brutal anadrol ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja <TapOuT>
  • Aloitettu Aloitettu
nii elikkä ihmetyttää vaan että toimiiko tuote niinku etiketissä väitetään vai onko ihan täyttä "paskaa" niiku kaikki tommoset yleensä on? kokemuksia yms muuta ois kiva saada ja tuloksist :puntti: fitnestukusta tämmösen löytää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainoa maininta mitä netistä löytyi oli että on paskaa. Tietenkin jos tuossa olisi oikeaa anadrolia niin homma olisi vähän eri. Minä jättäisin jo nimen perusteella hyllyyn. :D

Minkä helvetin takia jotkut valmistajat antaa näille tuotteilleen samat nimet mitä lääketeollisuus käyttää "oikeissa aineissa"? Eikö tuo ole vähintään arveluttavaa? Kusetusta sanon mä. :curs:

Jätä suosiolla kauppaan, tuskin mitään kovin kummosia vaikutuksia on. On kyllä naurettavaa joo tuo nimi homma. Hyvä markkinointikikka. Anadrolia. :D

Noniino... Oon ite käyttäny kyseist tuotet jonki aikaa ja voin sanoo et toimii ainaki mulla... En tiä kannattaaks mistää nimest vetää johtopäätöksii :)

Noniino... Oon ite käyttäny kyseist tuotet jonki aikaa ja voin sanoo et toimii ainaki mulla... En tiä kannattaaks mistää nimest vetää johtopäätöksii :)

Tiedän myös tapauksia, kun tyypit on vetäneet mm. kofutabletteja, kun ovat luulleet vetävänsä horppeita. Nämäkin "rojut" ovat toimineet loistavasti:D Itse kyllä uskon, että luonnosta löytyy paljon hyödyllisiä aineita mutta ei niillä kuuhun pääse...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom