Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään Mikkelin Anttilassa noin puolen päivän aikaan bongattu mustalla pakkispipolla varustautunut taistelija.

Tänään tuli kello 12:45 Kuusamon Liikuntahallin aulassa vastaan nuori mies yllään pakkishuppari. Taisi olla kiire takaisin treenaamaan, kun viiletit sellaista vauhtia ohi :D?

Tiistaina 22.12 nähty pakkispipo Lahdessa kauppakeskus Triossa Robert's Coffeen lähettyvillä! :)

Eilen Eckerö Linen Nurdlandin risteilyllä näkyi pakkispipo miehen ja kahden lapsen seurassa.

terveisin viereinen ikkunan vieressä oleskelleen känniporukan eräs jäsen

Säännöllisesti törmään pakkispipolaiseen Leppävaaran Nokian kupeessa. En mä sun naamalles virnuile ;)

Oho, vähän tuli myöhään bongattua bongaus.. Leppävaaran Nokia = Säterin NSN? :)

Luminen pakkispipo (?) eteni Lahdessa kohti Paavolan Citymarketia n.puoli kahdeksan aikaan tänä iltana. Söpö oli pipon naispuolinen kuljettaja :)

Musta pakkispipo bongattu 31.12.2009 noin 11:50 Lahden Sokoksen edessä! :)

Saatoinpa olla minä. Ainakin noihin aikoihin liikuin Sokoksella.

Tänään bongattu Lahden Kuvapalatsissa Avatarin klo 16.15 näytöksessä pakkispaita. Istuin yhen penkin päässä kyseisestä miehestä.

Tänään Malmin asemalla n. klo 15:20 helsingin suuntaan menevästä junasta poistui pakkis pipoa pitävä mies. Musta takki, farkut, reppu ja musaa kuuntelit :rock:

Sen verran tarkat tuntomerkit, että taisin olla minä salille menossa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom