BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipa tässä mieleen eräs juttu, kun seitiä ruoaksi laittelen :dance:
Pitääkö Böki paikkansa tällainen juttu, kun olet ollut ensimmäisillä ulkomaankisareissuillasi niin sulla on ollut omat seit mukana eväslaatikossa ja vielä tulomatkallakin olet niitä syönyt lentokoneessa :D Olet sinä vaan aika Päällikkö :worship: Ja eikun vaan hyviä vointeja sinne Leppäkirkolle sulle ja Murulle :thumbs:

T: Söde

Terve Söde

Tarina on tosi (1989 Oslo). Olin köyhä noviisi bodarin alku ja köyhä kuin kirkonrotta. Hyvää ruokaa ei tohtinu heittää pois. KP Ourama söin minunkin puolesta suklaat ja kiisselit. Mutta minä olin loppujen lopuksi kunnossa.... vieläpä vuosien jälkeenkin.;)
 
Morjes boogie! MUistatkos sellasta matsia jonka otit Forssassa Viipon Pekkaa vastaan? Nyrkkeilyä sen piti olla mut muistaakseni matsin lopussa se meni pystypainiks :D Se tais olla joskus viime vuosituhannella, pikkupoikana istuskelin katsomossa ja siistiä oli, ei ollu täällä tollasia lihaskasoja sillon nähny :kippis1:
En oo aikasemmin lukenu näitä sun juttujas, mut mielenkiinnosta kysyisin että millasta ruokaa syöt normaalisti päivän mittaan? Kysyn koska ukko on edelleen kunnossa, ja minä en :D
 
Paljonhan niitä ammattilaisiltoja oli yhdessä vaiheessa pitkin Suomineidon vartaloa. Muutamia hyviä muistoja kyseisistä illoista: Jari "Fireman" Markkanen vs. Tony "LudvigBorgaViikinkiSenaattori" Halme (Kuopion jäähalli eli Niiralan Monttu). olin varmaan ainoana Kuopiolaisena Halmeen puolella. Huusin kuin hinaaja ringsidella Halmetta koko matsin, kunnes Halme tippui. "Inan" fanit nauroivat minulle ja osoittelivat :curs: Illan parasta antia oli, matsin jälkeen Boogien pukuhuoneessa näin Savolaisen Maken eka kertaa livenä :rock: Oli siinä pieni poika ihmeissään taputellessan Maken paksuja hartioita :hyvä:Ei muuten jäänyt Halme antamaan nimmareita kirjaansa matsin jälkeen vaikka jäähallin pihalla Chämpin kanssa odoteltiinkin...:hyper: Toinen boksinki muisto Halme vs. Boogie Mustonen (Joensuun jäähalli). Kyseisen matsin piti olla illan pääotteluna, mutta Halme peruikin tulonsa ja varamiehenä oli Sami Elovaara. Boki taisi hävitä matsin, (No muistanhan minä että hän hävi, en vaan halua myöntää..) vaikka veikin Elovaaraa hienolla jaloista heitolla yhdessä vaiheessa :dance: Illan parasta antia oli, yhtenä alustavista matseista oli erään ystäväni ensimmäinen ( myöskin viimeinen) ammattilaismatsi, josta ei sen enempää :wall: Huoltajana tässä matsissa toimi toinen ystäväni, joka on siirtynyt jo täältä iäisyyteen, rauha hänen muistolleen :) Ja muita mieleen jääneitä lyhyesti mainittuna: Boogie vs. Firemanni, matsin jälkeen pukuhuoneessa katsomassa erästä vähäpukeista fitnestypyä (olikohan Myötyrin Mari, grrr...).Ja viimeisenä mainitsen matsin Boogie vs. Hammeri- Mikko, ravintola Clonen tanssilattialla :D. Kehätuomarina hääräsi itse Jussi "Wito" Pehkonen (joka ymmärsi nyrkkeilyn säännöistä yhtäpaljon kuin lehmä bodipuolen pakollisista asennoista)
 
Morjes boogie! MUistatkos sellasta matsia jonka otit Forssassa Viipon Pekkaa vastaan? Nyrkkeilyä sen piti olla mut muistaakseni matsin lopussa se meni pystypainiks :D Se tais olla joskus viime vuosituhannella, pikkupoikana istuskelin katsomossa ja siistiä oli, ei ollu täällä tollasia lihaskasoja sillon nähny :kippis1:
En oo aikasemmin lukenu näitä sun juttujas, mut mielenkiinnosta kysyisin että millasta ruokaa syöt normaalisti päivän mittaan? Kysyn koska ukko on edelleen kunnossa, ja minä en :D

Terve Tane

Huolehdin päivän ravinnossa 3-4 tunnin välein proteinin saannista ( kana, jauheliha, kala, kananmunat, raejuusto, maitorahka, proteinijauhot ym...) Loput sitten pelkkää koti ruokaa. Joka toinen ilta menee jätskiä maitorahkan kanssa.
Ei tämä boddaus niin vaikeaa ole mitä luulette ystävät.
Treeniä vaan säännöllisesti ja puhdasta ruokaa jos haluaa päästä kesä, kisakuntoon.;)
Tietysti aamupalalla vitamiinit huiviin.
 
Morjes boogie! MUistatkos sellasta matsia jonka otit Forssassa Viipon Pekkaa vastaan? Nyrkkeilyä sen piti olla mut muistaakseni matsin lopussa se meni pystypainiks :D

Terve Tane

Kyllä muistan Forssan keikan hyvin. Kehätyttö oli aivan uskomattoman sexikäs!!!!!!!!:hyper:
 
Minkälaisia vitskuja vedät aamuisin naamariin? ja esim kuinka paljon kalaöljy kapseleita päivässä?

Terve Ottopotto

Monivitamiini aamuisin ja treenin jälkeen C ja B-vitamiinit. En sen kummempia vitamiinia käytä. Olen sitä mieltä että rahat vaan menee hukkaan jos alkaa yliampumaan tässäkin tapauksessa.

Syö monipuolista kotiruokaa ja hedelmiä, vihanneksia niin kyllä ne loput tulee niistä.
 
Boogie 1993

Tervehdys Annie kultakutri.

Mun mielestä on vaikea nimetä parasta vapaaohjelmaa, mutta yksi jäi mieleen kun ohjelmassa soi herätyskello ja astuin kissan hännän päälle mennessäni vessaan ja vetäen pytyn tyhjäksi..... Olikohan vapari 1993 ja esitin sitä ohjelmaa Suomen neitoa pitkin ja poikin.
....

Mutta ehkä kaikista paras esiintyminen oli Oulussa FINN HEAT kutsukisa 1993 Siitä kisasta on tehty myös videonauha.

Tämän FINN HEAT videon kun joku saisi nettiin olisi hieno juttu:eek:

Tässä ohjelma jota Boogie esitti eri tilaisuuksissa vuonna 1993:
http://www.youtube.com/watch?v=fqmpeO0Q7LE&feature=related
Paksua Bogi lihaa olkaa hyvä:dance:




http://www.youtube.com/watch?v=fqmpeO0Q7LE&feature=related
 
:worship:Mitäs boogi meinaa tulevaisuudessa tehdä?eikai bodi ura oo taakse jäänyttä nyt tuon munuaishässäkän takia?kirjottelehan jatkossakin juttuja tänne niistä saa aina hayvät naurut ja tsemppiä paljon jatkoon:)
 
:worship:Mitäs boogi meinaa tulevaisuudessa tehdä?eikai bodi ura oo taakse jäänyttä nyt tuon munuaishässäkän takia?kirjottelehan jatkossakin juttuja tänne niistä saa aina hayvät naurut ja tsemppiä paljon jatkoon:)

Terve tt84

Bodiura ei ole taakse jäänyttä elämää millään tavalla. Nyt vaan annetaan pikkasen lepoa bodylle ja räväytetään joku vuosi....
Kirjottelen tänne enemmänkin jos vaan kyselette aktiivisemmin body touhusta.
 
Pisti hymyilyttään tuo kommentti tuolle videolle :D

Please translate - Finnish is not my best tongue. Altho Jari Mustonen would have gotten my best tongue! He is my kind of man - a total turn on! (or was - the vid's from '93) I could have - we could have done IT for 24 hrs straight - taken 2 days off - done IT again for 24 hrs - taken 2 days off, etc. G-d love & bless him: give him the wise desires of his heart!

:hyper:


Varsin mielenkiintoisia videoita sillä favoriteissakin.
 
samaseen videoon törmäsin viimeviikonloppuna ajankulukseni surffatessa,, ehdottomasti parhaimpien suomi bodaajien joukkoon
kuuluu bookie, oma aikasiani idoleja oli leino, mutta tuo bose
on huippu.









Terve formula 7

Olipas mukava katsoa vanhaa videopätkää ja muistella seikkailujani mitä sitä on tullut sähellettyä heh hehe....

Laittakaa vaan lisää esiintymisiä jos löydätte.
 
Huumorimiehiä.:D
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/f-1FUTytF-s&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/f-1FUTytF-s&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
http://www.youtube.com/watch?v=f-1FUTytF-s
 
Back
Ylös Bottom