Bull's Bench & Deadlift Bash 2008 -kilpailukutsu ja ilmoittautuneet(29.07. tilanne)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jylli81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haaparannalta kunnioitettava 300 kilon pukkaus. Myös Seliniltä hatunnoston arvoinen esitys miehen ikä huomioiden.

Murtomäen 350 kg oli kyllä naurettavan kevyt. Oiskohan tullut enemmänkin jos ei eka nosto olisi mennyt vituiksi?

Oli hieman eri show kuin IPF:n SM-kisoissa.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mihin Hiltusen Mika jäi? Ei näy listoilla. Muutama päivä sitten oli kovasti menossa kisaamaan.

Vissiin ilmotti edellisenä iltana myöhään ettei tule - ei vissiin kiinnostanu, tai sitten jännitti, tai oli joku varmaan yllättävä ja hyvä syy - vaikee sitä on sanoa. Mutta olipa ainakin yksi rohkea voimamies, joka tuli paikalle hetken varotusajalla - Peltomaan Harri.. niin ja jos videot kiinnostaa niin niitä on muutama mun henkilökohtaisella saitilla ja murkulassa - murkulassa videoista löytyy myös videot stilli kuvasarjana..

http://parkkinen.murkula.com/index.php?page_id=1648

-H0

Vissiin ilmotti edellisenä iltana myöhään ettei tule - ei vissiin kiinnostanu, tai sitten jännitti, tai oli joku varmaan yllättävä ja hyvä syy - vaikee sitä on sanoa. Mutta olipa ainakin yksi rohkea voimamies, joka tuli paikalle hetken varotusajalla - Peltomaan Harri.. niin ja jos videot kiinnostaa niin niitä on muutama mun henkilökohtaisella saitilla ja murkulassa - murkulassa videoista löytyy myös videot stilli kuvasarjana..

http://parkkinen.murkula.com/index.php?page_id=1648

-H0
Vastaan nyt itse, niin ei tarvitse muiden miettiä miksi!! Jätin kisat väliin työ kiireiden takia...

Vastaan nyt itse, niin ei tarvitse muiden miettiä miksi!! Jätin kisat väliin työ kiireiden takia...

no prk.. harmi sinäänsä, aika moni odotti sua lavalle =( mut ensikerralla?
Töitä voi aina tehdä mutta show:ta ei oo kuin sillon tällöin harvakseltaan..

-h0

ihana ajella +700km suuntaansa vain ja ainoastan todistaakseen voimansa jotka kyllä on jo kaikkien tiedossa, mutta sepä siitä :piis:

juu ramille vielä näin netin välityksellä onnea!

Kiitoksia vaan. Mahtava kisa.

Ja kerrankin onnistunut alaslasku kolmella sadalla. Sanoisin että meikäläiselle 300 on vaikeempi viedä alas oikeeseen kohtaan ku työntää se ylös. Harmi vaan että siihen jäi varoja jota en päässy käyttämään ku nostot loppu kesken. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom