Britney

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Britney on mun mielestä sellainen perussöpö, ei mitenkään häikäisevä. Aika kaukana maailman kauneimmasta. Ihan noita yllä olevia vastaavia kuvia saa kenestä tahansa ok-näköisestä naisesta, jolla on kroppa suht kunnossa ja ammattitaitoiset kuvaajat & meikkaajat.

EDIT: "Ylläolevilla" viittaan Tomin postaamiin kuviin, mun vastaus näköjään vilahti kakkossivulle.

Sadannen kerran mä ihmettelen Britney-ilmiötä, maailma pullollaan enemmän tai vähemmän julkkiksia naisia joista ymmärtäisin vastaavan treadin, mutta Britneytä en ole nähnyt vielä monessakaan kuvassa sexynä, tai hyvännäköisenä.

Esim. uusin kuva ilta-lehdessä vai missäs se oli eilen, sai melkein oksentamaan.

Muijan olemus on täysi SPURGU, loppuunajettu, pöhöttynyt ja horomainen. Aamen.

Damn!

Tää on vissiin se kuva Ilta-lehdestä...

Liitteet

• britni.webp
    britni.webp
    76,9 KB · Katsottu: 550
No okei, on mun emäntä sittenki kauniimpi :D . Tuossa on paparazzi sattunut oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, tuollaisista epäedustavista kuvista ne tienaa ne parhaat rahat. Ritneystä on tosin julkaistu tuollaisia kuvia aika tiuhaan viime aikoina... Alkaa viinan ja nenäkarkin käyttö näkyä naamasta.

Mikä tatska tuossa lonkassa on? Näyttää ihan kirkkoveneeltä...

fidi sanoi:
Tää on vissiin se kuva Ilta-lehdestä...

np: Hassisen kone - Rappiolla (3:30)

Ehkä mä kuitenkin antasin Britneylle tikkaria, kun onhan se melkoinen kielellinen lahjakkuus noista lauluistaan päätellen.

Kyllä mä JJamesonia panisin tulkoon sitten tripla K (Kuppa, Kondylooma, Klamydia) tai Tippuri samaan aikaan!! Siel on kyl käyny niin monta enemmän tai vähemmän pienempää ja hieman isompaa kikkeliä sen kotipesässä, että sinne oman munan tunkeminen saattaa tuntua samalta ku heiluttais patonkia kisahallis :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom