Bose ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poika
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin kysyisin semmosta että onko jollain kokemuksia tosta BOSE:n kotiteatterisarjasta. Kun kuulin toiselta kaverilta että helvetin hyvät ja toinen sanoi että ei ikinä itse ostais, et mites ois ?

Ite en ymmärrä sen kohuttua laatua, semmoset pienet säälittävät purkit mitkä soi niin ja näin.
Itse en ikinä ostaisi. Bosen hinnalla luulis saavan ihan laadukkaat vehkeet jotka luultavasti kuullostais paremmalta.

Re: Aijaa

Originally posted by poika
Kiitos mielipiteistä, jätän varmaan väliin ne ja alan harkitsemaan infinityn sarjaa...

joo infinity on ihan hyvä merkki..mut oletko tsekannut B&W valikoimaa..?

B&W

Joo täytyy katsella, infinityllä on sellainen modena tai joku vastaava malli joka alkoi kiinnostaa, nainen kun kotona vastustaa jyrkästi isoja kaiuttimia niin olen katsellut pieniä mutta paskoja en ole ostamassa. Paskallahan ei tee mitään ilman peltoo...
B&W materiaalia varmaan löytyy varmaan hakusanalla, tiedätkö minkä maan valmistama.

Re: B&W

B&W materiaalia varmaan löytyy varmaan hakusanalla, tiedätkö minkä maan valmistama.

<a href="http://www.bwspeakers.com/">Bowers & Wilkins</a> on brittiläinen ja siellä ainakin kalliimmat kajauttimet tehdään. Niitä edustaa suomessa
<a href="http://www.hifiklubi.fi">Hi-Fi Klubi</a>.

B&W:stä

Joo löysin ihan mukavasti sivuja B&W:stä mutta toi englannin lukeminen tuottaa vähän vaikeuksia kun tota termistöä on ****sti ja siellä missä on kuvia niin ei oo hintoja ja taas toisinpäin. Ei kellään sattuis olemaan INFINITYN MODULUS sarjaa tai siitä jotain kommentteja ?:confused:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: B&W:stä

Joo löysin ihan mukavasti sivuja B&W:stä mutta toi englannin lukeminen tuottaa vähän vaikeuksia kun tota termistöä on ****sti ja siellä missä on kuvia niin ei oo hintoja ja taas toisinpäin. Ei kellään sattuis olemaan INFINITYN MODULUS sarjaa tai siitä jotain kommentteja ?:confused:

no tuosta B&W:stä sen verran et kysäseppä tuolta isolationilta siltä vois heruu jotain tietoa noista b&w tuotteista..itse kun kyseinen herra omistaa b&w lattiakaiuttimet..:whip:

Re: Re: B&W:stä

Originally posted by mik99
no tuosta B&W:stä sen verran et kysäseppä tuolta isolationilta siltä vois heruu jotain tietoa noista b&w tuotteista..itse kun kyseinen herra omistaa b&w lattiakaiuttimet..:whip:

Täällä sitä vaan ilmoitellaan toisten omistamista kaiuttimista. NIIN! perkule! :lol2:

Re: B&W

Juu... kyllähän noita beeveitä kuuntelee todella mielellään. Mutta kun oot kaiuttimia ostelemassa ja kun ne alkaa olemaan melko suurta hintaluokkaa niin otat korvasi kultaiseen käteesi sillä ne ratkaisee kummat on paremmat B&W:t vai Infinityt.

Tässä tapauksessa teet niin, että marssit hifiklubille ja viet kotiisi koekuunneltavaksi B&W:eet ja haet hifistudiolta Infinityt kotiisi ja vertailet niitä keskenään kumpi kuulostaa paremmalta.

Oma suositukseni on ehdottomasti B&W:t!!! Koe kuuntelin tässä vuosi sitten kaikki 1000 egen kaiuttimet ja B&W:et oli ylivoimaisesti parhaat. Ne on kuin tehty mun korville. Ja ulkonäkökin ruokkii kaiken lisäksi myös silmää. Infiniteistä en pitänyt kun niissä on liian kirkas diskantti ja bassot on laihat, mutta makunsa kullakin :D

En minä ainakaan tuossa hintaluokassa uskaltaisi sikaa säkissä ostaa vaan kuuntelisin kaikki mahdolliset kaiuttimet mitä aikoisin ostaa...

Antoisia kuuntelu hetkiä!

PS: Metallica - One on sellanen kipale millä kannattaa vertailla kaiuttimia. Paras testilevy Metalica - ...And Justice For All

Re: Re: B&W

Originally posted by Isolation

PS: Metallica - One on sellanen kipale millä kannattaa vertailla kaiuttimia. Paras testilevy Metalica - ...And Justice For All

:confused: Siis mikä tuossa biisissä/levyssä tekee siitä hyvän testaukseen? Ensimmäistä kertaa kuulen kyllä moista. Olen kyllä kuullut, että eräässä Hihi-Klubin pisteessä lyödään just tuo Justice soimaan ja esitellään B&W:n kajareita. Minä olen pitänyt sellaista porukkaa ihan :david:

Re: Re: Re: B&W

Originally posted by baarikello
:confused: Siis mikä tuossa biisissä/levyssä tekee siitä hyvän testaukseen? Ensimmäistä kertaa kuulen kyllä moista. Olen kyllä kuullut, että eräässä Hihi-Klubin pisteessä lyödään just tuo Justice soimaan ja esitellään B&W:n kajareita. Minä olen pitänyt sellaista porukkaa ihan :david:

SE KITARA SIINÄ ALUSSA! Kitaran ääni on pikkasen erinlaisen kuuloinen muovitörpöillä kuin B&W:eillä :D

Ja levy on muutenkin niin hyvin miksattu että kunnon laitteella kun kuuntelee niin tuntuu että olisi itse konsertisssa...:kippis1:

Ja Dyers Eve:llä testataan esim. subbareiden tarkkuutta ja dynamiikkaa joten paras testilevy minun mielestä jossa on ihan kunnon musíikkia eikä mitään infrasignaaleja sun muita kohinoita. Ja kun ei tuo Metallica mikään huono bändi ole...

PS: Ei sattuis tuo "Olen kyllä kuullut, että eräässä Hihi-Klubin pisteessä lyödään just tuo Justice soimaan ja esitellään B&W:n kajareita." olemaan Oulun Hifi-Klubi :lol2:

Re: Re: Re: Re: B&W

Originally posted by Isolation
SE KITARA SIINÄ ALUSSA! Kitaran ääni on pikkasen erinlaisen kuuloinen muovitörpöillä kuin B&W:eillä :D

No, joo tuolla asteikolla eroa varmasti löytyy. Lieköhän kukaan kokeillut samaisella näytteellä, kumpi saundaa paremmalta: Valion mansikka- vai vaniljajogurttitörppö?;)

Ja levy on muutenkin niin hyvin miksattu että kunnon laitteella kun kuuntelee niin tuntuu että olisi itse konsertisssa...:kippis1:

No, jaa...Dynamiikka on vähintään kahdeksan särökitararaidan takia kohteliaasti sanottuna rajoittunutta. Jason Newsted voi varmasti antaa oman mielipiteensä miksauksesta. Bassokitara kun on hävinnyt melkein kokonaan levyltä. Mutta jos in your face-saundia hakee jostain, niin tuolta levyltä se kyllä löytyy. :)

Ja Dyers Eve:llä testataan esim. subbareiden tarkkuutta ja dynamiikkaa joten paras testilevy minun mielestä jossa on ihan kunnon musíikkia eikä mitään infrasignaaleja sun muita kohinoita. Ja kun ei tuo Metallica mikään huono bändi ole...

Tuohon tarkkuuden tarkasteluun se on tosiaan tainnut kelvata paremmillekin kultakorville. Tutulla levyllähän on hyvä testata, mutta ainakin itse olen huomannut, että hyvät kamat saavat kuulostamaan hyvältä sellaisenkin levyn, jota ei tavallisesti tulisi kuunneltua.

PS: Ei sattuis tuo "Olen kyllä kuullut, että eräässä Hihi-Klubin pisteessä lyödään just tuo Justice soimaan ja esitellään B&W:n kajareita." olemaan Oulun Hifi-Klubi :lol2:

No, sehän se. :D

Niin, ja mitä tähän itse threadiin tulee, niin kuulin kerran noita Boseja Hi-Hi-messuilla ja mahtava oli meno ainakin myyjäkaverilla, jonka suusta olisi parhaimmillaan mahtunut täysikasvuinen sinivalas, kun se selitti, kuinka mahtavasti Celine Dion eläytyy lauluunsa. Kotvasen päästä kaiuttimista tuli jumalattomalla särön määrällä The Power of Lovea.:jahas:

Hellasärö luulisi noilla Bosen purkeilla olevan ainakin pienempi kuin kaiuttimilla, joista itse kotiteatterin rakentaisin. Iisalmelaiset tarkkailukaiuttimet kun tapaavat olla sellaisia aika armottoman funktionaalisia sekä ääneltään ja muotoilultaan. ;) Geneillä on se ikävä vaikutus, että ne tuppaavat jäämään ns. referenssisaundiksi päähän, kun ne on kerran kuullut. Sitten ne on vaan pakko ostaa.:)

Suositut

Back
Ylös Bottom