Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Funky sanoi:Sehän oli ennen semmonen tiukka tikku+muutama lihas.
Ainakin siinä snatch leffassa sillä oli ihan hyvin erottuvat lihat, tosin syynä oli toi 0,5% rasvapitoisuus...
Percele sanoi:Olisihan se voinut vielä pumpata, kuten Christian Bale teki:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0144084/Ss/0144084/1-8.jpg?path=gallery&path_key=0144084
Jep, tietämättömyys tuottaa sitä. Mun mielestä ei tuo kummoiselta näytä, tietenki hyvässä kunnossa 41vuotiaaksi, mut entäs naamavärkki? Varmasti joitain rypynpoisto pistoksia. Mitä ainetta se sitten lieneekin. Ehkä jotain naaman kirirstystä myös.pek sanoi:Nii mut toi "Komeat muskelit" on aika suhteellinen käsite. Veikkaisin et 9 10:stä teinitytöstä sanoo, et sil on tosi isot ja komeet lihakset.
Steroidi sanoi:Christian Bale sanoi jossain haastattelussa ettei ollut käynyt KOSKAAN salilla, ennen valmistautumistaan tohon Patrick Batemanin rooliin ja 4kk:dessa tommoset tulokset Sanoi muuten myös että bodaaminen ei ole todellakaan hänen juttunsa ja että se on hänen mielestään joku outo masokisti-addiktio.
ljp sanoi:Öö.. No eihän tuolla mitkään isot lihakset ole. Mä oon muutenkin ihmetelly kun jengi ylistää esim Edward Nortonin "massoja" American History-X:ssä..
pek sanoi:Nii mut toi "Komeat muskelit" on aika suhteellinen käsite. Veikkaisin et 9 10:stä teinitytöstä sanoo, et sil on tosi isot ja komeet lihakset.
mass sanoi:no on ne komeemmat ku 19 20:stä teinipojasta.
NuuNuu sanoi:hot shot 1 ---> hot shot 2
Charlie Sheen, kasinkertaistui tähän jatko osaan, muistelin lukeneeni että treeni kesti 2kk + kuvauksien aikaan treenaukset