Bulkkausta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukkist
  • Aloitettu Aloitettu
No minkäslainen kuntoilu riittää? Siis.. Onko tarpeeks hyvää kuntoilua jos vetää viikossa 40 kilsaa pyörällä n. 76mins? (10kilsaa n. 19mins :d) Ajattelin alkaa myös lenkkeilee, mut en näillä keleillä. Varsinkaan -10 asteen pakkasissa :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja yöllä saa sitten juosta kuseella...

Itse kun yritän painoa lisätä niin illalla syömiset menevät
19:00 G-Mass 3dl
22:00 rahkaa, maitoa, ruisleipää+täytteet ja r-öljyä
Itse heräisin varmasti yöllä kauheeseen nälkään jos illalla tulisi vaan protsku drinkkejä vedeltyä.

Eipä ole tarvinnut juosta, vaikka noin iltasyömiset menevätkin ja päivän aikana vettä vähintään 5 litraa. Protskua illalla koneeseen. Ei tule nälkä, rasvavarastot hupenee, sekä aamulla paremmin maittaa ruoka ! TOIMII !

Sit olis viel yks off-topic kysymys.

Minkäslaiset tavoitteet pitäis olla että saa six-packin? Siis paljonko te joilla on jo six-pack tai on joskus ollu, nostatte vatsalla ja minkälaisessa kulmassa? Ja onko toi vatsapenkki paras vai kannattaisko tehä maalla ihan vai kuinka ?

Minkäslaiset tavoitteet pitäis olla että saa six-packin? Siis paljonko te joilla on jo six-pack tai on joskus ollu, nostatte vatsalla ja minkälaisessa kulmassa? Ja onko toi vatsapenkki paras vai kannattaisko tehä maalla ihan vai kuinka ?

Sixpäkkiin vaikuttaa eniten sinun rasvaprosenttisi.

No siis.. Sanotaan että nyt bulkin aikana haluan hankkia vatsalihakset jotka joskus tulevat näkymään kunnolla (sanotaan että "keski-kokoiset") niin paljonko pitää nostaa ja millä asteilla? Ja kauanko mun pitää nyt sitte bulkata? Paljonko on normi-bulkin pituudet jos 1-2kg/kuukaus ? joku 5 kuukautta ois n. 7kiloa?

Ja joo, sitte vielä topicciin -> Katoin tuolta kalorilaskuri.fi sivulta mysliä ja täällä lukis että mysli (1dl=30g). Laitoin aamulla 1 desiä (mitalla) ja siitä tuli jo melkeen liikaa omasta mielestäni :D Siihen vielä sitten 3 desiä mehukeittoa. Sit katoin et toi crommerd sanoi että mysliä 200g ja mehukeittoa 300g. En nyt oikee tiiä onko 3 dl 300g :D Mut kai se on? Mut mites toi mysli sitten?? Kalorilaskuri.net sanos et 1dl=30g ??? Jos on niin kui vit***i tota mysliä pitää lapioida naamaan?

Mitenkä vedän noita proteiinijuomia sitten? 100g heraa ja 50g maltoa?

Mitenkä vedän noi kananmunat, paistettuna vai keitettynä?? Kumpi parempi bulkin aikana? Varmaan paistettu koska siit tulee rasvaa myös? Mut toi on siis mun iltapala eli onko järkevää vetää rasvaa illalla? Mä en tiiä :D Ja pitääkö mun lisätä ruokiin muutenki rasvaa? Siis jos vedän jotain kotiruokaa?

No siis.. Sanotaan että nyt bulkin aikana haluan hankkia vatsalihakset jotka joskus tulevat näkymään kunnolla (sanotaan että "keski-kokoiset") niin paljonko pitää nostaa ja millä asteilla? Ja kauanko mun pitää nyt sitte bulkata? Paljonko on normi-bulkin pituudet jos 1-2kg/kuukaus ? joku 5 kuukautta ois n. 7kiloa?
Ei tähän voi sanoa mitään ohjesääntöä.

Ja joo, sitte vielä topicciin -> Katoin tuolta kalorilaskuri.fi sivulta mysliä ja täällä lukis että mysli (1dl=30g). Laitoin aamulla 1 desiä (mitalla) ja siitä tuli jo melkeen liikaa omasta mielestäni :D Siihen vielä sitten 3 desiä mehukeittoa. Sit katoin et toi crommerd sanoi että mysliä 200g ja mehukeittoa 300g. En nyt oikee tiiä onko 3 dl 300g :D Mut kai se on? Mut mites toi mysli sitten?? Kalorilaskuri.net sanos et 1dl=30g ??? Jos on niin kui vit***i tota mysliä pitää lapioida naamaan?

Mikä pakko sitä mysliä on vetää jos ei uppoa

Mitenkä vedän noita proteiinijuomia sitten? 100g heraa ja 50g maltoa?
treenin jälkeen desi+desi, lisäproteiinina oman harkinnan mukaan.

Mitenkä vedän noi kananmunat, paistettuna vai keitettynä?? Kumpi parempi bulkin aikana? Varmaan paistettu koska siit tulee rasvaa myös? Mut toi on siis mun iltapala eli onko järkevää vetää rasvaa illalla? Mä en tiiä :D Ja pitääkö mun lisätä ruokiin muutenki rasvaa? Siis jos vedän jotain kotiruokaa?
Ihan sama miten vedät sun kananmunat. Illalla voit ottaa pullosta vaikka oliiviöljyä. Voit lisätä muihinkin ruokiin rasvaa jos siltä tuntuu.

Viimeksi muokattu:

Bulkkaas nyt eka ja mieti sitten sitä six-packia. Six-packin saamiseen vaikuttaa oikea ruokavalio ja alhainen rasvaprosentti.

Vatsaliikkeitä on pirusti. Vatsapenkki on myös hyvä vaihtoehto, itse teen taljassa vatsat. Niin, niitä vatsoja ei todellakaan tarvitse tehä joka päivä kauheilla toistoilla. Teet vaikkapa painojen kanssa, niin johan tuntuu. Silloin huomaat itsekin, että eihän näitä tarvitse treenaa about 5x50 jne. Itse teen taljassa 3x15 ja se riittää mainiosti. Jos on fiilistä, niin teen alavatsoja 2x15 ja kyljet levypainolla 2x15. Vatsojen treenaaminen on tärkeää, mutta niidenkin treenaamisessa kandee käyttää päätä :thumbs:

Palikat näkyy hyvin minulla (johtuneen alhaisesta rasvaprosentista).

Bulkkaas nyt eka ja mieti sitten sitä six-packia. Six-packin saamiseen vaikuttaa oikea ruokavalio ja alhainen rasvaprosentti.

Vatsaliikkeitä on pirusti. Vatsapenkki on myös hyvä vaihtoehto, itse teen taljassa vatsat. Niin, niitä vatsoja ei todellakaan tarvitse tehä joka päivä kauheilla toistoilla. Teet vaikkapa painojen kanssa, niin johan tuntuu. Silloin huomaat itsekin, että eihän näitä tarvitse treenaa about 5x50 jne. Itse teen taljassa 3x15 ja se riittää mainiosti. Jos on fiilistä, niin teen alavatsoja 2x15 ja kyljet levypainolla 2x15. Vatsojen treenaaminen on tärkeää, mutta niidenkin treenaamisessa kandee käyttää päätä :thumbs:

Palikat näkyy hyvin minulla (johtuneen alhaisesta rasvaprosentista).

Mikä tää talja on? Voisitko heittää kuvaa tai jotain ku oon ihan pihalla :D Miten voi tehä erikseen ylä- tai alavatsoja??? Onko kyljillä niin paljon väliä kuha six-pack näkyy? =D

Ja jos vaan viitit, ni jaa meiän kans täällä sun ruokavalio jolla sait alhaisen rasvaprosentin :)

Mikä tää talja on? Voisitko heittää kuvaa tai jotain ku oon ihan pihalla :D Miten voi tehä erikseen ylä- tai alavatsoja??? Onko kyljillä niin paljon väliä kuha six-pack näkyy? =D

Ja jos vaan viitit, ni jaa meiän kans täällä sun ruokavalio jolla sait alhaisen rasvaprosentin :)

Ensinnäkin se millä Betuzker on saanut alhaisen rasvaprosentin, ei liity mitenkään siihen, miten sinä saat/tai olet saamatta. Saat alhaisen rasvaprosentin polttamalla rasvaa pois = aerobinen treeni ja diettaamalla = miinuskalorit. Oletkos pitkään käynyt salilla, kun et ole vielä taljaan törmännyt? Laitappa google-kuvahakuun talja/alatalja/ylätalja, pitäisi varmaan löytyä. Ja paras olisi varmaan jos käväiset lueskelemassa aloittelijoiden osiosta, ensin ihan perusjutut ja tietenkin myös treeni/ruoka osioilta myös.

http://i40.tinypic.com/zlfbjr.jpg <- 1381 kcal alle kulutuksen ?????? pitäiskö lisätä vielä jotain? Ja toihan on "mukamas" joka päivän kulutus, vaikka enhän mä joka päivä käy salilla.. Eli sillon on kulutus pienempi. Voiko kuitenki EI-salipäivinä syödä samalla tavalla ku salipäivinä?

http://i40.tinypic.com/zlfbjr.jpg <- 1381 kcal alle kulutuksen ?????? pitäiskö lisätä vielä jotain?
Onko tässä nyt jokin epäselvää; jos haluat kasvattaa lihasta, on syötävä yli kulutuksen.
Ja toihan on "mukamas" joka päivän kulutus, vaikka enhän mä joka päivä käy salilla.. Eli sillon on kulutus pienempi. Voiko kuitenki EI-salipäivinä syödä samalla tavalla ku salipäivinä?
Välipäivinä voi syödä ihan samalla tavalla kuin salipäivinäkin.

Sun kannattaa lisätä vielä vähintään 1600Kcal, jos sitä lihasta haluat kasvattaa. +-0 kaloreilla et saa aikaan minkäännäköstä muutosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom