- Ikä
- 47
Eikö mieleesi tullut soittaa vaikka kuukauden odottelun jälkeen ja kysyä onko tilaus edes mennyt perille tai onko se inhimmilisesti hukkunut johonkin?Tilasin kaksi t-paitaa. Kaksi kuukautta myöhemmin sain yhden t-paidan, sekin väärän kokoinen.
Kuten aikaisemmin sanoin niin pyöritän muiden hommien ohessa yhtä eri alan verkkokauppaa ja kyllä tarvii sanoa, että ei ole välillä ihmisten tyhmyydellä vittu mitään rajaa!
Oikeesti niin uskomattomia asioita tapahtuu välillä ja virheitä tapahtuu asiakkaidenkin puolelta.
Mutta auta armias jos kauppias tekee virheen niin siitä itketään HETI avoimesti eikä ajatella ollenkaan sellaista asiaa, että jos sadasta tilauksesta yhdessä sattuu virhe niin on se virheprosentti huikeat 1% kun taas se asiakas saattaa kusta täysin sen yhden ainoan kaupan kohdalla ja virheprosentti on näinollen täysi 100%. Mutta asiakashan on aina oikeassa, niin se vaan menee...
Useammat asiakkaat kyllä näissä reklamaatioasioissa ottaa yhteyttä todella asiallisesti ja ymmärtää sen, että ihmisiä tässä ollaan ja mahdollisuus virheisiin on, väärä koko saattaa lähteä etenkin jos volyymi on kovaa ja päivittäin pakataan useita paketteja.
Tossa juuri joku vatipää tilasi itselleen varmuuden vuoksi kaksi numeroa normaalia suuremmat housut, M koon jätkä tilaa XL:ää ja totta helvetissä se ne palauttaa ja vaihdetaan niihin M kokosiin. Turhaa työtä meille ja hyllyyn yksi auki revitty paketti!
Luulis nyt siinä järki sanovan jos vuosia olet käyttänyt saman valmistajan M koon housuja niin ei se koko nyt jumalauta yhdessä yössä XL:ään hyppää. Kyse ei ole mistään farkuista jne. missä saattaa mallikohtaisesti olla suuriakin heittoja, noissä kamoissa niitä ei ole!
Tossa eräästä verkkokaupasta olen itse tilaillut tavaraa ja välillä on tullut vääriä makuja, mutta en mä niistä ala täällä enkä muuallakaan itkemään. Saatan asiasta mainita kauppiaalle kun seuraavan kerran tilaan ja monesti siitä saattaa joku pieni hyvitys tulla kun taas tälläisellä julkisella itkulla sä et saa aikaiseksi yhtään mitään.
Palaute on aina paikallaan, oli se negatiivista tai positiivista, mutta ei siitä palautteesta ole hevon vitun hyötyä jos se ei ikinä tavoita oikeaa osoitetta.