BB PRO Brandon Curry

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On kyllä mallikas selkä Mikellä (ja paksu)... Itsellä kun pitkä selkä ja latsit lähtee aika ylhältä niin on aika toivoton tilanne. :LOL:

Mun mielestä Suomen kovin selkä Artturilla, ainoa joka pääsee lähelle tuota friikkimäisyyttä, vaikka ihan noin paksu olekaan kuin Brandonilla.

Zone-sarja -42%
Yläkropan puolesta 100 varma MrOlympia tänä vuonna, mutta ne jalat aiheuttaa edelleen liikaa epävarmuutta. Ei vastaavaa eteenpäin menoa ole kondiksissa näkynyt huipputyypeillä muutamiin vuosiin, jos nyt ei pois laske Röllin vatsanseudun korjaantumista. Ihan soisi mestaruuden jo sillä perusteella.

Näyttökuva (231).png

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ei noi jalat nii pienet ole mitä usein väitetty. Tyypillä massiiviset sisäreidet dominoi. eikä ehkä nii arvostettu jalkojen alue bodykentil. Heathillä kans näyttää siltä ettei hinkausvaaran takii voi lähikaupas käydä ilman trikoita tai vaseliinia

Curry kasvanut pikkuhiljaa vuosi vuodelta, ja omaan silmään koivet näyttää jo aika mallikkaille kun ottaneet lisää massaa. Yläkroppa on ollut timanttinen aina, ja vaikka ukko kasvaa niin malli ei ole kärsinyt. Laadusta tinkimättä.

Aika vahvalta näyttää. Ja eroaa siinä mielessä paljon useimmista, että siinä tuli melko olennainen otos itse kisasuoritusta. Kertoo myös siitä, että tuossa leirissä ollaan tuloksiin tyytyväisiä ja luottavaisia.

Curry näyttää kyllä aina näissä kuvissa helvetin kovalta, mutta jotain siitä aina lavalla katoaa. Nyt kyllä hyvät mahdollisuudet voittoon asti.

Currylla on usein (mun makuuni) melko mitäänsanomattonia hömppäbiisei rutiineis ja esiintymistä. extra dramatiikka ei ois tällä kertaa pahitteeks tai ees vähä sinnepäi ..

Suositut

Back
Ylös Bottom