Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Isolation
ÄLÄ ikinä kajoa niihin muovi törppöihin!!!...
Originally posted by poika
Kiitos mielipiteistä, jätän varmaan väliin ne ja alan harkitsemaan infinityn sarjaa...
[ Paskallahan ei tee mitään ilman peltoo...
:lol2:
B&W materiaalia varmaan löytyy varmaan hakusanalla, tiedätkö minkä maan valmistama.
Joo löysin ihan mukavasti sivuja B&W:stä mutta toi englannin lukeminen tuottaa vähän vaikeuksia kun tota termistöä on ****sti ja siellä missä on kuvia niin ei oo hintoja ja taas toisinpäin. Ei kellään sattuis olemaan INFINITYN MODULUS sarjaa tai siitä jotain kommentteja ?
Originally posted by mik99
no tuosta B&W:stä sen verran et kysäseppä tuolta isolationilta siltä vois heruu jotain tietoa noista b&w tuotteista..itse kun kyseinen herra omistaa b&w lattiakaiuttimet..:whip:
Täällä sitä vaan ilmoitellaan toisten omistamista kaiuttimista. NIIN! perkule! :lol2:
PS: Metallica - One on sellanen kipale millä kannattaa vertailla kaiuttimia. Paras testilevy Metalica - ...And Justice For All
Originally posted by baarikello
Siis mikä tuossa biisissä/levyssä tekee siitä hyvän testaukseen? Ensimmäistä kertaa kuulen kyllä moista. Olen kyllä kuullut, että eräässä Hihi-Klubin pisteessä lyödään just tuo Justice soimaan ja esitellään B&W:n kajareita. Minä olen pitänyt sellaista porukkaa ihan