CAGE 18 - 3.3.2012 @ Logomo, TURKU

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt nestorig jäitä hattuun! Me ei ollakaan nähty hetkeen, niin sä et tiedä mun nykykuntoa. Mun vapariesiintymiseni olisi kyllä varmasti katsojille erikoinen kokemus. Jätän väliin siis. Paikalle tulen kyllä, tätä tapahtumaa en missaisi mistään hinnasta. Uskon että Cage tarjoaa suuren piristysruiskeen turkulaiselle vapariskenelle.

sori lähti vähän lapasest mut showta:han me sohva senseit haetaan suomen eka freak matsi hatsa vs. ?

Hehee, äijä nyt laukoo ihan urakalla. Joku herkempi vois vetää jo herneet nenään..
Mun mielestä friikkimatsi on se kun Bob Sapp hakkaa kääpiötä tai nelimetrinen korealainen kiusaa kahta eläkeikäistä naista. Itseäni en edes nykykunnossa laskisi tuohon kategoriaan. Vidun tylsä matsi siitä tulisi. Onneks Sauli kulmasta pelastaisi mut.

Ei ole tarkoitus loukata ketään! Ehkä vähän provosoida joku sieltä haastamaan esim. Malmbergin tai Nurmen tku vs.tku näytös matsiin. Harmittavia Cagen kannalta nämä loukkaantumiset viime hetkellä ja katsojalukuja ajattelin .

Ei ole tarkoitus loukata ketään! Ehkä vähän provosoida joku sieltä haastamaan esim. Malmbergin tai Nurmen tku vs.tku näytös matsiin. Harmittavia Cagen kannalta nämä loukkaantumiset viime hetkellä ja katsojalukuja ajattelin .

Kunhan piruilen. 3.3. nähdään, jatkoilla tarjoan oluen.

Matemaattisena yhtälönä:
VAPAAOTTELUTAPAHTUMAN JÄRJESTÄMINEN = TODELLA PALJON TYÖTÄ + AIKAA POIS MUILTA ASIOILTA ELÄMÄSSÄ = € NOLLATULOS

Eli kyllä se rakkaus lajiin ainakin meillä on riittänyt tapahtumien järjestämismotiiviksi.

Rispekt... kyl mä jotenkin kuvittelin et Cagea tehtäis jo sillä tasolla ja menttaliteetilla että ois varaa ostaa vaikka kahta erillaista leikkelettä kaupasta. Rikastuminen nyt ei ollu mielessä. Hyvä muistutus muuten se Mellerin hommaaminen ettei iha epätoivoon vaivu tässä näin. Hienoo työtä teette ja jos joku Turus ny ammattilaisillan järkkää ni varmasti kattomassa olen.

Antti Nurmi MADMAN vs. FFG:n Leisten, Niva, Heilimö tai Linden SUBBARI MATSI

Mielummin sillee et eka erä ois subbaria, toka vaparia ja sit kolmas viel kahvakuulailua! Ois tasasta :D

Toivon todella että teette yhtä paljon asian eteen kuin Antonin kanssa aikaisemmin!!!
Vaikka katsoo asiaa jopa paksujen turkulaislasien läpi niin 6 "varmaa" matsia ja 2 ottelua jossa ottelijoilla yli kymmenen ottelun kokemus ei ole 50€ arvoinen. Olen uskollisesti ajanut aina espooseen tai vantaalle ihan rakkaudesta lajiin ja organisaationne erittäin pro meiningin takia. Taso on parantunut tapahtuma kerrallaan aina suurin harppauksin ja en puhu nyt ottelijoiden tasosta! FF:ät olen jättänyt väliin siitä asti kun kunnolla aloititte... Nyt on muksuille järkätty hoitopaikat ja vaimot lähdössä mukaan jos Tompalle saatte matsin hoidettua.

Uskon että myös esim. Heilimön BJJ/lukkopaini esiintyminen puhumattakaan MMA matsista pelastaisi tapahtuman tasoa. Tai H Nivan vapaaottelu paluu! Tai leisten painimaan Antti Nurmea tai Nurmista vastaan olisi kova juttu! 10v tapahtumissa juosseena olisi kiva nähdä Leistenin mustanvyön salaisuus?! Ja Vesa Vuori häkkiin niin tulen varmasti paikalle! Pääpiirteissä nimet Heilimö, Hansen(ei tietenkään Tomppaa vastaan), Immu, Leisten, Niva, Vuori, Da Silva, Halkosaari, Tulirinta, Salovaara, Bielkheden, Koivumäki, Reksi, Lähdesmäet, Linden ym. ym. olisivat kiinnostavia lisiä kortille Ja kaikille muille saisi raahata jonkun paistin latviasta paitsi Tompalle.
Vaikka se että ette ole paisteja häkkiin raahaillut on ollut erittäin kunnioitettavaa teidän toiminnassanne!!!
Kysyin eilen vitsillä Heilimöltä että menisi häkkiin kuristaman esim. Bielkhedenin. Vastasi että hyvä idea :D Tosin taisi vitsailla :(

Joku SUPERFIGHT: säännöt MMA/BJJ/SUBBARI TAI K-1 auttaisi pelastamaan tapahtumaa! Ja edellämainittu nimilista käyttöön tuota harkitessa!

Eniten innostuin itse tuosta Leistenin esiintymisestä koska 10v olen sitä odottanut. Käsittääkseni BJJ:n mustaa vyötä ei jaeta ilman otteluja ja niissä menestymistä?!

OFF TOPIC: Mutta olenko missannut Leistenin kilpailu esiintymiset vai onko niitä?

Myöskin SUPERFIGHT/BJJ Tommy Malmberg TJJS vs. joku FFG:n ruskea/mustavöistä voisi kiinnostaa turkulaisia aikalailla! Tai Antti Nurmi MADMAN vs. FFG:n Leisten, Niva, Heilimö tai Linden SUBBARI MATSI

Tai sitten Kuivanen ADCC matsiin. Mielestäni UFC sallii subbari matsit sopimusottelijoiltaan?

Ellei tompalle löydetä vastustajaa Tom vs. Anton ADCC matsi saisi minut lunastamaan liput varmasti!!!
Tai Tom vs. Tommy ADCC :rock::rock:

Nyt lähti mielikuvitus lentämään aika pirun korkealle mutta turkulaislasein teidän lipun myyntiä ajatellen se sinne korkeuksiin lähti!

Mutta se on siis varmaa/virallista että ensi maanantaina julkaistaan lopullinen ottelukortti?

Vetonaulana voisi toimia myös Auvo Niiniketo vs Mikko Rupponen vanhoilla kunnon vale tudo -säännöillä. Tai vaikkapa Risto "Kuuno" Väntäri vs Mike "Pakkiksen päällikkö" Siren kendomatsissa, ilman kypärää! Nyt nestorig korkki kiinni.:D

B70.3 kg
Makwan Amirkhani ( 3-1-0 ) FFG vs Ivan Chernykh ( 5-1-0 ) Knight of the Plunge Lithunia

B77.1 kg
Musa Amagov ( 1-0-0 ) GB Gym / Team MMA Finland vs Mindaugas Baranauskas ( 5-3-0 ) Knight of the Plunge Lithunia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä musa nyt varmaan siinä minuutin jälkeen ton levyksi laittaa.

Kyllä toi järjestäminen on hullun hommaa. Kauhee työmäärä ja sitten jännittämään tuliko tappiota. Jengi huutelee puskissa, että jätkillä kauhee bisnes ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Mitä itse olen ollut mukana järjestelemässä, niin kyllä se on pelkästään ollut tekemisen ilosta tapahtuvaa touhua. Toivottavasti järjestäjät saisivat tulevaisuudessa kunnon korvauksen tapahtumista, niin tällaisille olisi jatkumoa. Ei ilmaiseksi ketään sitä tee pitkässä juoksussa.

Itseäni potuttaa eniten kun jengi vinkuu lipun hinnoista. Herranperskele, johonkin sata kierrosta käytävään tepsin peliin maksaa saman verran. Illoissa on kuitenkin tarjolla monta jännää kamppailua ja jännitys taattu. Ainoa kritiikki mitä itse esitän on se, että liput ovat liian halpoja. Kun ne saataisiin ylemmäs niin sitä kautta järjestäjillekin olisi mahdollista ottaa parempia ja tunnettuja ottelijoita iltoihin.

Tsemppiä kaikille järjestäjille, jotka hommaa jaksavat!

Itseäni potuttaa eniten kun jengi vinkuu lipun hinnoista. Herranperskele, johonkin sata kierrosta käytävään tepsin peliin maksaa saman verran. Illoissa on kuitenkin tarjolla monta jännää kamppailua ja jännitys taattu. Ainoa kritiikki mitä itse esitän on se, että liput ovat liian halpoja. Kun ne saataisiin ylemmäs niin sitä kautta järjestäjillekin olisi mahdollista ottaa parempia ja tunnettuja ottelijoita iltoihin.

Niin no, eiköhän tuo resurssien kasvu lähde siitä että saadaan lisää katsojia tuonne. Ei nitä lippujen hintoja oikein voi tuosta nostaa, yleisö äänestäisi jaloillaan satavarmasti. Mutta vaparin suosio ja näkyvyys kun kasvaa pikkuhiljaa, niin jossain vaiheessa kotimaan iltoihin saattaa sitten löytää 4000-5000 katsojaa, joka taisi Pasin kertoman mukaan olla Cagen pidemmän tähtäimen tavoite. Kyllä noilla katsojamäärillä alkaisi kassa jäädä jo kummasti plussan puolelle, ja saataisiin vielä isompia nimiä tänne. Kaikki on mielestäni nyt kiinni siitä, että Suomesta saataisiin Ufc:hen ottelijoita, jotka siellä sitten vielä pärjäisivätkin. Näkihän sen heti tuosta Antonin tapauksesta että media otti lajia enemmän tosissaan kuin koskaan ennen. Kun noita Euroopan kortteja alkaa tulevina vuosina vielä tulemaan enemmän, niin saadaan vielä suomalaisten matseja parhaaseen katseluaikaan täälläkin. Suomalaisottelijan tittelimatsi suorana sports academyssä lauantai-iltana, sitä odotellessa.

Onko Cagella noin muuten pulaa talkooväestä? Vai onko vapaaehtoisporukkaa perus hanttihommiin tarpeeksi?

Kyllä toi järjestäminen on hullun hommaa. Kauhee työmäärä ja sitten jännittämään tuliko tappiota. Jengi huutelee puskissa, että jätkillä kauhee bisnes ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Mitä itse olen ollut mukana järjestelemässä, niin kyllä se on pelkästään ollut tekemisen ilosta tapahtuvaa touhua. Toivottavasti järjestäjät saisivat tulevaisuudessa kunnon korvauksen tapahtumista, niin tällaisille olisi jatkumoa. Ei ilmaiseksi ketään sitä tee pitkässä juoksussa.

Ei kai kukaan ny iha oikeest usko et jätkät tällä rikastuis tai ees eläis? Muuten kyllä samaa mieltä. Pitää viellä sanoa näille Turuust päin oleville empiöille et vaik kortti ei olekkaan ehkä ihan perus pk-seudun tapahtuman tasoinen, niin kyllähän tää silti halpaa iloa ois ku jos vertaa helsinkiin kahtomaa lähtemistä jossa kulut ois 35-50e lippu + bensat/liput edestakas (+ mahdollinen yöpyminen). Kyl tää loppupeleis nii harvinaista herkkua o turuus et oma 44e lippu ei oo liikaa tänkään hetkisestä kortista. Harmi ku Turku Fight III ei oo kuulunu :/

Edit. tai siis kun en mukana oo ollu ni en tietty oikeasti tiiä :D

Onko juice kuitenkin ottelemassa? Facebookissa, kun ilmotteli että oli 5-6 tikkiä laitettu päähän.

Itse itseäni lainaten: Onko ottelu A93 kg Juha Saarinen ( 7-1-0 ) FFG vs Mikhail Zayats ( 14-6-0 ) Alexander Nevsky Club Russia toteutumassa? Tämä matsi itseäni kiinnostaa eniten. Saarisella oli kuvia facebookissa, missä oli ns pää halki, jostain yläptkusta auennut. Keretäänkö tikit poistaa ja voiko Saarinen otella?

Vetonaulana voisi toimia myös Auvo Niiniketo vs Mikko Rupponen vanhoilla kunnon vale tudo -säännöillä. Tai vaikkapa Risto "Kuuno" Väntäri vs Mike "Pakkiksen päällikkö" Siren kendomatsissa, ilman kypärää! Nyt nestorig korkki kiinni.:D

Korkki oli onneksi kiinni :D Ei tiedä mitä olisin keksinyt jos sen olisin avannut.
Katsojalukuja ajatellen minä viestiäni kirjoitin...
Lipun hinnat ovat ihan ok tasolla kun miettiii paikkoja missä tapahtumat järjestetään ja kortilla yleensä n.10 laadukasta matsia. Nythän ollaan taas jo siellä 10 matsin nurkilla. Hinnoista avautuminen oli henkilökohtainen pärähdys kun pelästyin nähdessäni vain 6 ottelua kortilla:wtf:

Ööö, siis sanoin että musa tyrmää kaverin minuuttiin ja sä heität hirveen itkuvirren jostain mihin en edes koko ketjun aikana ole kommentoinut kertaakaan.
Joko olet vitun aasi tai sit Quote tuli vain väärälle tyypille.

Itse itseäni lainaten: Onko ottelu A93 kg Juha Saarinen ( 7-1-0 ) FFG vs Mikhail Zayats ( 14-6-0 ) Alexander Nevsky Club Russia toteutumassa? Tämä matsi itseäni kiinnostaa eniten. Saarisella oli kuvia facebookissa, missä oli ns pää halki, jostain yläptkusta auennut. Keretäänkö tikit poistaa ja voiko Saarinen otella?

?

Suositut

Back
Ylös Bottom