Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkissheikkeri bongattu tänään iltapäivällä M-clubilla (Turussa).

Kun joku valitti, ettei Jyväskylässä koskaan ketään bongata niin nyt bongasin!! Eli ihan hetki sitten Keljon Prisman kassajonossa minun takanani oli nuorimies pakkispipolla varustettuna. Oli vaan se punainen P niin kovasti tummunut että piti muutaman kerran katsoa uudestaan :)
Minähän se olin. Pipo kaipaisi ehkä hiukan pesua, myönnän. :D Olisit vaan moikannu. :)

miten muuten yleensä ku näätte muita pakkislaisia niin katotteko te vaan hiljaa toisianne ja sit tuutte tänne kirjoittaa vai tuleeko siinä väkisin pieni virne naamalle ja tekis miel moikata :D

miten muuten yleensä ku näätte muita pakkislaisia niin katotteko te vaan hiljaa toisianne ja sit tuutte tänne kirjoittaa vai tuleeko siinä väkisin pieni virne naamalle ja tekis miel moikata :D
Kyllä mä oon yleensä ainakin salilla moikannu ja ehkä käynyt vähän juttelemassakin jos oon nähny muita pakkissotureita. Kadulla jos kävelee vastaan niin ei jaksa jokaista moikkailla. Luulevat vielä hulluksi.

mä varmaan moikkaisin jos sattuisi samalla hetkellä olemaan itsellä jotain pakkissälää päällä, eli siis jos mut tunnistettaisiin myös..muuten tyydyn vaan ehkä max tähän ketjuun kirjoittamaan.

Varmaankin 90% tapauksista tullaan pelkästään tänne kirjoittelemaan. Itse olen (lähes)joka kerta jotain sanonutkin kasvotusten. Salilla kuitenkin joka kerta.

No se alkaa sillä, että ensin tuijoitan todennäköstä pakkislaista niin intensiivisesti, että hän ei voi olla huomaamatta mua. Kun pakkislainen vastaa katseeseeni pyrin ottamaan lempeän ilmeen kasvoilleni ja katson kohdetta luottavaisesti syvälle silmiin. Valitettavasti tuntemattomat pakkislaiset jostain syystä tuntevat yleensä olonsa hiukan epämukavaksi jo 20 sekunnin silmiintuijottamisen jälkeen, joten tässä vaiheessa lähden tulemaan kohti kädet ojossa ja halausvalmiina. Riippuen pakkislaisen koosta ja sukupuolesta, reaktiot bongaukseen vaihtelevat yleensä hädän ja paniikin, ja määrätietoisen väkivallan välillä.

No se alkaa sillä, että ensin tuijoitan todennäköstä pakkislaista niin intensiivisesti, että hän ei voi olla huomaamatta mua. Kun pakkislainen vastaa katseeseeni pyrin ottamaan lempeän ilmeen kasvoilleni ja katson kohdetta luottavaisesti syvälle silmiin. Valitettavasti tuntemattomat pakkislaiset jostain syystä tuntevat yleensä olonsa hiukan epämukavaksi jo 20 sekunnin silmiintuijottamisen jälkeen, joten tässä vaiheessa lähden tulemaan kohti kädet ojossa ja halausvalmiina. Riippuen pakkislaisen koosta ja sukupuolesta, reaktiot bongaukseen vaihtelevat yleensä hädän ja paniikin, ja määrätietoisen väkivallan välillä.

nyt oli kovaa tekstiä :D :lol2: ei vittu jos joku tekis oikeesti tollei

Turun NMKY:n salilla kaksi pakkistaistelijaa. Juttujen perusteella ei voinut muita olla kuin pakkislaisia :D.

Kukas surffaili pakkiksen sivuilla keskiviikkona TTY:llä TME:n laskentaluokassa noin puolen päivän aikoihin?

Pakkiksen pääjehu pakkispipoineen bongattu stadissa, olisko ollu korkeavuoren katua? Klo 15 aikaan tais olla, iPhoneen pukkas viestiä. Ei viitsinyt moikata kun oli niin iso mörkö.

Pakkiksen pääjehu pakkispipoineen bongattu stadissa, olisko ollu korkeavuoren katua? Klo 15 aikaan tais olla, iPhoneen pukkas viestiä. Ei viitsinyt moikata kun oli niin iso mörkö.
Voi ollakin, sillä sielläpäin keekoilin kun kävin hakemassa uuden ajokortin. Mahdat olla aika pieni kaveri jos meitsi on iso mörkö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom