Boogie levyraadissa 19.15

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jesuiitta sanoi:
No haloo pahvit, luuletteko, että sitä joku kohdeyleisöstä kattelis jos siellä sois napalm deathia ja cannibal corpsea? Se on kuitenkin tarkoitettu keski-ikäisille, about.

Juuri näin. Ei DJ:kään voi soittaa musiikia baarissa pelkästään itselleen.

Jesuiitta sanoi:
No haloo pahvit, luuletteko, että sitä joku kohdeyleisöstä kattelis jos siellä sois napalm deathia ja cannibal corpsea? Se on kuitenkin tarkoitettu keski-ikäisille, about.

luulen, koska kohdeyleisö tuskin on pelkästään keski-ikäiset ihmiset. itseasiassa en tiedä ketään keski-ikäistä joka sitä katsoo.

soulsick sanoi:
luulen, koska kohdeyleisö tuskin on pelkästään keski-ikäiset ihmiset. itseasiassa en tiedä ketään keski-ikäistä joka sitä katsoo.

kuinka monen keski-ikäisen tv mieltymyksiä tunnet? Mutsias ja faijjaas lukuunottamatta.
Sanoiko joku että PELKÄSTÄÄN keski-ikäiset ovat kohdeyleisö?!

Kaiken kaikkiaan boogie esiintyi ihan kohtalaisesti. Eniten minua mietitytti mitä boogiella on päällä. Hyvin meni tuokin puoli.
Pikkasen jäi mietityttämään kenelle hän vinkkas silmää viimeisen arvostelun jälkeen...

edit*
keski-ikäisille voi olla hiukan yläkantttiin? olisko 25-45 vuotiaille??

soulsick sanoi:
luulen, koska kohdeyleisö tuskin on pelkästään keski-ikäiset ihmiset.
Njoo, veikkaan että ihan riippumatta yleisön iästä kanava vaihtuu siinä vaiheessa kun jotain norjalaista örinäheviä alkaa tulemaan. Ainakin minulla.

Jethro sanoi:
kuinka monen keski-ikäisen tv mieltymyksiä tunnet? Mutsias ja faijjaas lukuunottamatta.
Sanoiko joku että PELKÄSTÄÄN keski-ikäiset ovat kohdeyleisö?!
13:n. ei sanonut, mutta ei myöskään sanonut ettei asia näin olisi.

Jethro sanoi:
edit*
keski-ikäisille voi olla hiukan yläkantttiin? olisko 25-45 vuotiaille??

miksei 26-46? tai 23,5-49?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom