Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiikerinsilmä taitaa olla ainoa, joka liettualaista toistuvasti nostaa esiin. :D
Ehkä nyt viimeistään olisi aika unohtaa koko sälli, kun ei taida enää kovin aktiivinenkaan ottelija olla.
Meinaakos Mr. Niva siis että lähivuosina ois paikka esim Packalen vs. Kuivanen asetelmalle?
No tälleen hetken mietittyäni totesi että en itse tässä nyt kovin kauaskatseisesti fundeeranut. Toisaalta jos Kuivasen ura ei tästä lähde nousuun niin se lähtee laskuun ja kun Packalenin kehitys taitaa olla viellä varsin rakettimaisen nousujohteista niin ei kai "Kuivanen vs. Packalen"-skenaario nyt täysin utopistinen asetelma olis. Vain lähes Utopistinen.Noh, totta, pakko myöntää etten kyllä Kuivasta nyt tajunnut ajatella. Vuoden tulokkaasta on kuitenkin vielä jonkin verran matkaa Antoniin. Mutta eiköhän Kuivanen lähde taas maailmalle.
Wääntäjälle kiitokset luottamuksesta!
Sitähän porukka haluaa nähdä! Ei Cage tietääkseni ole mikään ponnahduslauta vaan voittoa tulevaisuudessa tahtova organisaatio.Ihme ehdotuksia nää laittaa hyviä suomalaisia vastakkain...
Suomi vs Suomi matsit on monta kertaa halvempia
Itse en ollut paikalla, mutta eiköhän se 90% ois ollu hiljaa vaikka siellä ois ollu joku juuäfcii ottelija jos se matsi on tylsä?No sit voi tiputtaa loppujen hintaa ja fiilistellä katsomoss "Nää matsit on cagelle halpoja"
Eiköhän toi Puolakka vs Sparv matsi näyttäny et ei jengiä kiinnosta. Osa hc-faneista tykkäs mut 90% yleisöstä oli hiljaa. Pelottavaa kun mainissa yleisö ei ole menossa mukana.
Itse en ollut paikalla, mutta eiköhän se 90% ois ollu hiljaa vaikka siellä ois ollu joku juuäfcii ottelija jos se matsi on tylsä?
Hotellipakettia valmistellaan ja lisää infoa ensiviikolla.
Mistä kategoriasta haluaisitte lippujen olevan?