Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattu pakkishuppari eilen Oulun Anttilassa joskus vähän ennen kymmentä. Koputin olkaan ja nostin kättä, itekkin pakkishuppari päällä liikuin ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongattu pakkishuppari eilen Oulun Anttilassa joskus vähän ennen kymmentä. Koputin olkaan ja nostin kättä, itekkin pakkishuppari päällä liikuin ;)

Minä :D Olin aluks vähä et "wtf, kuka toi on?" mut sit näin hupparin ja virnuilin

Bongattu pakkishuppari Gym42:lla... Meinasit joutua elvyttämään flunssaista wanhaa rouvaa..:rolleyes:

Pakkispaitalainen bongattu to 20.8 samalla lossilla jossain välillä Kustavi - Kumlinge, ei voi muistaa tarkkaan noin kaukaisia tapahtumia :D

Hmm... Päivämäärästä en mee takuuseen, mutta siä kustavin lossilla ainakin palloilin pakkisrempseet päällä.

TAMKissa bongattu pakkishuppari muistaakseni viimeviikolla joku päivä.

Mies henkilö Rajamäen uimahallin pukkarissa pakkissheikkeri kädessä, luovutit minulle avaimesi katkenneen tilalle, kiitoksia siitä :)

Tänään lahden möysän st1:llä bongattu pakkislainen. Huppari oli niskassa ja keesi hius tyylinä.

Eräs kaunis pakkislainen käveli eilen klo.14.15 tammelantoria kohden...

Musta pakkispaita TKK:lla Alvarissa noin puoli kahden paikkeilla. Mustat housutkin tais olla ja lyhyet tummat hiukset sekä silmälasit.

Oulussa bongattua:

Tänään aamupäivällä Linnanmaan Prismassa pakkishuppari vaimon ja lapsen kanssa.

Torstaina päivällä nelivitosen edessä nuorempi pakkishuppari valkoinen lippis päässä löntystelemässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom