Bullet for My Valentine

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on soinu Tears Don't Fall jo monta päivää päässä. Autossa sitä aina hoilaan...
Ihan hyvä bändi

ihan asiallinen bändi. kyllähän tätä silloin tällöin tulee kuunneltua. Ei kuitenkaan joka päivä..

On kyllä vähän emocorea, mutta menee ihan ok kun radiosta tulee. Ihan hyviä biisejä, vaikka onkin sellainen "hevihtävä bändi jonka äitikin voi hyväksyä" ;)

Pari vuotta sitten kuulin ekan kerran b4MV:a, biisi oli All these things I hate. En silloin vielä innostunut kovin paljoa bändistä. Tämän vuoden alussa löysin sattumalta Bulletin Metallica-covereita (Creeping death ja welcome home) juutuubista, ja pidin niistä kovasti. Sitten aloin kuunnella Scream, aim and fire-albumin biisejä, ja rupesin täysipäiväiseksi faniksi. Mahtavaa treenimusaa! Myös akustiset versiot ovat hyviä rauhoittumisbiisejä.

Menin ostamaan kyseisen bändin paidan. Uusimman levynkin kuunnellut, mutta ei oikein mene jakeluun. No, en dikkaa englantilaisia bändejä - Siinähän se syy.

Jos jotain kiinnostaa, niin mulla olisi jouten 4 lippua tuonne BFMV:n loppuunmyydylle Tavastian keikalle 7.7.2008. :rock: Itse en pääse töiden vuoksi tuonne keikalle. :(

Itekkin ostin Bulletin bändipaidan ja seinälipun EMP:stä, Bulletilla muutenkin ihan sikaupeita paitoja ja lippuja.

Olipa uus tuttavuus tämä kauppa, tänks. Toinen erittäin positiivinen oli et ne toimii täällä Saksassa, piti heti pistää tilausta meneen... Oli kyllä aika komeita paitoja.

Piti tilata liputki keikalle... 10.6 tarjoilevat menot täällä Berliinissä. Pistäkäähän Hesan keikasta fiiliksiä ja kommentteja sit tulee...

Ei kyllä oo sitten yhtään musiikkia minun makuun, laulajan ulina aivan kauheaa, wannabe metallia .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä ihan ok setti eilen mitä tarjoilivat täällä Berliinissä, suunnilleen parhaimmat biisit käytiin läpi. Alussa vaikutti laulaja vähän vetämättömältä, mut parin biisin jälkeen alko irrota aika hyvällä otteella ja ilmeellä. Hieman oli teknisiä ongelmia, liekkö tästä johtuen comeback jäi näkemättä. Tuon comebackin puuttumisen takia jäi hieman vaisut fiilikset.

Illan parasta antia oli ehdottomasti basisti, mahtavalla asenteella pikkukaveri pisti tuleen. Loistavasti veti ne omat lauluosuudet, näytti ihan menninkäiseltä... :rock:

edit: stam1nalle, mun mielestä aivan perus "nu metallia", ihan siinä missä muutkin, tuon genren siis. Raskaan metallin ystävät kutsuu sitä sitten vaikka wannabe-metalliksi... :)

Joo hyvää menoa on pojilla. Ens maanantaina se oliski sitte Tavastialla viimein ihan oikeesti nähtävillä ...jos kaveri ei oo hukannu sillon muinoin ostettuja lippuja.

Kyllähän sitä bullet for my valentinea tulee kuunneltua, mitä nyt laulaja kuulostaa vähä murrosikäseltä pojalta.
Pidin aikasemmista albumeista enemmän tämä viimenen ei oikee enää iskeny.

Ite ostin kaksi lippua tonne enkä nyt pääsekkään kun pitää mennä inttiin. Hieman kyllä korpeaa, mutta pitäkäähän hauskaa, kuvia/videoita keikasta olis kiva saada.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom