Bullet for My Valentine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kopsis
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tuossa hetki sitten lainattua kirjastosta the poison levy ihan mielenkiinnosta.Vaikka olen yleensä dissanut aika kovalla hanskalla tämän genren bändejä niin tää kyllä iski ja puri pysyvät jäljet tähän mieheen:rock::rock:Pirun kova levy.Jos ihan pikkasen vähemmän nuita puhtaita laulu osuuksia niin tää ois vieläkin kovempi bändi.

Loistavan coverin pojat olivat ainakin vetäneet Rockystä tutuksi tulleesta "No easy way outista"... Muutenkin melko hyvä levy ainakin näillä kuuntelukerroilla.

Emoshittiä. Jos musiikista jotain ymmärrät, niin tätä et kyllä ylistä.

Emoshittiä. Jos musiikista jotain ymmärrät, niin tätä et kyllä ylistä.

Mietinkin, että milloinkas joku (esim. tr00 metallisti) tulee pätemään kuinka paska bändi tämä on :)

Itse kuuntelen aina joskus, sopivaa vaihtelua niille mitä kuuntelen eniten.

Mietinkin, että milloinkas joku (esim. tr00 metallisti) tulee pätemään kuinka paska bändi tämä on :)

Itse kuuntelen aina joskus, sopivaa vaihtelua niille mitä kuuntelen eniten.

Eikä tarvitse olla kovinkaan trve tämän ymmärtääkseen. Komppaan siis Karukoota.

Ootte vaan siinä iässä, että pitää yrittää päteä ja olla truu. Kyllä se siitä tasaantuu ajan myötä.

Hyvin sanottu:thumbs:

Mä en aina voi ymmärtää niitä, ketkä ovat niin henkeen ja vereen vaikkapa jonkun tietyn musiikkityylin kannattajia. Ja sitten ollaan niin...mikäs se nyt oli?truuwhatever ja pilkataan sitä jos joku tykkää jonkun muun genren musiikista.:curs:

Tarkoitan sitä ilmiötä, että nämä Bulletit eivät tee mitään uutta tai mullistavaa, tahi mielenkiintoista musiikkia ja tahvot ostavat kun eivät paremmasta tiedä. Eikä tarvitse kauaksi katsoa, jotta löytää parempaa musaa jopa tästä genrekarsinasta. Vaikkapa Pakkometallin yhden sivun tredit vilaisee läpi niin löytää parempaa muzakkia.

Toivoin, etteivät metallimusiikin kuuntelijat kuuluisi tähän "ilmiöön", mutta nähtävästi sille ei voi mitään.

Tarkoitan sitä ilmiötä, että nämä Bulletit eivät tee mitään uutta tai mullistavaa, tahi mielenkiintoista musiikkia ja tahvot ostavat kun eivät paremmasta tiedä. Eikä tarvitse kauaksi katsoa, jotta löytää parempaa musaa jopa tästä genrekarsinasta. Vaikkapa Pakkometallin yhden sivun tredit vilaisee läpi niin löytää parempaa muzakkia.

Toivoin, etteivät metallimusiikin kuuntelijat kuuluisi tähän "ilmiöön", mutta nähtävästi sille ei voi mitään.

Mun mielestä Bullet for my valentine on maailman paras bandi ja muu musiikki ei ole kuuntelemisen arvoista.

:)

Usko tai älä, on laajemmin musaa/metallia kuuntelevia tyyppejä, jotka silti tykkäävät kyseisestä bändistä. Pitäis koittaa ymmärtää mielipidekysymykset... :) Musta tää on ihan jees bändi, vaikka tulee kuunneltua läjäpäin eri bändejä, enemmän tai vähemmän tunnettuja.

Edellisestä levystä iteki tykkäsin enemmi, mut ehkä toi uus vaatii viel enemmin kuuntelukertoja et pääsee siihen sisään. Kokonaisuutena tuo bändi kyl tuntuu toimivan, vaikkei just tää musiikkityyli yleensä kuulukaan niihin mitä kuuntelen(ja en oo mikään truu-metallisti nii voi hyvällä omallatunnolla kuunnella).

Ihan hyvää matskua jonkun verran tulee kuunneltua! Vieläkin nakertaa kun peruivat keikkansa jonkun sairastapauksen takia. vaikka eihä sille mitää voi!

Back
Ylös Bottom