Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no mun mielestä puolalainen ei ollu kummonen.kaks väsynyttä miestä huitoo,toinen osuu toinen ei.tai okei,hyvä osuma,mutta amin käveli suoraan nyrkkiin
kyllä tää ois voitettavissa ollu
kunnioitan mielipidettäsi,itse laitan kunnolla rahaa stieglitzille jos samaan erään sattuvat,tulee viemään ihan satanollaMun mielestä polski oli erittäin laadukas ja ehkä aliarvioitu pugilisti. Rauhallista ja eleetöntä ottelemista ja pirullisen vaikea maalitaulu tämä vahvan amatööritaustan omaava jäämies.
Siihen loppu aminin ura. Puolanmieshän sano tulevansa lopettaan Aminin uran. Näin teki. Ja näyttävästi
Asikaisella oli hieno ura, harmittaa kun perus-"fani" muistaa vaan ne viimeisest tappiot kaikkien suoritusten sijaan. Kaikki kunnia Aminille, kovin suomalainen nyrkkeilijä.
Asikainen on tämän vuosituhannen paras suomalainen kamppailu-urheilija. Ammattinyrkkeilyn EM voittoon pitkän tien kautta ja tollasessa äärettömän kovassa sarjassa on ihan järjetön suoritus. Helenius on kaukana vielä vastaavasta ja Tolppola myös. Asikainen oli myös haastajan MM listalla, joka on tällaisissa sarjoissa hurja saavutus.
Ei sitä työmäärää voi edes tajuta minkä hän on tehnyt tällä pitkällä uralla. Itse ainakin pidän asikaista tämän vuosituhannen parhaimpana suomalaisurheilijana tähän mennessä. Nöyrä kiitos jännittävistä hetkistä Asikaisen teamille!
rankkaatko oikeasti tolppolan asikaisen edelle