Bulkkivalio kynikselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja helgon
  • Aloitettu Aloitettu
En keksinyt parempaakaan paikkaa, laitan sitten tänne.

Eli aloitin juuri ensimmäisen treeniohjelmani saatuani tavarat kotiin ja olisi pari kysymystä. Tänään tein:

Hack-kyykky 3x8x40kg
Rinnalleveto 3x8x30kg
Penkkipunnerrus 3x8x30kg
Pystypunnerrus 2x12x25kg
Kulmasoutu kp 2x12x11,5kg
Vatsat kiertäen (?) 3x20x10kg (10 per puoli)

Aloitin tarkoituksella pienistä painoista että niitä olisi sitten helpompi nostaa.

Pitäiskö sitten niitä painoja nostaa se 2,5kg kerran viikossa vai joka harjoituskerta? (treenaan 3krt/vko 1-jakosella)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En keksinyt parempaakaan paikkaa, laitan sitten tänne.

Eli aloitin juuri ensimmäisen treeniohjelmani saatuani tavarat kotiin ja olisi pari kysymystä. Tänään tein:

Hack-kyykky 3x8x40kg
Rinnalleveto 3x8x30kg
Penkkipunnerrus 3x8x30kg
Pystypunnerrus 2x12x25kg
Kulmasoutu kp 2x12x11,5kg
Vatsat kiertäen (?) 3x20x10kg (10 per puoli)

Aloitin tarkoituksella pienistä painoista että niitä olisi sitten helpompi nostaa.

Pitäiskö sitten niitä painoja nostaa se 2,5kg kerran viikossa vai joka harjoituskerta? (treenaan 3krt/vko 1-jakosella)
Nyt jelppiä vähäsen...

Kävin kalorilaskuri.fi, ja se näytti 2886/päivä, ei vaan tunnu kovin luotettavalta kun aika vähillä tiedoilla selvisi, oisko tiedossa jotain parempaa sivustoa?
Fineli.fi on sellanen mistä ite katon. Toinen vaihtoehto on tarkkailla niitten purkkien kyljestä mitä syöt.

Painojen määrää nostat sitä mukaan kun jaksat. Jos saat viikossa kehitystä 7,5 kg ni turhaan sä sitten pienemmillä teet.

Fineli.fi on sellanen mistä ite katon. Toinen vaihtoehto on tarkkailla niitten purkkien kyljestä mitä syöt.

Painojen määrää nostat sitä mukaan kun jaksat. Jos saat viikossa kehitystä 7,5 kg ni turhaan sä sitten pienemmillä teet.
Oho saatana laskin siis KOKONAISKULUTUKSEN enkä ruokien sisältämää kalorimäärää. No, eiköhän toi tuu ylitettyä.

moro!olen 189cm pitkä ja painan 108kg iltapaino.olen treenaillu pari vuotta ja olen nyt iha ok kunnossa.voisko joku vähä enemmän viisaapi treenaaja kertoa onks tää mun massakauden ruokvalio hyvä. aamupala:2hengen annos puuroa elikkäs 80g kaurahiutaleita ja tonnikala paloina öljyssä.lounas: 5kanamunaa,raejuustoo 200g,ehramin rahka 250g ja prostku drikki.salin jälkeen taas sama puuro määrä,2 banaania ja palkkari.päivällinen lämmin sapuska yleensä pastan tyylistä.välipala:tonnikala öljyssä ja ehramin rahka.iltapala kanaa ja protsku drinkki.mitä pitäs korjailla?

moro!olen 189cm pitkä ja painan 108kg iltapaino.olen treenaillu pari vuotta ja olen nyt iha ok kunnossa.voisko joku vähä enemmän viisaapi treenaaja kertoa onks tää mun massakauden ruokvalio hyvä. aamupala:2hengen annos puuroa elikkäs 80g kaurahiutaleita ja tonnikala paloina öljyssä.lounas: 5kanamunaa,raejuustoo 200g,ehramin rahka 250g ja prostku drikki.salin jälkeen taas sama puuro määrä,2 banaania ja palkkari.päivällinen lämmin sapuska yleensä pastan tyylistä.välipala:tonnikala öljyssä ja ehramin rahka.iltapala kanaa ja protsku drinkki.mitä pitäs korjailla?

Kuulostaa että vetelet aika matalilla hiilareilla/jopa ketolla? Tuskin sun tarvii vedellä pelkkää tonnaria & rahkaa ruoaksi? Hiilaria enemmän peliin jos kovaa haluaa reenata.

lounas: 5kanamunaa,raejuustoo 200g,ehramin rahka 250g ja prostku drikki.

Vedätkö lounaaksi pelkkää proteiinia? Eikös tossa oo vähän turhan paljon proteiinia yhdelle aterialle?

n. 3500 kcal bulkkiesimerkki by Hekottaja:

aamupala: kaurahiutaleita 4dl, 250g maitorahkaa, mehukeittoa 4dl. vitamiinit

lounas: 100g (kuiva) riisi, broilrin rinta 200g.

välipala: sama kuin aamiainen

päivällinen: 100g makaroni, jauheliha 200g, öljy 10g.

välipala2: purkki rahkaa, ananas purkki, öljy 15g

iltapala: 80g tonnikalaa, purkki rahkaa/raejuusto 15g öljy.

prot. ~250g hiilarit:~400 rasva~90 kcal:3500

jos kaloreit hyvin plussalle haluu ni kannattaa mennä ******** ja tilata mammoth 2500 massan lisääjää! ihan hyvän makusta ja yhessä annoksessa 920kalorii! :) eikä oo ku 35e 4,4kg

Osaako joku Suunnilleen sanoa paljon tässä tulee kaloreita:
Aamupala klo 13. 2 ruisleipää,purkki raejuustoa, banaani, 2 kuppi kahvia
päiväruoka klo 14. lautasellinen Kasvisruoka (perunaa papuja tms.)
Iltaruoka klo 18 Kotiruoka( pastaa, lihaa tms.)
Iltapala klo 21 purkki raejuustoa

locozh sanoi:
Osaako joku Suunnilleen sanoa paljon tässä tulee kaloreita:
Aamupalan kaloreista ja iltapalan kaloreista voi jotain tolkkua saada, mutta muuten ei. Jos laitat paljonko grammoina tulee kutakin, niin sitten helpottaa asiaa kummasti. Sen näkee, että ei tuosta paljoa kaloreita irtoa.

jos kaloreit hyvin plussalle haluu ni kannattaa mennä ******** ja tilata mammoth 2500 massan lisääjää! ihan hyvän makusta ja yhessä annoksessa 920kalorii! :) eikä oo ku 35e 4,4kg

paljonko sitä jauhetta siihe yhteen annokseen kuluu et siitä saa sen 920 kaloria? koko neljä kiloa?:lol2:

Nutrition Information

Per 235 g Serving

Energy
970 Cal/4058 kJ

Protein 50 g

Fat** 18 g

Carbohydrate 152 g

** Fat content from MCTs

Amino Acid Analysis: per 235 g Serving

Alanine 2.0 g
Arginine 1.5 g
Aspartic 4.7 g
Cysteine 1.2 g
Glutamic acid 7.8 g
Glycine 0.9 g
*Histidine 1.3 g
*Isoleucine 2.7 g
*Leucine 5.0 g
*Lysine 5.1 g
*Methionine 1.0 g
*Phenylalanine 2.1 g
Proline 4.2 g
Serine 2.5 g
Threonine 2.8 g
*Tryptophan 0.7 g
Tyrosine 1.7 g
*Valine 2.9 g

* Essential Amino Acids

tuota jauhoahan laitetaan siihen reilut 200grammaa, melkeinpä jokaisesta jauhoista saa ton verran kaloreita jos laittaa ton 235grammaa. mutta sitä en kiellä etteikö nuo jauhot ois halpaa.

Siinä on niin paljon noita halpoja hiilareita. Jos sekotat ite pussin heraa ja kolme pussia maltoa ni ei sekää kallista ole kilohinnaltaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom