanoi: Eli se ei ollu vapaaottelua kun ei oteltu matossa? Click to expand... Vapaaottelua voi otella vaikka käsillä seisoen, jos molemmat siihen pystyvät. BH-SF sanoi: Ok.Eli muiden otteluissa pitää vaan yksinkertaisesti olla pitempään matossa että ne on vapaaottelua. Click to expand... Kenen muiden?