Brandon Routh on uusi Teräsmies

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaalis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Teräsmies on aina ollut minulle ykkönen supersankareista, tämä on pakko nähdä! Onneksi ovat ainakin trailerien perusteella säilyttäneet John Williamsin loistavat musiikit..

Samaa mieltä, Superman on mulle ainoa oikea. Kiintoisa fakta että ne on esim. tossa teaserissa (ja ilmeisesti myös koko elokuvasssa)käyttäny Marlon Brandonin ääntä Teräsmiehen isän äänenä. Juuri niinkuin aikanaan ensimmäisessä Superman elokuvassa. Muutenkin ne elokuvien hahmot on kiertäny myöhemmissä Superman projekteissa (esim. Annette O'Toole, joka on Clarkin äiti Smallvillessä, oli Lana Lang Superman III:ssa...)

Smallville-tv-sarjassa on tuttujen näyttelijöiden lisäksi myös usein viittauksia Teräsmies-sarjakuvan hahmoihin ja tapahtumiin. Clark Kent valitsee vaatteisiinsa Teräsmiehen asun värejä. Smallville on mielestäni mennyt huonoksi, kun legenda on pitänyt sotkea sarjakuvan kanssa ristiriitaisilla muutoksilla (esim. Lois Lane).

Ässärinta on tosiaan ollut aina (super)sankari numero yksi, vaikka hahmo onkin niin ylivoimainen. Viittamiehen kaikki tarinat eivät ole onnistuneita, mutta ainakin sarjakuvan kulta-ajan (1950-1970-luvut) Teräsmiehiä lukeneet tietävät, millainen hahmo on loppujen lopuksi kyseessä.

Jotkut eivät pidä puhtoisesta ja kirkasotsaisesta sankarista, mutta en ainakaan itse voi samaistua synkkiin tai häiriintyneisiin hahmoihin underground-pahoinvoinnista puhumattakaan. Mikä surkeudessa viehättää? Kirkas trikoo on toki (länsimaisittain) naurettava asu, mutta joidenkin mielestä nimen omaan ne saivat ensimmäiset Teräsmies-lehdet myymään kuin häkä vuonna 1938.

Youtube-nimisellä nettisivustolla on muuten pyörinyt uuden Superman Returns -elokuvan tv-spotteja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom