BOTNIA PUNISHMENT "X" suorana netissä, ilmaiseksi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eipä toimi ei. toivottavasti järjestäjä saa jotain korvausta, jos homma on ostettu suoraan joltain palveluntarjoajalta, eikä streamiä näy missään

Joo harmittaa suunnattomasti meitsiäki, venailin illan kotona et voi kattoa kotimaista mätkimistä, mutta vituiks meni . No ei voi mitään.

VR-tauti leviää nopsaan!
Olishan se ollutkin liian hyvää ollakseen totta, että ilmaiseksi näkee jotain....

Noo... sattuuhan näitä!
Mulla oli vaihtoehtona mennä kaverien kanssa kattomaan nekkailua hyvän ruuan ja oluen kera.
Valitsin oman sohvan ja tämän, nyt katselen yksin kotona nekkailua ja syön kynsiä :D

Hey!
Olemme pahoillamme että lähetys ei onnistunut kaikilta osin kuten oli ajateltu. Ongelma oli palvelimella joka sijaitsee kuulemma Hollannissa.
Pyrimme tänään saamaan ottelut jälkilähetyksenä nettiin, pistämme lisää infoa heti kun asia varmistuu.
Pahoittelut vielä kerran, hyvää yritimme ja tulemme tekemään saman jatkossa jos luoja suo....

Eli tänään kokeillaan uusiksi :) klo 21.00 http://www.seinajoki.tv osoitteessa lähetys eilisestä tapahtumasta.
Ei se suoraa lähetystä korvaa mutta mahdollisuus katsoa matsit kuitenkin.
Ja ensi kerralla taas kokeillaan paremmalla onnella jos lähetys vaikka silloin näkyis kaikille ja kokoajan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niin , päivän myöhässä tuli, ei paha loppujen lopuksi. Kiva olis jos noihin netti streameihin muutkin järjestäjät panostaisi vaikka pikku maksua vastaan.

Oli muutama hyvä matsikin.

Itse paikalla olleena...Tapa se huudot tulivat yhdeltä tyypiltä tai yhdestä porukasta. Kyllä näitä huutoja on ollut, joka tapahtumassa missä olen käynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom