Buried - Haudattu elokuvan kutsuvierasnäytös ja keskustelu elokuvasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikuttaa ihan jännältä, pistin nimeni listaan. :)

Ei ainakaan mulle tullu. Kalenteriin päivää ylös ja sit vaan paikan päälle. Böördi, tuu nykäseen hihasta jos en kerkee kampata sua ennen sitä. Kiva nähdä suakin pitkästä aikaa. Samoin kaikki muutkin palstan häiriköt, tulkaa repii hihasta jos tunnistattu mun enkelin kasvot.. :)

Ei ainakaan mulle tullu. Kalenteriin päivää ylös ja sit vaan paikan päälle. Böördi, tuu nykäseen hihasta jos en kerkee kampata sua ennen sitä. Kiva nähdä suakin pitkästä aikaa. Samoin kaikki muutkin palstan häiriköt, tulkaa repii hihasta jos tunnistattu mun enkelin kasvot.. :)

Juu, tuun morjenstaa niskalenkkiotteella :)

Onko meitä vaan kolme tulossa? :D

Olihan se ihan katsottava pätkä. Meinasi loppua usko alkuosan jälkeen, mutta juonenkäänne muutti kaiken. Kyllä se ihan varteenotettava leffa oli, koska siitä jäi jotain mieleen ja toi tunteita esille.

Mut Purtsia en nähny. :(

On noita paskempiakin leffoja nähty, mutta ei se ihan niin hyvin lähteny kun ois voinu. Voi olla,
että ahtaan paikan kammonen, käärmekammonen tms. sais enemmän fiiliksiä tosta. Kyllähän Reynolds ihan ok näytteli ja saatiin luotua tunnelmaa niistä maan päälisistä tapahtumista, mutta silti.. Se C.S.I:n (Tarantinon ohjaama) jaksokin, missä Nick haudataan elävältä on parempi. Aika hyvin on kyllä uponnu rahaa tohon, mutta menihän Phone Boothinkin 10 miljoonaa..:rolleyes:
Pisteet loppuratkasusta. Aina ei tarvi olla lämäri eikä happy end, sanois Jutila.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom