Brittimeppi haluaa kieltää Fazerin lakupojan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADEBIS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No johan niillä nyt kiehuttaa... "Kuvat ovat pöyristyttäviä, eikä niitä voisi koskaan julkaista esimerkiksi Britanniassa. Suomessakin alkaa olla runsaasti maahanmuuttajia, joten päättäjien pitäisi ymmärtää, että tällaiset mainoslogot loukkaavat vierasmaalaisia, Intiasta tavoitettu Moraes toteaa IS:lle."
Miks on pitäny ihan Intiaan asti soitella jollekki kysyäkseen mielipidettä? Ei yhtään kauempaa vielä ois löytyny? Noitahan varmaan myydäänkin Intiassa tonneittain.
Joskus tulee mieleen että onkohan tuo värillisten hössötys jo piiiiiiikkasen liioteltua. Aina jostakin näkee jotain rasistista.

On taas näköjään Eu:lla lähtenyt mopo käsistä ja pahasti. Luulisi ettei tuo Fazerin lakritsipussissa oleva logo luokkaisi ketään. Välillä tuntuu, että Eu on vain pilkun nussimista varten..

Heitti aika huvittavan kommentin tossa yhteydessä. "Suomen tulisi ymmärtää olevansa EU:ssa ja käyttäytyvän sen mukaan". Aika läppä sellaisen EU maan kansalaiselta, joka ei ole liittynyt edes yhteiseen rahayksikköön:D

Kai sitten tasapuolisuuden vuoksi pitäisi kieltää myös eskimo-jätskit :wall:

Siis täh!!! Mikä tää homma on kun kaikkia kuvia on ruvettu kyttäämään suurennuslasin kanssa? Ei mua häiritse yhtään vaikka jossain tuotteissa käytetään valkoihoisen naisen kuvaa (esim. elovena) tai vaikka pilapiirrosta valkoihoisesta ihmisesta (en keksi esimerkkiä). Onko kaikki muut menettänyt huumorintajunsa :eek:

Tässä tapauksessa mä väitän, että mm:seuraavat tuotemerkin/logot pitää poistaa myös.
Eskimo=loukkaa eskimoita
Eloveena=tyypillinen stereotypia suomalaisesta naisesta, loukkaa naisia.
Pätkis=loukkaa lyhyitä ihmisiä

"Suomen tulisi ymmärtää olevansa EU:ssa ja käyttäytyvän sen mukaan". Vittu mikä spede... Suomihan on EU:n kultapoika ja mallikansalainen, joka kysyy aina "kuinka korkealle", kun EU käskee hypätä. Tuossa ei mene kuin hetki, kun Suomi nöyristelee, pyytää anteeksi omaa olemassaoloaan ja bannaa neekerilakun.

On se hyvä, että veronmaksajien rahaa menee tuollaiseen sivistämiseen. Oon ollu tietämättäni likainen rasistipaska, ku oon ostanu noita karkkeja enkä tajunnu miten se logo alentaa kaikki maailman mustaihoisia. Nyt tiedän paremmin.

Tässä tapauksessa mä väitän, että mm:seuraavat tuotemerkin/logot pitää poistaa myös.
Eskimo=loukkaa eskimoita

Noni joku pistämään asiaa eteenpäin...

Tossa mun pöydällä näkyy olevan muki, jossa on huonosti piirretty keijukainen joka on selvästi alipainoinen ja valkoihoinen, pitäisköhän noiki bannata? Loukkaa nimittäin aika pahasti anorektikkoja.

Eskimo=loukkaa eskimoita

maitopurkki=tyypillinen stereotypia lehmistä. kuva pois. loukkaa lehmiä ihan kun niitä ei lypsettäis muutenkin tarpeeksi.

Claude Moraes=tuhottava. loukkaa suomalaisia ihan kuin tarvittaisiin hänen apuaan ja neuvojaan. suomen edustajat eduskunnassa ja eu:ssa osaavat työnsä ja ovat tehokkaita.

Kaupoista pitää myös poistaa kaikki "tumma" etuliitteellä olevat tuotteet kuten.
Tummariirsi
Tummakaakao
Myöskin Tummeli koska se on sanana liian lähellä tummaa.

Osaakos kukaan briteissä käynyt kertoa että onko niiden omatunto tän asian suhteen puhdas? Että löytyykö sieltä "rasistisia tuotteita"?

Eskimo=loukkaa eskimoita
Kai sä laitoit jo CLaudelle meilin, jossa ehdotit myös noiden bannaamista...? :)

Kannattais varmaan laittaa, koska hyvässä lykässä kaveri potkaisee tyhjää, kun se näkee noi kauheat rasistiset tuotteet. :D

Edit:
Osaakos kukaan briteissä käynyt kertoa että onko niiden omatunto tän asian suhteen puhdas? Että löytyykö sieltä "rasistisia tuotteita"?
Naene on käsittääkseni viettänyt reilusti aikaa tuolla Apinoiden Saarilla. Ehkä NääNää osaisi heittää jotakin tähän...

Tässähän nimenomaan tehdään neekereistä joku outo tabu. Mikäs sen pahemmin rasismia lietsoo kun naapuri ei olekaan luonnollinen asia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom