Bullfarm Powerlifting Championships 2013 Kilpailijat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juha85
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hmm voihan se toisesta kuvakulmasta muuttua varttikyykystä puolikyykyksi.

Itse asiassa jos sääri on pystyssä niin silloinhan ollaan vähän yli puolen välin kun kyykky on hyväksyttävä :) No ehkä tämä menee jo saivarteluksi mutta ärsyttää aina tämä nettituomarointi jos ei ole ollut paikalla katsomassa. Ja tämä ei ole provo :)

Kyllä tuon nyt voi ihan netin välitykselläkin sanoa ettei tuossa olla oikeassa syvyydessä,ellei sitten ole ihan omat säännöt.Toisekseen vaikka olisi ollut paikallakin katsomassa,niin eikös ne katsojat edelleenkin katso nostoja edestä,ei sivultapäin?Eli väittäisin jopa netin välityksellä olevan helpompaa KATSOJAN arvioida nostoja kun ne voi katsoa useaan otteeseen jne.
Huoltaja tms joka näkee noston sivulta on sitten toinen asia.

Minua ei oikeastaan edes vituta se että kyykyt ovat vajaampia kuin esmes IPF:ssä,mutta luulisi kilpailijoita harmittavan kun rautoja tuodaan millon mistäkin syvyydestä?

Kova rauta toki ja vaikka ottaisi kaikkien aikojen kovimmat ukot vertailuun,niin eipä kaverin siinä rinnalla tartte hävetä tuloksiaan.

Tässä on minusta hyvä nosto häneltä:
http://www.youtube.com/watch?v=6Z6YDzTCHtk
Tuossakin toki nosto pitäisi nähdä sivulta,jotta näkisi meneekö sääntösyvyyteen,mutta itse laittaisin valkoista kyllä.Toisekseen,ei saatana mitkä voimat miehellä.

Menny maku pois tästä pro-puolen kyykkäilystä. Nyt raw-touhuissakin vajaita läpi ja koko noston ajan varmistajat kiinni painoissa. Entisenä voimanostajana näyttää silmään pahalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom