Bradley Martyn

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kysyn seuraavaa nyt ihan uteliaisuudesta, joten BM fanipojat ei herneitä pliis.

Kysymys kuuluu mistä tämän kaverin suunnaton suosio johtuu?
En ole kaveria juuri lainkaan seurannut, mutta kyseessä on siis hyvännäköinen ja lihaksikas PT, joka on paitsi todella vahva myös atleettinen. Sana on hallussa ihan ok ja jakelee neuvoja, miten pitäisi treenata, jos haluaa näyttää häneltä...joo, no ei tuosta sen enempää.

Älkääkä käsittäkö väärin kaikki nuo ovat positiivisia asioita, mutta ne muutamat videot, joita olen jaksanut katsoa, niin sanotaanko nyt näin, että mulle ainakin jäi vähän "meh" fiilis koko kaverista. Ja videoista puheen ollen, ärsyttää muutenkin tuo, kun lähestulkoon joka toinen on jonkin sortin clickbaitti, mikä sekin jo pistää kiertämään ko. tyypin filmit kaukaa.

Mutta siis edelleen alkuperäiseen kysymykseen, kuinka hitossa tää on niin maan perkeleen suosittu? o_O

Mutta siis edelleen alkuperäiseen kysymykseen, kuinka hitossa tää on niin maan perkeleen suosittu? o_O

Lyhykäisyydessään: Bradley tekee ihan samaa mitä nuo joita se kritisoi videoillaa. Kohtuu tekopyhä jätkä, kehtaa kritisoida muita ja tekee ihan samaa, sen lisäks yrittää saada toiset tekemään ne paljastusvideot ja itse naureskelee ja kerää massit paidoilla, jotka neki kopioinu toisilta :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom