Boogi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu

Nyrkki

Oli tos meijän kylän baaris boogi mustonen esiintymäs. Olin samas pöydässä ottamassa oluen kyllä täytyy sanoa että on äijällä lihaa luitten päällä.Ei taida dody kikosta tulla paljon rahaa kun joutuu tälläseen pikku kylään tulla lihoja näyttää kännisille apinoille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, Suomessahan nuo kehonrakennuskisojen palkintosummat on todella valtavia. Meilläkin talous pyörii ihan vaan ukon palkintorahoilla. Ihmetyttää kyllä, jos ei ne muka riitä, ja pitää jotain muita hommia tehdä lisäksi. :rolleyes:

Sorgen. ;)

Nyrkki sanoi:
Oli tos meijän kylän baaris boogi mustonen esiintymäs. Olin samas pöydässä ottamassa oluen kyllä täytyy sanoa että on äijällä lihaa luitten päällä.Ei taida dody kikosta tulla paljon rahaa kun joutuu tälläseen pikku kylään tulla lihoja näyttää kännisille apinoille.

Joo-o Boogiellakin sentään on mitä näyttää... Harva tosiaan tienaa omilla lihoillaan... Toivottavasti jonain päivänä Suomessakin ymmärtävät näidenkin lajien arvon...

vilma-liina sanoi:
Juu, Suomessahan nuo kehonrakennuskisojen palkintosummat on todella valtavia. Meilläkin talous pyörii ihan vaan ukon palkintorahoilla.

No joo, valitettavasti lätkä ja alppihiihto taitaa olla ainoat lajit missä suomalaiset pääsee ammattilais rahoihin käsiksi! ;)

Mä tapasin sen ukon kasvokkain. Juteltiin varmaan 45min treenistä ja kaikesta mahdollisesta. Kyl oli fiilistä kun himaan lähdin.. :D

Me mentiin koulun kanssa joskus johonkin tapahtumaan Riihimäen amikseen ja Boogiella sattukin olemaan siellä joku esitys. Highway to hell soi taustalla. On kyllä hurjan näköinen siitä vierestä katottuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom