Bullfarm nettikauppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja woozie
  • Aloitettu Aloitettu
Tilasin kaksi t-paitaa. Kaksi kuukautta myöhemmin sain yhden t-paidan, sekin väärän kokoinen.
Eikö mieleesi tullut soittaa vaikka kuukauden odottelun jälkeen ja kysyä onko tilaus edes mennyt perille tai onko se inhimmilisesti hukkunut johonkin?
Kuten aikaisemmin sanoin niin pyöritän muiden hommien ohessa yhtä eri alan verkkokauppaa ja kyllä tarvii sanoa, että ei ole välillä ihmisten tyhmyydellä vittu mitään rajaa!
Oikeesti niin uskomattomia asioita tapahtuu välillä ja virheitä tapahtuu asiakkaidenkin puolelta.
Mutta auta armias jos kauppias tekee virheen niin siitä itketään HETI avoimesti eikä ajatella ollenkaan sellaista asiaa, että jos sadasta tilauksesta yhdessä sattuu virhe niin on se virheprosentti huikeat 1% kun taas se asiakas saattaa kusta täysin sen yhden ainoan kaupan kohdalla ja virheprosentti on näinollen täysi 100%. Mutta asiakashan on aina oikeassa, niin se vaan menee...
Useammat asiakkaat kyllä näissä reklamaatioasioissa ottaa yhteyttä todella asiallisesti ja ymmärtää sen, että ihmisiä tässä ollaan ja mahdollisuus virheisiin on, väärä koko saattaa lähteä etenkin jos volyymi on kovaa ja päivittäin pakataan useita paketteja.

Tossa juuri joku vatipää tilasi itselleen varmuuden vuoksi kaksi numeroa normaalia suuremmat housut, M koon jätkä tilaa XL:ää ja totta helvetissä se ne palauttaa ja vaihdetaan niihin M kokosiin. Turhaa työtä meille ja hyllyyn yksi auki revitty paketti!
Luulis nyt siinä järki sanovan jos vuosia olet käyttänyt saman valmistajan M koon housuja niin ei se koko nyt jumalauta yhdessä yössä XL:ään hyppää. Kyse ei ole mistään farkuista jne. missä saattaa mallikohtaisesti olla suuriakin heittoja, noissä kamoissa niitä ei ole!

Tossa eräästä verkkokaupasta olen itse tilaillut tavaraa ja välillä on tullut vääriä makuja, mutta en mä niistä ala täällä enkä muuallakaan itkemään. Saatan asiasta mainita kauppiaalle kun seuraavan kerran tilaan ja monesti siitä saattaa joku pieni hyvitys tulla kun taas tälläisellä julkisella itkulla sä et saa aikaiseksi yhtään mitään.

Palaute on aina paikallaan, oli se negatiivista tai positiivista, mutta ei siitä palautteesta ole hevon vitun hyötyä jos se ei ikinä tavoita oikeaa osoitetta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lässyn lässyn

Alotuspostissa kysyttiin kokemuksia kyseisestä puljusta, kerroin oman kokemukseni. Mutta se olikin nyt sitten julkista itkemistä?

KYLLÄ, lähetin sähköpostia 3 viikon kuluttua tilauksesta. Siihen ei reakoitu mitenkään.
KYLLÄ, soitin ko. yritykseen 4 viikon kuluttua tilauksesta, ensin n. klo 13.30, sitten uudestaan n. klo 18. Ei vastausta.

Tässä vaiheessa ajattelin että antaa olla, on mulla vanhat paidat ihan käyttökelpoisia.
Vittu ottaa päähän tollaset roinapellet, asiallisesti vastataan aiheeseen niin jätkä keksii vetästä hirveet pultit!? Tajuutko että yritin ottaa kolme kertaa yhteyttä yritykseen ja tiedustella asiallisesti mikä mahtaisi olla vikana mutta en saanut sinne yhteyttä!

Leech on vaan saatanan herkkä ku on kaverin kauppa kyseessä. Tai jos kyse ei ole siitä niin mahtaa olla aivan helvetin huono päivä.

Leech on vaan saatanan herkkä ku on kaverin kauppa kyseessä. Tai jos kyse ei ole siitä niin mahtaa olla aivan helvetin huono päivä.
Sovitaan sitten niin. Jostain kumman syystä te natiaiset otatte kaikesta itseenne. Ehkä säkin kymmenen vuoden päästä ymmärrät mitä nyttenkin tässä viestiketjussa ajan takaa

Vittu ottaa päähän tollaset roinapellet, asiallisesti vastataan aiheeseen niin jätkä keksii vetästä hirveet pultit!? Tajuutko että yritin ottaa kolme kertaa yhteyttä yritykseen ja tiedustella asiallisesti mikä mahtaisi olla vikana mutta en saanut sinne yhteyttä!
Mua sit vituttaa tollanen kun alat henkilökohtaisesti arvostelemaan ja vielä asioista joista et tiedä mitään. Tule päin naamaa laukomaan noita juttuja mulle, sä kyllä tiedät kuka olen ja mistä mut saa kiinni. Se on niin helppo sunkin huudella anonyyminä. Missä vaiheessa mä esim. sua olen henkilökohtaisesti arvostellut, vitun keskenkasvuinen mikkihiiri!
Kuka jumalauta tässä veti ne pultit? Sinä vedit herneet ja lähdit henkilökohtaisesti vittuilemaan.
Nyt mulla ne hermot vasta meni!!!

tilasin bullfarmin god bless paidan, eka pesussa lähti selästä teksti. lähetin paidan takasi vaihtoon. uudestakin paidasta lähti takaa teksti. eessä ja sivuilla kuva kyllä pysy

Hyvää mainosta tämä ketju! :lol2:

Aika pitkään kestää toimitus. Jos en saisi suomesta tilattuja kamoja viikossa, niin en tilaisi enää toista kertaa samasta puljusta. Ihan sama mistä tuotteista olisi kyse. Luulisi, että täällä ei ole varaa hoitaa noin hitaasti asioita, koska tuskin jengi tilaa toistamiseen pitkällä toimitusajalla?

Ulkomailtakin on tullut aika paljon tilattua kamaa ihan laidasta laitaan ja jos toimitus on kestänyt yli 3 viikkoa, niin sinnekään ei lähde uutta tilausta, jos ei ole jotain todella spesiaalia.. Yleensä ulkomailta toimitusaika on ollut n. 2 vkoa.

Hyvää mainosta tämä ketju! :lol2:
Joo on kyllä. No toisaalta Bull Farmilla on esim. tälläkin hetkellä sellaista uniikkikamaa myynnissä mitä ei muualla Suomessa ole joten eiköhän se kauppa tästä ketjusta huolimatta käy. Ja siellä on nyt hetki sitten hiukka järjestelyt muuttuneet joten mä uakon, että toimitukset alkaa toimimaan paremmin.

Aika pitkään kestää toimitus. Jos en saisi suomesta tilattuja kamoja viikossa, niin en tilaisi enää toista kertaa samasta puljusta. Ihan sama mistä tuotteista olisi kyse. Luulisi, että täällä ei ole varaa hoitaa noin hitaasti asioita, koska tuskin jengi tilaa toistamiseen pitkällä toimitusajalla?

Just näin. Meitsi ei tilaa nettikaupoista joissa ei ole hyllyssä sitä tavaraa ja joka ei toimita saman tien tilauksesta. En ymmärrä että mitä vitun järkeä on tilata joku paita tms. paikasta joka laittaa tilauksen omalle toimittajalleen vasta sitten kun on saanut mun tilauksen. Joku ihan spesiaalikama on tietty asia erikseen...

Ja hyvinhän tuo on toiminut. Muutama suomalainen nettikauppa josta tilaan urheilutarvikkeet, lisäravinteet ja jotain elektroniikkaa on aina toimittanut kamat parissa päivässä. Eikä kertaakaan yhtään virhettä. Saksasta ja jenkeistä tilaamani tavarat ovat tulleet 5-7 päivässä.

edit: lisättäköön että Bull farmista en ole koskaan mitään tilannut että ei ole siitä nämä mielipiteet. Mutta sen verran alko kiinnostaan että täytyy varmaan käydä katsoon mitä on tarjolla :D

Mua sit vituttaa tollanen kun alat henkilökohtaisesti arvostelemaan ja vielä asioista joista et tiedä mitään. Tule päin naamaa laukomaan noita juttuja mulle, sä kyllä tiedät kuka olen ja mistä mut saa kiinni. Se on niin helppo sunkin huudella anonyyminä. Missä vaiheessa mä esim. sua olen henkilökohtaisesti arvostellut, vitun keskenkasvuinen mikkihiiri!
Kuka jumalauta tässä veti ne pultit? Sinä vedit herneet ja lähdit henkilökohtaisesti vittuilemaan.
Nyt mulla ne hermot vasta meni!!!

No sovitaan riita, tuo bullfarm keissi on ikivanha juttu. Mutta mikkihiireks sulla ei oo varaa mua sanoa, koska profiilin mukaan oot mua kevyempi ja väittäisin voittavani sut myös yhteistuloksessa. Henkisesti voin ollakkin se mikkihiiri. Sovitaan että ollaan molemmat.

No sovitaan riita, tuo bullfarm keissi on ikivanha juttu. Mutta mikkihiireks sulla ei oo varaa mua sanoa, koska profiilin mukaan oot mua kevyempi ja väittäisin voittavani sut myös yhteistuloksessa. Henkisesti voin ollakkin se mikkihiiri. Sovitaan että ollaan molemmat.
Sovitaan pois, olkaamme molemmat mikkihiiriä :D

Ooho täällähä o kunno myllyt ollu päällä. Nyt saa taas ihmetellä kauppiasta, viime viikolla soitin että melkeen kuukausi on mennyt(nyt siis mennyt jo) ku tilasin paketin ja hän lupasi selvittää asian ja olla yhteydessä,vaan eipä oo vieläkään kuulunut mitään. Kai se on pakko soittaa uudestaan tällä viikolla :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom