Boxing Night 4.3 -SPOILERS-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä Amin on loppu nyt, näytti jäykältä ja iskuvoimakin tuntui kadonneen melkein pelkkiä käsilyöntejä heitteli.

Aika hitaalta näytti amin läpi ottelun, loppua kohden vielä huomattavasti väsyneemmältä kuin polski. Jabi oli ihan törkeen tehoton ja etäisyys oli hakusessa läpi matsin.
Hieno mies ja nyrkkeilijä, harmi että tuli nyt amininkin ura päätökseensä.

vituiks meni ku vapaussota, joo ehkä uusilla lupauksilla on nyt mahdollisuus lunastaa paikkansa "suomen nyrkkeilylähettiläänä"

Olisikohan ottelun lähtenyt toiselle radalle, jos niskalyönnin aiheuttaman luvunlaskun sijasta tuomari olisi tuominnut varoituksen puolan sudelle, mene ja tiedä... Oli tooodella pettynyt Idi kyllä, luonnollisesti. Kuitenkin suoraan kysymykseen uran lopettamisesta vastasi epäröiden "Luultavasti."

Np. http://www.youtube.com/watch?v=ibE7IqEjni4

muakin vähän kiinnostaisi ottelun pisteet,siihen niskaanlyöntiin astihan ottelu oli tasainen

images

no mun mielestä puolalainen ei ollu kummonen.kaks väsynyttä miestä huitoo,toinen osuu toinen ei.tai okei,hyvä osuma,mutta amin käveli suoraan nyrkkiin

kyllä tää ois voitettavissa ollu

Mun mielestä polski oli erittäin laadukas ja ehkä aliarvioitu pugilisti. Rauhallista ja eleetöntä ottelemista ja pirullisen vaikea maalitaulu tämä vahvan amatööritaustan omaava jäämies.

Kyllä Amin kovassa kunnossa tuli otteluun. En usko, että Meronen ja kumppanit kehtaisivat turhaan hehkuttaa hyvää kuntoa. Mielestäni jabit ja koukut irtosivat normaaliin tapaan. Ottelusta ei jäänyt jossiteltavaa, saappaat jalassa hävisi paremmalleen.

Mun mielestä polski oli erittäin laadukas ja ehkä aliarvioitu pugilisti. Rauhallista ja eleetöntä ottelemista ja pirullisen vaikea maalitaulu tämä vahvan amatööritaustan omaava jäämies.
kunnioitan mielipidettäsi,itse laitan kunnolla rahaa stieglitzille jos samaan erään sattuvat,tulee viemään ihan satanolla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Asikainen hävisi paremmalleen, mutta mun mielestä olisi tuo ottelu ollut kova paikka 5-vuotta sittenkin olettaen että vastustaja yhtä hyvä silloinkin. Asikainen kun sanoi että vanhuus jo painaa ja Sylvester ja Gevor olivat pahempia vastustajia.

En nyrkkeilytekniikan ammattilainen ole, mutta maallikon silmin voisin listata Asikaisen ongelmia:

- Ottelutaktiikka puuttuu. 12-eräistä ottelua lähdetään nyrkkeilemään kuin se olisi 3-4 eräinen. Tuhlataan energia lyömällä suojukseen ja huitomalla ilmaan.
Liian hyökkäyspainotteinen taktiikka.

- Kun innostutaan lyömään, tekniikka murenee täysin; iskuissa ei ole voimaa, suuntaus on väärä ja ei muisteta suojata.

- em. suojauksen unohtaminen on hyvin tyypillistä. ylläolevassa videossa näkyvä totaalinen suojauksen puuttuminen on nähtävissä aina kun Asikainen innostuu vähän liikaa.

-Ei käytä omia fyysisiä etujaan. Ottelee kuin hyvin suojaava ja kovan iskukestävyyden omaava tyyppi ja ajautuu lähitilanteiseen. Ruumiinrakennekkin kertoo, että pitäisi pitää etäisyyttä ja väsyttää jabeilla; käyttää omaa hyvää kuntoaan ja nopeuttaa eduksi.

Ihmettelin miten asikainen ei tipahtanut jo aiemmin.

Se on nyrkkeily niin armotonta, varsinkin noissa alemmissa painoluokissa. Ikää tulee ja pari tyrmäystappiota, refleksit vähän hidastuu niin se on siinä. Sekunin sadasosa, en usko että 3 vuotta sitten nuo suorat olisivat Asikaiseen osuneet, mutta aika on mennyt ohitse.

Asikaisella oli hieno ura, harmittaa kun perus-"fani" muistaa vaan ne viimeisest tappiot kaikkien suoritusten sijaan. Kaikki kunnia Aminille, kovin suomalainen nyrkkeilijä.

Kyllä suomen tämän vuosituhannen paras nyrkkeilijäpokaali menee Heleniukselle. Tolppola oli kyllä kanssa kovaluu niinkauan kun tuomaripeli jarrutti sen uraa..

rankkaatko oikeasti tolppolan asikaisen edelle?

tolppolan huono puoli oli/on oikeastaan se,että vaikka hän perushyvä nyrkkeilijä onkin,niin ei kuitenkaan erityisen hyvä missään.ei mitenkään nopea käsistään eikä jaloistaan,ei mitenkään iskuvoimainen jne.

Asikaisella oli hieno ura, harmittaa kun perus-"fani" muistaa vaan ne viimeisest tappiot kaikkien suoritusten sijaan. Kaikki kunnia Aminille, kovin suomalainen nyrkkeilijä.

Jep, itseäni harmitti perjantaina se kun tuomari näytti ottelun päättyneeksi niin puolet hallista ryntäsi saman tien pihalle. Ei jääty paikalle osoittamaan kunnioitusta Asikaisen komealle uralle jonka kuuluttajakin muisti mainita.

Asikainen on tämän vuosituhannen paras suomalainen kamppailu-urheilija. Ammattinyrkkeilyn EM voittoon pitkän tien kautta ja tollasessa äärettömän kovassa sarjassa on ihan järjetön suoritus. Helenius on kaukana vielä vastaavasta ja Tolppola myös. Asikainen oli myös haastajan MM listalla, joka on tällaisissa sarjoissa hurja saavutus.

Ei sitä työmäärää voi edes tajuta minkä hän on tehnyt tällä pitkällä uralla. Itse ainakin pidän asikaista tämän vuosituhannen parhaimpana suomalaisurheilijana tähän mennessä. Nöyrä kiitos jännittävistä hetkistä Asikaisen teamille!

Asikainen on tämän vuosituhannen paras suomalainen kamppailu-urheilija. Ammattinyrkkeilyn EM voittoon pitkän tien kautta ja tollasessa äärettömän kovassa sarjassa on ihan järjetön suoritus. Helenius on kaukana vielä vastaavasta ja Tolppola myös. Asikainen oli myös haastajan MM listalla, joka on tällaisissa sarjoissa hurja saavutus.

Ei sitä työmäärää voi edes tajuta minkä hän on tehnyt tällä pitkällä uralla. Itse ainakin pidän asikaista tämän vuosituhannen parhaimpana suomalaisurheilijana tähän mennessä. Nöyrä kiitos jännittävistä hetkistä Asikaisen teamille!

Onhan Robbekin listalla Klitshkon vastustajaksi.. mielestäni raskaassa sarjassa on kovempi saavutus päästä MM-haastajaksi, kuin Asikaisen painoluokassa.

rankkaatko oikeasti tolppolan asikaisen edelle

No empä oikeestaan, samaa kastia. Osasyynä voi olla se että en oikein ole ikinä erityisemmin pitänyt Asikaisen tyylistä otella.
Tolppola tuntuu vaan luonteeltaan aika paljon itseltäni, joten ehkä katson vähän ylistävästi sen otteita.

Kovaa bisnestä toi ammattinyrkkeily, tässä tapauksessa hieman härskiäkin. Amin on pihalla kuin lumiukko ja valmenteja muussaa ahneuksissaan lisää sen aivoja. Eihän Aminilla ollut mitään saumaa voittaa tota matsia.

.

Liikuttava oli toi tän päivän tulosruutu missä amini oli!
Ite oon sitä mieltä että idi on vielä tän vuosituhannen paras kamppailuurheilija/nyrkkeilijä mutta helenius tulee kovaa perässä ja voi saavuttaa enemmän kui asikainen.Itse myös toivon sitä koska olisihan se mahtavaa saada suomalainen Raskaansarjan maailmanmestari :))

Vielä kerran Aminille kaikkea parasta jatkoa toivottavasti ei liikaa päätä vaivaa tappioilla :D

Suositut

Back
Ylös Bottom