Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en usko vähääkään että olisi voittanut. Viime vuonna edelle menivät kuitenkin Rhoden, Heath, Winklaar ja Bonac. Ramykin olisi mennyt ollessaan kunnossa. Kaitsusta nyt sitten puhumattakaan. Tänä vuonna lavalta puuttui ne maailman tämän hetken ehkä neljä parasta ammattilaiskehonrakentajaa kuitenkin kokonaan. Noista jokainen voittaa Curryn helposti jos on yhtään kunnossa eikä Curry viime vuodesta mitään älytöntä kehitysharppausta ole tehnyt. Samoin Rölli ja Bonac oli keskinkertaisessa kunnossa tällä kertaa. Curry ei ollut myöskään kuntonsa puolesta kisan parhaita joten en näe miten olisi voinut mitenkään pärjätä vaikkapa perse kutseilla lavalle tulleita Heathia, Rhodenia tai Kaitsua vastaan. Ei niin mitään saumaa ainakaan tuossa kondiksessa, Pikkumiestä verrattiin nyt toisiin pikkumiehiin ja näistä se parhaan mallin omaava voitti ehkäpä sitten ansaitustikkin, mutta kilpailu oli kyllä luokatonta tänä vuonna. Itse en ole ikinä ollut isoin Cutlerin fani mutta oikeasti parhaimmillaan olisi ollut ihan ylivoimainen tänä vuonna. Ei se ihan ansioitta voittanut neljää Olympiaa kuitenkaan. Killen ottaminen mukaan näihin keskusteluihin taas on ihan absurdia vaikka miten hieno mies onkin.Olen aika varma että curry olisi voittanut siitä huolimatta vaikka mukana olisi ollut mm. egyptiläinen, rhoden ja greene. Mmm, onhan tietäjien mukaan killelläkin paremmat koivet mitä currylla Ihmettelen vaan että miksi kille ei sitten kisaa tuolla currya vastaan. Jos mennään ajassa 10 vuotta taaksepäin niin olisiko cutler ollut nykyiseen kärkeen suvereeni? Epäilen vahvasti että sen mallisella ruholla olisi vastusta nykyiselle mestarille.
Mitalit jaetaan niiden kesken, jotka lauteille nousevat. Ihan turhaa on takavasemmalta urputtaa sille, joka tästä jengistä oli kuitenkin se paras. Huonosta tasosta pitäisi syytellä enemmän niitä, jotka eivät osallistuneet, tai jotka tulivat paikalle vielä huonommassa kunnossa. Miten se sen voittajan vika on kun kerran tuokin kondis riitti voittoon?Mä en usko vähääkään että olisi voittanut. Viime vuonna edelle menivät kuitenkin Rhoden, Heath, Winklaar ja Bonac. Ramykin olisi mennyt ollessaan kunnossa...
Voiko taso olla huono jos kyseessä kuitenkin tämän hetken maailman parhaat? Kyllä minä ymmärrän mitä tässä jankuttamalla haetaan, mutta väite on joka tapauksessa paradoksi.
Puhutaan tasosta pitemmalla aikavalilla, ei kai tuota pitaisi tarvita selittaa.
Ne jotka eivat ole seuranneet kehonrakennusta kauaa ei valttamatta ymmarra miten paljon Mr. Olympia taso on tullut alas parhaista ajoista. Yksi legendaarisimmista vuosista oli 1999. Tassa esimerkki kunnosta joka riitti yhdeksanteen (!) sijaan vuonna 1999. Mihin tuo kuosi olisi riittanyt tana vuonna?
View: https://www.youtube.com/watch?v=vDA-dneQBN8
1990 kisat olivatkin todella kovatasoiset, sillä niissä oli ainoan ja ensimmäisen kerran douppitestit :DVuoden 1990 mr olympia line up olikin aivan sairas. Kaikki todella paksuja ja kireitä.
Ei tulla vielä pitkään aikaan näkemään saman tasoista kisaa kuin tuolloin, mutta varmasti vielä joskus.
No ei tässä nyt takavuosiin tarvitse mennä parempaa tasoa hakemaan vaan ihan viime vuoteen. Curry olis tuskin ollut top3 jos olis ollut samat ukot lavalla kuin edes viime vuonna. Takavuosina ei edes top6. Mutta hieno homma hänelle että pokaalin hyllyyn sai tietenkin. Voitto on voitto muttei se poista sitä faktaa että tuli todella kevyessä seurassa.