C:S steam tarpeeton accountti jollain joka ei sitä enää tarvitse?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j.nu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilaa vaan jostain verkkokaupasta half-life, maksaa ~15e ja sitten pääsee ilman ruinailuja pelailemaan.

en jaksa vaivautua kun ei itselleni tuo tulekkaan. mulla on toimiva acco mutta kaverilla ei.

olet kovakin bisnesmies? miksi maksaisin 10euroa kun ilmaiseksikin tuon saan aika suurella todennäköisyydellä.

No ei kymppi ois paha. Mut älä ota, jos et ota :D

Kyl tääl on ainakin aika monta ex-pelaajaa... Pakkis vois perustaa oman servun...
aztec ja d2 24h :mad:

Kymppi olisi aika paha koska tein vaan palveluksen kaverini puolesta ja kysyin täällä. Itselläni on jo.

goodolmob sanoi:
olet kovakin bisnesmies? miksi maksaisin 10euroa kun ilmaiseksikin tuon saan aika suurella todennäköisyydellä.

Kerro mulleki mistä saat toimivan cd keyn ilmatteeksi. Et ainakaan netistä sellaista jolla vois pelata netissä. Ehkä joltain kaverilta voit saada mutta se on eri juttu.

Tosiasia on että Half-Lifen ostin itsekin sen takia että sain vaan sen cd-keyn.

Minulla olisi alkuperäinen HL tarpeettomana kun tuli ostettua tuo HL 2. Tosin sen mitä minä olen katsonut noita servereitä niin eipä siellä taida olla juuri muuta kuin CS:Sourcea tarjolla. Se taas vaatii uusimman Half Life -pelin.

Pakkis teemi ois aika kova. Venttiservut vaan kehiin ja sit tehään semmonen pakkotoisto- spraypaintti... Unohtamatta sitä, että laitetaan itsemme clanbaseen kaikkiin ladduihin! :D

fore sanoi:
Kerro mulleki mistä saat toimivan cd keyn ilmatteeksi. Et ainakaan netistä sellaista jolla vois pelata netissä. Ehkä joltain kaverilta voit saada mutta se on eri juttu.

Tosiasia on että Half-Lifen ostin itsekin sen takia että sain vaan sen cd-keyn.

Kaverilta / joltain joku ei enää pelaa. Eikös se silloinkin ole ilmaiseksi? ;) Riippuu kaverista kylläkin.

-Marchi- sanoi:
Pakkis teemi ois aika kova. Venttiservut vaan kehiin ja sit tehään semmonen pakkotoisto- spraypaintti... Unohtamatta sitä, että laitetaan itsemme clanbaseen kaikkiin ladduihin! :D

Mä olen ainakin mukana. Ellei tuosta sitten tule jotain VIP-herkuttelua. Vaikka voisihan sen VIPinkin ottaa jo pikkuhiljaa :thumbs:

Mul pistää pari kaverii koht servun pystyyn, mut siel on iha paska cycle. Mä jauhaan vaan azteccia ja d2:sta! :hyper:

Sit jos tulee joku nuke, ni Marchi poikaa viedään... :nolo:

Joku jolla on mahdollisuus, pistää servun pystyyn ja kaikki kynnelle kykenevät pakkislaiset sinne tahkomaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom