Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Ravattulan Cittarissa Turussa noin klo. 15.30 tuli P-pipo vastaan mustiin farkkuihin pukeutuneena.

Viimeksi muokattu:
Näin vartijan selaavan pakkista viimeyönä Mariassa. Kai tääkin lasketaan? Kuka tunnustaa? :D

Pakkispipo tytöllä tänä aamuna Matinkylässä ennen seitsemää. Aamulenkki ilmeisesti menossa mukavassa talvisäässä. :worship:

En ihan 100% varma ole tosta Pakkispiposta, mutta nopeasti katsottuna siltä näytti. :D

Viime perjantaina n. 22.30 Kajaanissa kauppakadulla näytösti autolla ajavan mies valkoinen p-pipo päässä. En ole varma näinkö oikein:D

Viime viikon maanantaina eli 16.3 kävi iltasella Hämeenlinnan Tiiriön Lidlissä jätkä jolla oli musta pakkiksen pipo päässä. Tuli sellanen ahaa-elämämys, et mä tiiän ton pipon :D Olin itse siis kassalla myyjänä.

Viime viikon maanantaina eli 16.3 kävi iltasella Hämeenlinnan Tiiriön Lidlissä jätkä jolla oli musta pakkiksen pipo päässä. Tuli sellanen ahaa-elämämys, et mä tiiän ton pipon :D Olin itse siis kassalla myyjänä.
No ostikos tämä herra maitorahkaa ja raejuustoa vai kenties kaljaa ja lenkkimakkaraa? Olishan se aika reteetä pakkispipo päässä ostaa kaljaa :D

Hitto ku en muista mitä osti. Jos oisin sillon tienny että täällä on tällänen ketju ni varmasti oisin laittanu kaikki ostokset ylös :D

Keskuskadulla bongattu pakkispipoinen soturi gaspin mustassa takissa perjantaina 27.3 (eilen) about tasan kello 23.00.

Back
Ylös Bottom