Burnt By The Sun - Soundtrack To The Personal Revolution

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, tässä taas yksi ei ihan niin uusi mutta kuitenkin bändi jota kukaan (muu kuin minä) ei ole edes ottanut esille. Olen maininnut bändin jo kolmessa threadissä, mutta ehkä se täten ansaitsee omansa. Eli pumppu on Burnt By The Sun ja vinkkinä tässä ei olekaan niiden uusin levy vaan se aiempi, nimeltään Soundtrack To The Personal Revolution. Minusta se on vain luontevampi alku päästä bändin saundiin sisälle. Eli kuunnelkaa ehdottomasti ensin tämä em. levy! Tiukkaa metal(core?)/thrash-whatever -rypistystä on luvassa ja paljon maukkaita koukkuja.

Take that and shove it. Kyseessä on ehdottomasti :5: levy eli kuunteluun ja vähän äkkiä. Jos Jumalat ovat suotuisia, Muffy tiputtelee vastaavia vinkkejä ehkä vielä myöhemminkin... Ei kestä kiittää.

Mike sanoi:
Ei kamalasti nyt kyllä tämä iske, en tiedä miksi, kai tää trash-jurnutus alkaa jo vituttamaan.

Hommasin juuri tuossa itselleni upouudet kaiuttimet. Säädin ne juuri kiinni. Tietenkin kuuntelin tämän levyn läpi pariinkin kertaan ja sanon sinulle epäuskoinen; kuuntele uudestaan. Samat sanat teille kaikille muille. Ei tätä plattaa voi ohittaa huomioimatta sen erinomaisuutta. Piste!

Olen omistanut levyn ( Soundtrack To The Personal Revolution) jo useamman kuukauden ja aika ajoin kuunellut.
Minun mielestäni helvetin toimivaa :rock:

Aika "erikoista" välillä mutta todella hyvää!

Heh! Hyvä että edes yksi ymmärtää hyvän päälle... Se "erikoisuus" tekeekin siitä erikoisen hyvän. Juuri se ettei se ole sitä tavanomaista paukutusta vaan on jotain muutakin kun muilla kun muilla on just sitä kaikkea paitsi juuri tätä muuta juuri.

Ostinpa tuossa juuri kyseisen platan, ja mainiosta pauhauksesta sain nauttia. Kiitos Muffylle vinkistä :worship:
Ainoa miinus on hieman hiljaiset vokaalit, mutta muuten ainakin :4: annan.

Back
Ylös Bottom