Cage 26 - 5.4. Turku

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiikerinsilmä taitaa olla ainoa, joka liettualaista toistuvasti nostaa esiin. :D

Ehkä nyt viimeistään olisi aika unohtaa koko sälli, kun ei taida enää kovin aktiivinenkaan ottelija olla.

Noh jos nyt tarkasti katsoo niin tälläkertaa en ollut minä joka asian otti esille :D. Jos nyt tilanne on se että kaveri on jo lopettanut niin on totta että turha hänen perään on haikailla. Muutoin ois mun mielestä ollu oikein hyvä vastus esim juuri Vänttinen-Uitto voittajalle. Edelleenkin olen sitä mieltä että Räsäsen voittamisen jälkeen ois ollu heeboa kiva nähdä uudmmankin kerran Cagessa.

Meinaakos Mr. Niva siis että lähivuosina ois paikka esim Packalen vs. Kuivanen asetelmalle?

Noh, totta, pakko myöntää etten kyllä Kuivasta nyt tajunnut ajatella. Vuoden tulokkaasta on kuitenkin vielä jonkin verran matkaa Antoniin. Mutta eiköhän Kuivanen lähde taas maailmalle.

Wääntäjälle kiitokset luottamuksesta!

Noh, totta, pakko myöntää etten kyllä Kuivasta nyt tajunnut ajatella. Vuoden tulokkaasta on kuitenkin vielä jonkin verran matkaa Antoniin. Mutta eiköhän Kuivanen lähde taas maailmalle.

Wääntäjälle kiitokset luottamuksesta!
No tälleen hetken mietittyäni totesi että en itse tässä nyt kovin kauaskatseisesti fundeeranut. Toisaalta jos Kuivasen ura ei tästä lähde nousuun niin se lähtee laskuun ja kun Packalenin kehitys taitaa olla viellä varsin rakettimaisen nousujohteista niin ei kai "Kuivanen vs. Packalen"-skenaario nyt täysin utopistinen asetelma olis. Vain lähes Utopistinen.

Ihme ehdotuksia nää laittaa hyviä suomalaisia vastakkain...
Sitähän porukka haluaa nähdä! Ei Cage tietääkseni ole mikään ponnahduslauta vaan voittoa tulevaisuudessa tahtova organisaatio.
En ite halua että homma menee kuten vaikka Ruotsissa, että jokainen 4-0 tjsp recordil oleva on tuleva ufc nimi ja niille vaan sit rakennellaan paisteilla recordii et päästään isoon liigaan. Haluan fanina nähdä Suomalaisia ja pohjoismaisia kärkinimiä vastakkain!

EI mitään rakentelua vaan otetaan ulkomailta kovia ukkoja Suomalaisia vastaan. Kovat Suomi vs Suomi matsit on nähty muutamassa eventissä. Mitäs sitten tehdään? Jos Cage ei ole ponnahduslauta niin mitä järkeä huipulle havittelevan ottelijan on edes otella siellä. Ei tällä Suomessa elä.

Nooh aina tulee uusia kovia suomalaisia. Ohan sekin hyvä että on kovia ulkolaisia vastassa, mutta jos tietää vain etta kaveri on listab petusteella kova niin ei se ole kovin tunteita herättävää. Tunnetut kovat taas on varmaan aika hintavia. "ufc veteraanit" nyk. Journymanit tuntuu onneks olevan jo pois muodista. Imo kiinnostavimmat ottelu parit: A. Suomo vs Ruotsi(/pohjoismaiden+viron) huiput. B. Aikaisemmin mielipahaa suomessa aiheuttaneet ulkolaiset vs suomipoika ja C. Miltein parhaiden / nousevien kotimaisten keskenöiset kohtaamiset.

Luotettavista lähteistä kuultuna olen ymmärtänyt, että Packalen on hurjassa vireessä. Silloin olisi päästävä ottamaan askelta ylöspäin ja mielestäni Cagen vyö voisi olla etappina ihan realistinen. Toivottavasti pääsee pian tittelimatsiin, jotta saisi näkyvyyttä ja sen myötä näyttämään potentiaaliaan ulkomaillekin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tottakai olis siistii jos saatais meidän neljän matsin jätkillekki kovat vastustajat jenkeist/brasseist/euroopast, mut niille tuppaa vaan joutuu laittaa sitä taalaa tiskiin ennenku sopu syntyy! Suomi vs Suomi matsit on monta kertaa halvempia ja silti kiinnostavampia ;)

Suomi vs Suomi matsit on monta kertaa halvempia

No sit voi tiputtaa loppujen hintaa ja fiilistellä katsomoss "Nää matsit on cagelle halpoja"

Eiköhän toi Puolakka vs Sparv matsi näyttäny et ei jengiä kiinnosta. Osa hc-faneista tykkäs mut 90% yleisöstä oli hiljaa. Pelottavaa kun mainissa yleisö ei ole menossa mukana.

No sit voi tiputtaa loppujen hintaa ja fiilistellä katsomoss "Nää matsit on cagelle halpoja"

Eiköhän toi Puolakka vs Sparv matsi näyttäny et ei jengiä kiinnosta. Osa hc-faneista tykkäs mut 90% yleisöstä oli hiljaa. Pelottavaa kun mainissa yleisö ei ole menossa mukana.
Itse en ollut paikalla, mutta eiköhän se 90% ois ollu hiljaa vaikka siellä ois ollu joku juuäfcii ottelija jos se matsi on tylsä?

Itse en ollut paikalla, mutta eiköhän se 90% ois ollu hiljaa vaikka siellä ois ollu joku juuäfcii ottelija jos se matsi on tylsä?

Yleisön on helppo kannattaa kotimaista ottelijaa vaikka matsi olisikin tylsä. Täytyy edelleen muistaa, että suurin osa yleisöstä ei tunne nimeltä kuin muutaman kotimaisen ottelijan. Jos siellä on vaan Matti vs Ville niin vaikeaa valita kumman lyöntejä hurraa. Laitetaan Matti vs Igor niin jokainen yleisössä tietää ketä kannattaa.

Tompan UFC depyytti oli hyvä esimerkki. Jos siinä matossa olisi pyörinyt kaksi brassia niin olisin haukotellut tylsyydestä. Kuitenkin kun oli Suomi vs Brasilia niin en meinannut pysyä paikallani ja pulssi oli varmaan 200. Itse se matsihan ei ollut todellakaan mitään räiskintää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom