Brad Pitt kasvatti komeat muskelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turun Sanomat 22.4.2004

"Valkokankaan supertähti Brad Pitt on kasvattanut komeat muskelit. Hän tarvitsee niitä roolissaan kreikkalaisena sankarina Akilleena. Pitt esittää Akilleusta tulevassa suurfilmissä nimelta Troy (Troija)

Näyttelijä joutui rooliaan varten monen kuukauden kovaan fyysiseen harjoitukseen. Hänen oli lopetettava treenistä selvitäkseen myös tupakointi.-------"

Mahtaisko jollain olla kuvaa näistä "muskeleista", nimittäin jos ne aivan kertakaikkisen massiiviset on, niin minä tahdon hänen treeniohjelmansa. Parissa kuukaudessa rimppakintusta massamonsteriksi!!! :lol2:

:david:

Kilkenny sanoi:
Kyllä tosta jo näkee, että jää kaiken maailman colemannit kakkoseksi :D

Niinpä niin, oikein usean kuukauden. Olisko ollut kolme vai neljä kuukautta. Kohtuullisia tuloksia kuitenkin muutamassa kuukaudessa, makes me wonder..

Toihan oli ihan kuin Conan, paitsi lihaksikkaampi! :D

Oikeasti Brad Pitt on mielestäni hyvä näyttelijä. :worship:

Mä olen enemmän Russel Crowe miehiä. :nolo:

Onko kukaan muu huomannut, että vaikka Brad Pitt ja George Clooney ovat lähes samanikäisiä (2v ikäeroa), voisi Clooney esittää melko vakuuttavasti Pittin isää... toinen näyttää ikuisesti pojalta ja toinen mieheltä :)

J-keppi sanoi:
Onko kukaan muu huomannut, että vaikka Brad Pitt ja George Clooney ovat lähes samanikäisiä (2v ikäeroa), voisi Clooney esittää melko vakuuttavasti Pittin isää... toinen näyttää ikuisesti pojalta ja toinen mieheltä :)

Niin ja Michael J. Fox näyttää 13 vuotiaalta, vaikka oikeasti on ainakin 76v.

Jenkkilässä asustellessani alkoi yks paikallisen World Gymin personal trainer ihan tosissaan kertoa mulle kuinka se laittaa kaikki sen asiakkaat samalle treeniohjelmalle kuin Brad Pitt. Ohjelma oli periaatteessa sellanen missä liikkeiden molemmat osat tehtiin superhitaasti. Joku varmaan tietää tälle oikean terminkin. Tämä oli jotain vuotta '96 joten Pitt ei varmaan ennen sitä ollut esitellyt kuin vatsalihaksiaan Thelma & Louis elokuvassa.

Mua suoraan sanottuna ihmetytti suuresti, mutta en viitsinyt kaveria loukata, joten tyydyin nyökkäilemään. Olisi jätkän varmaan kannattanut ennemminkin markkinoida samaa treeniohjelmaa jolla Charlie Sheen oli ennen Hot Shots 2 elokuvaa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän Pitt kovin "huonossa" kunnossa ole ollut ennenkään, eli pohjaa on ollut. Muistelisin että ainakin Meet Joe Blackissä monta vuotta sitten vartalo näytti olevan (silloisen miesmaun mukaan) hyvässä kuosissa, joten ei toi nyt miltään ihmeteolta vaikuta.

Edit: :kuola: unohtu

Mike sanoi:
Niin ja Michael J. Fox näyttää 13 vuotiaalta, vaikka oikeasti on ainakin 76v.

Sillä on Parkinsonin-tauti jo. :lol2:

edit: ei saa nauraa. :(

No onpa ihan kamalan isot lihakset. FOR ME TO POOP ON! Ei olis mitään jakoa edes body-SM-kisojen raskaassa sarjassa.

teemupii sanoi:
Jos joku on huomannut niin siinä sanotaan "komeat", eikä se ole mun mielestä ainakaan synonyymi "suurille".

No shit, Einstein?

Back
Ylös Bottom