Buddhalaisuuden opetukset ja elämänohjeet on melko samoja oppeja raamatun paskojen kanssa.
Paskalla tarkotin vetten päällä kävelyä, 800vuotiaita ihmisiä, jne.
Eihän ne oo oppeja. Argumentoi paremmin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Buddhalaisuuden opetukset ja elämänohjeet on melko samoja oppeja raamatun paskojen kanssa.
Paskalla tarkotin vetten päällä kävelyä, 800vuotiaita ihmisiä, jne.
Olen tutustunut aiheeseen erittäin paljon. Buddhalaisuuden opetukset ja elämänohjeet on melko samoja oppeja raamatun paskojen kanssa. Melkeen kaikissa uskonnoissa on samat asiat.
edit. tietenkin eroja löytyy enkä tarkoittanut että täysin samat asiat on molemmissa mutta erittäin paljon yhtymäkohtia löytyy ja perusajatuksena kaikkiin uskontoihin kuuluu samanlainen elämäntapaohjeistus.
Ja ota ne loputkin pois, niin jäljelle jää vain ateismi/satanismi/what ever, ihminen itse, joka on tärkein asia koko vedätyksessä.Ota kristinuskosta kaikki yliluonnollinen paska pois, kaikki turha skeida missä ei oo mitään järkeä. Jäljelle jää jeesuksen ja muiden tyyppien ohjeet.
Ja ota ne loputkin pois, niin jäljelle jää vain ateismi/satanismi/what ever, ihminen itse, joka on tärkein asia koko vedätyksessä.
Mut asiaan, temppelin polttaminen on kyllä jotain niin tyhmää.