C:asema jää pieneksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Eli olen osioinut levyn C:hen ja D:hen. käyttis XP home. Nyt C:hen tarvis lisää tilaa(siirtää D:ltä?), mutta miten se onnistuu? Pitääk formatoida koko vitun asema uusiksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
suosittelen sit ihan aidon version hommaamista, itsehän "laittomalla" versiolla vetelin ja toisesta osiosta 120g huitsin nevadaan ku tuli joku failure kesken homman.

Jotenkin en usko ettei sitä voisi uudelleen forkata ja osioida takaisin. Voin olla kyllä väärässäkin.
joo siis kyl sen voi forkata, mut ku just tolla partition magicilla oli tarkotus yhdistää 2 osiota ilman että tiedot hävii. Mulla vaan hävis siin leffoja ja musiikkia 120g verran. Tais vaan toi eka postaus olla vähän epäselvä.

joo siis kyl sen voi forkata, mut ku just tolla partition magicilla oli tarkotus yhdistää 2 osiota ilman että tiedot hävii. Mulla vaan hävis siin leffoja ja musiikkia 120g verran. Tais vaan toi eka postaus olla vähän epäselvä.

Aa joo. Kyllä minulla on "ware" versio toiminut aina moitteetta. Eipä tuosta ohjelmasta ole kuin versio 8.0, sillä ilmeisesti sen päivittäminen on lopetettu. Vistallehan en edes tiedä "pätevää" partition ohjelmaa.

Aa joo. Kyllä minulla on "ware" versio toiminut aina moitteetta. Eipä tuosta ohjelmasta ole kuin versio 8.0, sillä ilmeisesti sen päivittäminen on lopetettu. Vistallehan en edes tiedä "pätevää" partition ohjelmaa.

Vistalle ei tarvitse, kun se on käyttöjärjestelmään sisäänrakennettuna. Toimii samaan tyyliin kuin partition magic.
edit: ainakin tässä Ultimate versiossa, muista versioista en tiedä.

Vistalle ei tarvitse, kun se on käyttöjärjestelmään sisäänrakennettuna. Toimii samaan tyyliin kuin partition magic.
edit: ainakin tässä Ultimate versiossa, muista versioista en tiedä.

Mutta pystyykö osioimaan käyttöjärjestelmän osiota, liittää yhteen partitiota, muokata kokoa yms? Partitionissa oli kyllä sellasia kivoja toimintoja, mitä saattoi tarvita.

Mutta pystyykö osioimaan käyttöjärjestelmän osiota, liittää yhteen partitiota, muokata kokoa yms? Partitionissa oli kyllä sellasia kivoja toimintoja, mitä saattoi tarvita.

Oon mä sillä ainakin tehnyt uusia partitioita, liittänyt vanhoja yhteen ja siirtänyt vapaata tilaa partitiosta toiseen.

miten ku imutin ton partition 9.0 trial version, niin asennukses se vaatii serieal key ja product key:tä. mitä vittua.

Voitko laittaa kuvakaappausta näkymästä, miten sulla on nyt osioituna? Eli partitionin näkymää.

No tyhmästi 5gigaa C:llä ja 35gigaa D:llä. Osais vaan käyttää tuota ohjelmaa, eli miten C:tä saa suurennettua :) paragon partition manager 9.0 Tai saisko koko D:n heivattua pois täs vaihees mitenkää?

Voisit myös siirtää windowsin väliaikaislevytilan yms. muulle kuin c:asemmalle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom