Buddhalaistemppelin ilkivalta.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caracas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitä vittua, ee hele.
etkö sä nyt oikeesti tajua?
Sanoin: paska = paskaa, opit = hyviä jotka samoja.

edit. viestissa 1) paskalla tarkoitin eri asiaa, kuin viestin 2) paskalla :D, huomaan nyt miksi et tajunnut mun pointtia.
edit. Tän Ot:n on loputtava ja nää viestit vois siirtää maailmankatsomusthreadiin.
 
Olen tutustunut aiheeseen erittäin paljon. Buddhalaisuuden opetukset ja elämänohjeet on melko samoja oppeja raamatun paskojen kanssa. Melkeen kaikissa uskonnoissa on samat asiat.

edit. tietenkin eroja löytyy enkä tarkoittanut että täysin samat asiat on molemmissa mutta erittäin paljon yhtymäkohtia löytyy ja perusajatuksena kaikkiin uskontoihin kuuluu samanlainen elämäntapaohjeistus.

Herra besserwisser.

Miten viitsit edes väittää edellämainittuja samanlaisiksi?
 
Ota kristinuskosta kaikki yliluonnollinen paska pois, kaikki turha skeida missä ei oo mitään järkeä. Jäljelle jää jeesuksen ja muiden tyyppien ohjeet.
Ja ota ne loputkin pois, niin jäljelle jää vain ateismi/satanismi/what ever, ihminen itse, joka on tärkein asia koko vedätyksessä.

Mut asiaan, temppelin polttaminen on kyllä jotain niin tyhmää.
 
Ja ota ne loputkin pois, niin jäljelle jää vain ateismi/satanismi/what ever, ihminen itse, joka on tärkein asia koko vedätyksessä.

Mut asiaan, temppelin polttaminen on kyllä jotain niin tyhmää.


Oot asian ytimessä, vaikka harva sitä uskaltaa myöntää. Lähes kaikki uskonnot ovat lähtökohtaisesti samasta vanhasta testamentista kopioituja kertomuksia, joilla on pääasiassa hallittu/alistettu ja aivopesty ihmiskuntaa mitä mielikuvituksellisimmin keinoin. Nyt ne vain olisi käytännössä ensimmäistä kertaa mahdollista kohtuu kivuttomasti erottaa valtiosta ja kuihduttaa pois ihmisten tajuttua tämän vedätyksen ja etääntymällä vuosisatoja vanhasta kurimuksestaan...

Buddhalaisuus temppeleineen taas on enemmänkin psykologiaa ja elämänohjeita, joten raippaa vaan polttajille :whip:
 
Back
Ylös Bottom