Brad Pitt kasvatti komeat muskelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sehän oli ennen semmonen tiukka tikku+muutama lihas.
Ainakin siinä snatch leffassa sillä oli ihan hyvin erottuvat lihat, tosin syynä oli toi 0,5% rasvapitoisuus...

Funky sanoi:
Sehän oli ennen semmonen tiukka tikku+muutama lihas.
Ainakin siinä snatch leffassa sillä oli ihan hyvin erottuvat lihat, tosin syynä oli toi 0,5% rasvapitoisuus...

No joo... Mut ei se nytkään paljon muuta ole...

Eikös sillä ollu muuten jossain leffassa vähän aikaa sitten "sijaisjalat" kun oli omat kintut niin rimat?
:lol2:

Nii mut toi "Komeat muskelit" on aika suhteellinen käsite. Veikkaisin et 9 10:stä teinitytöstä sanoo, et sil on tosi isot ja komeet lihakset.

Jumalauta on jätkällä "pitkät" lihakset.
Huomaa, että ei nuo ole salilla tehty vaan jollain baletilla :)

pek sanoi:
Nii mut toi "Komeat muskelit" on aika suhteellinen käsite. Veikkaisin et 9 10:stä teinitytöstä sanoo, et sil on tosi isot ja komeet lihakset.
Jep, tietämättömyys tuottaa sitä. Mun mielestä ei tuo kummoiselta näytä, tietenki hyvässä kunnossa 41vuotiaaksi, mut entäs naamavärkki? Varmasti joitain rypynpoisto pistoksia. Mitä ainetta se sitten lieneekin. Ehkä jotain naaman kirirstystä myös.

se on vahingossa löyny sen truutan väärään päähän:) No ei se mikään ihme oo et jenkeissä näyttelijät kasvaa ´tai kiristyy, soittaa vaan stalloselle tai arskalle ja kysyy vinkkiä:)

Seuranhaku palstalta....

"Ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole merkitystä. Sinun ei siis tarvitse olla mahtavia lihaksia omaava Brad Pitt tai Herra Täydellinen, mutta urheilullinen sinun on oltava, ei mikään sohvaperuna!"

Saispa itellekkin yhtä mahtavat lihakset :thumbs:

jätkät höyryää nyt turhasta. pitti on tiukka mut ei sillä ole kenenkään mielestä erityisen mahtavat lihakset. jokainen kyllä erottaa kehonrakentajan ja brad pitin toisistaan. tuo casgoinen quote tarkoittaa mielestäni sitä, että "ei tarvitse olla hyvännäköinen kuin pitt ja omata isoja lihaksia", ei "ei tarvitse olla isolihaksinen kuin pitt. vai?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Steroidi sanoi:
Christian Bale sanoi jossain haastattelussa ettei ollut käynyt KOSKAAN salilla, ennen valmistautumistaan tohon Patrick Batemanin rooliin ja 4kk:dessa tommoset tulokset :worship: Sanoi muuten myös että bodaaminen ei ole todellakaan hänen juttunsa ja että se on hänen mielestään joku outo masokisti-addiktio.

Öö.. No eihän tuolla mitkään isot lihakset ole. Mä oon muutenkin ihmetelly kun jengi ylistää esim Edward Nortonin "massoja" American History-X:ssä..

Miksei Toi Pitt vedä ihan rehellistä hormonikuuria, noihin leffoihin. Luulis ainakin rahaa ja lekureita pyörivän ympärillä. Ihme pellejä noi Hollywood tähdet.

:lol2:

ljp sanoi:
Öö.. No eihän tuolla mitkään isot lihakset ole. Mä oon muutenkin ihmetelly kun jengi ylistää esim Edward Nortonin "massoja" American History-X:ssä..

no ei se nyt kummosissa massoissa ollu mutta oli se kunto miun mielestä sata kertaa kovempi kun pittin, ainakin noissa kuvissa ...

pek sanoi:

no on ne komeemmat ku 19 20:stä teinipojasta.

mass sanoi:
no on ne komeemmat ku 19 20:stä teinipojasta.

Nimenomaan. Eli on Brad ja kumppanit ihan kohtalaisessa kunnossa, kun ottaa huomioon, ettei niillä ole varmaan tarkoituskaan yrittää saada itseään ns. bodari-kuntoon. Eli kunhan saavat vähän lihasta ja näyttävät hyvältä. Itse en ehkä kadehdi (en ainakaan myönnä) Bradin lihaksia, mutta ikuisena epäonnistuneena laihduttajana toivoisin samanlaista tiukkuutta. Silloin ehkä omatkin vähät lihakset näyttäisivät edes joltakin.

No en tiedä onko nuo lihakset nyt niin kauhean massiiviset mutta on se hyvä näyttelijä. On se vaan niin että Arnoldille ei ole vielä löytynyt manttelinperijää.

Nyt menee tässä tapauksessa vähän liioitteluksi, mutta
kynäniskallakin voi olla omalla tavallaan hyvä lihaskunto ..ja pienetkin lihat erottuu, kun rasvat on alhaalla.

hot shot 1 ---> hot shot 2
Charlie Sheen, kasinkertaistui tähän jatko osaan, muistelin lukeneeni että treeni kesti 2kk + kuvauksien aikaan treenaukset

:rolleyes:

NuuNuu sanoi:
hot shot 1 ---> hot shot 2
Charlie Sheen, kasinkertaistui tähän jatko osaan, muistelin lukeneeni että treeni kesti 2kk + kuvauksien aikaan treenaukset

:rolleyes:

CS treenasi jonkuu jutun mukaan yht. 6kk: 6pv/vko ja 10h/pv??!!
on ollut varmaan mega-dropit kehissä..
no sit vähän ajan päästä herra sekoili .357 kanssa postissa..töttöröö..

Back
Ylös Bottom