bull

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja topi
  • Aloitettu Aloitettu
JP Fux sanoi:
Ootko kuullu mike että onko tuo jarin valmennus paketti miten paljon parempi kuin ari kokkosen vastaava?
En tiedä Arin valmennuksista, varmaan pätevä on, mutta omakohtaisia kokemuksia on itse vedetystä dieetistä tyttökaverin viime syksyn sm-kullan verran. Jari oli kyllä valmentaja vailla vertaa, en epäile hetkeäkään mistä dieetin otan jos ikinä itse kisaan.

Mike sanoi:
Ei nyt kauheasti voi Jarista ja Davidista puhua samana päivänäkään. Jari on kisannut moneen otteeseen ja omaa noin 10cm isommat hanskat.

No joo, mutta näin taviksen silmään jopa :david: Jacobsin kädet näyttää kovilta. Suonet hyvin pinnassa.

Mike sanoi:
Ei nyt kauheasti voi Jarista ja Davidista puhua samana päivänäkään. Jari on kisannut moneen otteeseen ja omaa noin 10cm isommat hanskat.

Joo,ei taida miehet tajuta ,kuinka iso Jari on.
Tiedätkö Mike,miten Jariin kannattaisi ottaa yhteyttä,jos on valmennuksesta kiinnostunut?Vai kerkeääkö omilta kisakiireiltään/muilta valmennettaviltaan?

Totenkopf sanoi:
Kai tuo heittosi oli vitsi?

Ei ollut. t: alle 40 cm. :down:

Snake sanoi:
Joo,ei taida miehet tajuta ,kuinka iso Jari on.
Tiedätkö Mike,miten Jariin kannattaisi ottaa yhteyttä,jos on valmennuksesta kiinnostunut?Vai kerkeääkö omilta kisakiireiltään/muilta valmennettaviltaan?

No olenhan mä Jarin livenä nähnyt, tosin miehellä oli päällä pitkähihainen, joten ei se hanskan paksuus niin järkyttävästi syöpynyt tajuntaani. Mutta tosi vahvat ojentajat on Bullilla ilman muuta, jos penkistä on 285 ottanut.

Mike sanoi:
Kannattaa ehdottomasti vaikkapa mailitse. Sano terveisiä.
:thumbs:

Niin tuli vaan noista DJ jutuista mieleen, että ehkä David ei vielä ole kaikinpuolin yhtä iso kuin monet muut, kokeneemmat, niin ei ole kyllä treeniäkään takana ihan vastaavasti. Onhan se jo tainnut "melkein pari vuotta" treenata. Jos siihen suhteuttaa niin kehut lienee ihan paikallaan.

Ikävää kun me suomalaiset mul... ei aina oikein olla samalla aaltopituudella amerikkalaisempien kavereiden kanssa niin on sitten saatu DJ täältäkin jo pitkälti pois ajettua :(

Touu sanoi:
No olenhan mä Jarin livenä nähnyt, tosin miehellä oli päällä pitkähihainen, joten ei se hanskan paksuus niin järkyttävästi syöpynyt tajuntaani. Mutta tosi vahvat ojentajat on Bullilla ilman muuta, jos penkistä on 285 ottanut.

Eikös bull ole ottanu penkist jo yli 300? On kyllä järkyttävän kokoinen kaveri ei voi muuta sanoa

JaniU sanoi:
Niin tuli vaan noista DJ jutuista mieleen, että ehkä David ei vielä ole kaikinpuolin yhtä iso kuin monet muut, kokeneemmat, niin ei ole kyllä treeniäkään takana ihan vastaavasti. Onhan se jo tainnut "melkein pari vuotta" treenata. Jos siihen suhteuttaa niin kehut lienee ihan paikallaan.

Ikävää kun me suomalaiset mul... ei aina oikein olla samalla aaltopituudella amerikkalaisempien kavereiden kanssa niin on sitten saatu DJ täältäkin jo pitkälti pois ajettua :(

:offtopic: Davidhan on kuitenkin rento tyyppi ja kirjoitellut täyttä asiaa! Esim. mulla jäi hampurilaisten syönti aika vähälle sen jälkeen kun luin hänen mielipiteensä niistä.

Lupasin Jarin puolesta ilmoittaa täällä, että Pasanen ja Jartsa pitävät pienen seminaarin Mayorilla 5.3 lauantaina. Menkääpä paikalle ketkä haluavat asiallista tietoa. Hulluahan tämä on ilmoitella kilpailijan salille jengiä, mutta eipä tämä niin tarkkaa ole. Eli kaikki halukkaat sinne vain kuuntelemaan.

viime kesänä ei tullut ensimmäisena kehonrakentaja mieleen kun näki bullin, villisika tais olla lähempänä. aina ollut mun suosikki suomalaisista botareista.

Mike sanoi:

Taitaa Mentula jäädä kumminki kakkoseksi verrattuna mitä ne Savolaisen tumput oli aikanaan :D

Onhan tuota odoteltukin ja mietitty että milloin se suuri päivä on...ja hyvältähän se näyttää että treenipainot on nousseet ja vaikka ruokavalio on ilmeisesti tarkempaa kuin ennen niin painoa on muutama kilo enemmän ja lähennellään sitä 140kg...ja kohtuu tiukkakin nuihin painoihin...saa nähä sitten että millaset painot on lavalla ja millon alkaa se tosissaan rypistäminen kisoihin

Sportman81 sanoi:
Kylläpä oli Mentula aivan törkeen isossa kunnossa tossa ti päivänä Mayorsilla.

Ja tänään Wolfilla
newtonguesmile.gif
Reidet säikeillä! Vissiin dieetti puree jo nyt.

Musta on tosi hauskaa katsoa kun nuo isot möröt treenaa :rock: Asennetta on useimmilla vaikka muille jakaa...

Back
Ylös Bottom