STRONGMAN Brian Shaw

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gigantor tulee olemaan kova näissä tulevissa Arskoissa! Innolla odotan päästä näkemään mitä siellä tulee tapahtumaan. Kieliszkowski vei lajia niin viime vuonna, että huomaa sen jäänneen Shaw:ta kaivertaa hampaankoloon.

Tuntuu jotenkin aivan älyttömältä, että joku nostaa 200 kg kiviä olkapäälle, kun miettii, että suurin osa perusvahvoista äijistä mitä tuolla saleilla pyörii, ei varmasti saa tuota edes irti maasta.

Näytin töissä noita kiven nostoja niin eivät meinannu uskoa että ihminen pystyy 200 kg kiven nostamaan olkapäälle. Sopii epäillä saako kukaan suomalainen tuollaista edes polvien päälle. Erittäin harva saa edes irti maasta. Eikä meinannu iskoa myöskään noita 700 kg yoke kuorman kantamista hartioilla. Eihän nyt ihminen voi kävellä 700 kg niskassa (710 kg tarkka).

Tavan salillakävijälle on ok jos saa 200 kg tavallisessa maastavedossa :)

Tavan salillakävijälle on ok jos saa 200 kg tavallisessa maastavedossa :)
No ajatellaanpa tämäkin sillä tavalla, että mä en saa sellaista maastavetotankoa edes toisesta päästä ilmaan minkä nämä vahvamieskisaajat nostaa kokonaan. Saa sekin suoritus vähän perspektiiviä.

Voi olla,mutta ei ole mikään pikkuhomma laittaa vielä 35 kg lisää tuohon nostoon.

Ei ole pikkuhomma ja näytti ettei ole 35 kg varaa läheskään, mutta kisatilanne ja jos kunto on vielä enemmän piikissä Arnoldissa niin vaikuttaa mahdolliselta. Varaa tossa oli kuitenkin kun irroituksen tapahduttua tuli suht mukavasti.

Näytin töissä noita kiven nostoja niin eivät meinannu uskoa että ihminen pystyy 200 kg kiven nostamaan olkapäälle. Sopii epäillä saako kukaan suomalainen tuollaista edes polvien päälle.
Aivan varmasti saa, jos itekin oon ottanu syliin yli 180 kg luonnonkiven ja oon heikko paska.

Itsellä jostain syystä sellainen fiilis että Brian ei pistä yhtä paljon uhrausta peliin kemian kanssa kuin esim Hall laittoi ja Thor. Ihan täysin ilman mitään perustetta heitetty juttu, mutta sellainen fiilis vaan.

Helvetin hauskoja muuten nuo Eddien ja Brianin pätkät.

Suositut

Back
Ylös Bottom