CAGE 25 - 15.2.2014 @ Energia Areena Vantaa **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gregun ja lähdesmäen matsin takia taidan ekan kerran lähteä cageen. Viimeksi matka tyssäsi kun jäätiin helsinkiin hotelliin saunomaan ja ryyppäämään :D

Mulla olis 1 ringside lippu ylimääräsenä kun sain useamman lipun lahjaksi. Paikka on rivillä 2. Normi hinta on 85€ tästä lipusta, mutta voin myydä 50€ hintaan. Jos joku haluaa niin laittakaan vaikka yksityisviestiä täällä.

Noniin nyt on lippu hankittu.

Olen ennen ostanut liput lähimmästä myyntipisteestä, mutta nyt hankin tuon itsetulostettavan. Onko kokemuksia kelpaako ikivanhalla mustavalkotulostimella printattu lippu? :D

Varmaan ihan odotettavaa, että ei tule niin paljon väkeä kun edellisessä Vantaan tapahtumassa. Kuivanen ja Niinimäki kuitenkin veti yleisöä ihan hyvin. Tunnelman kannalta hienoo jos mahdollisimman moni tulisi, mutta niitä matsejahan sinne mennään katsomaan eikä yleisöä. Toivottavasti kohta selviää viimeisetkin ottelijat ja varsinkin Vänttisen vastustaja. Itse olen paikalle tulossa, mutta lippu on vielä hankkimatta. :)

Matsejahana sinne mennään katsomaan, mutta nekin tuntuvat viihdyttämmiltä kun ei tarvitse meidän kahdestaan niitä katsoa :) . Ja jos saadaan mökki täyteen, niin organisaatio saa massia -> ottelijat saa massia -> enemmän matseja, (vieläkin) nimekkäämpiä miehiä -> vielä enemmän yleisöä -> viihdytään entistä paremmin -> jne. Onneksi tapahtumaan on vielä aikaa ja kerkeää rummuttamaan/mainostamaan. Haastavaa tuossa promoamisessa on varmaan se, että ottelijat valmistautuvat matseihin, eikä se ajatus välttämättä ole promoamisessa. En kyllä tiedä onko se niiden tehtäväkään? Pääasia, että tapahtuma järjestetään ja pääsen katsomaan sitä! Kiitoksia etukäteen.

Kumma kun ei Vänttiselle löydy lähempää kovia vastustajia... Tämä on aika high risk no reward matsi. Jair Goncalves otellut kerran vuonna 2012 ja ei viimevuonna ollenkaan. Iän puolesta ura jo kohta takana.

Tällä kertaa täytyy valitettavasti jättää Cage väliin. :( Oulun tapahtumassa en ollut, mutta Turun ja Vantaan iltoja en ole sitten vuoden 2011 missannut.

Pakko on jäädä kotiin jännittämäään sitä, että saako lapsuuden sankari Janne Ahonen vihdoin sen henkilökohtaisen olympiamitalin.

Onneksi on sentään ennakkoon minua vähiten kiinnostava (lähinnä turkulaisten puute) kortti pitkään aikaan. Silti kyllä hieman otti päähän, kun tajusin, että suurmäki osuu juuri samaan iltaan.

Vaikuttaakohan olympialaiset miten paljon lipunmyyntiin?

Tuntuu että täällä ollaan kovin sitä mieltä nykysin että kaikki muut ottelijat paits ufc/bellatorin kokeneet ois High risk/ low reward ottelijoita. Näille "high reward"ottelijoille vänttinen on "low reward"!!!!! Ihan hyvän kuulonen matchuppi mun mielestä joskaan ei kovin tunteita herättävä. Toivottavasti Puolakka vs Sparv on päämatsi.

Joku tuossa kummasteli, miksi Vänttiselle ei lähempää saada vastustajia? Vastaus siihen on, että Vänttinen ei ole euroopassa kovin mukavan miehen maineessa ;-) Kaikki euroopan ottelijat pyytää ihan poskettomia summia. Suoraan sanoen hinnoittelee itsensä ulos kuvioista.

Miten muuten se uusinta Angelieria vastaan, onko vielä tähtäimessä? Edellinenhän taisi peruuntua Angelierin loukkaantumiseen. Entä John Hawk? Haluaisin edelleen nähdä Marcuksen ottavan revanssin siitä löllömahasta. Esitys Bellatorissa meni niin perseelleen kuin voi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joku tuossa kummasteli, miksi Vänttiselle ei lähempää saada vastustajia? Vastaus siihen on, että Vänttinen ei ole euroopassa kovin mukavan miehen maineessa ;-) Kaikki euroopan ottelijat pyytää ihan poskettomia summia. Suoraan sanoen hinnoittelee itsensä ulos kuvioista.

Samahan taisi olla Niinimäenkin kanssa? Voitko yhtään valottaa että millasia summia Vänttistä vastaan ottelemisesta on parhaimmillaan pyydetty?

Tämä oli onneksi itselle ehkä vähiten kiinnostava matsi. Hyvä, että Forsell saa silti vastustajan ja saa ottelukokemusta. Lähdesmäen otteet ei ole vakuttaneet viimeaikoina.

Puolakka vs. Sparv on mulle se "main event" Vaikka on tuolla useita erittäin kiinnostavia matseja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom