Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jpc löytänyt Paragon Partition Manager:n ilmaiseksi.
http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14443
Tolla pitäisi saada osiota suuremmaksi.
suosittelen sit ihan aidon version hommaamista, itsehän "laittomalla" versiolla vetelin ja toisesta osiosta 120g huitsin nevadaan ku tuli joku failure kesken homman.
joo siis kyl sen voi forkata, mut ku just tolla partition magicilla oli tarkotus yhdistää 2 osiota ilman että tiedot hävii. Mulla vaan hävis siin leffoja ja musiikkia 120g verran. Tais vaan toi eka postaus olla vähän epäselvä.Jotenkin en usko ettei sitä voisi uudelleen forkata ja osioida takaisin. Voin olla kyllä väärässäkin.
Joo sori, emmä oikein tajunnu heti :( Pitäis olla lehden tilaaja.En ymmärrä miten saan tuon ohjelman imuroitua tuolta, vai saako sitä?
joo siis kyl sen voi forkata, mut ku just tolla partition magicilla oli tarkotus yhdistää 2 osiota ilman että tiedot hävii. Mulla vaan hävis siin leffoja ja musiikkia 120g verran. Tais vaan toi eka postaus olla vähän epäselvä.
Aa joo. Kyllä minulla on "ware" versio toiminut aina moitteetta. Eipä tuosta ohjelmasta ole kuin versio 8.0, sillä ilmeisesti sen päivittäminen on lopetettu. Vistallehan en edes tiedä "pätevää" partition ohjelmaa.
Vistalle ei tarvitse, kun se on käyttöjärjestelmään sisäänrakennettuna. Toimii samaan tyyliin kuin partition magic.
edit: ainakin tässä Ultimate versiossa, muista versioista en tiedä.
Mutta pystyykö osioimaan käyttöjärjestelmän osiota, liittää yhteen partitiota, muokata kokoa yms? Partitionissa oli kyllä sellasia kivoja toimintoja, mitä saattoi tarvita.
Nyt sain toimiin ohjelman, mut miten tossa nyt sit voi suurentaa C:asemaa sanokaas vähä tyhmälle.
Voitko laittaa kuvakaappausta näkymästä, miten sulla on nyt osioituna? Eli partitionin näkymää.