Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juvan nuorisotalolla? Bongattu juuri ennen ruoskan keikkään pakkishuppari salille menossa.
Ps. Se nahka takkinen jannu norkoilemassa pihalla.

Expossa bongasin ainakin yhden normi pakkis-paidan, yhden hupparin ja yhden mölkky-paidan..

Ja Mike oli Seurahuoneen hississä yhtäaikaa. Koetin iskeä silmää ja lipoa kieltä irstaasti, mutta oli niin keskittyny iPhoneensa ettei huomannu. Sanallisesti en viittiny alkaa iskemään, kun oli muija mukanani.

Lauantaina siinä joskus yhden maissa joku Pakkis-soturi käveli meikäkäistä päin siellä Expossa.. pyysin anteeksikin vaikka itse törmäsit, prkl :D

Puuhelmi-paita myös bongattu, en tosin kehdannut tuijottaa tarpeeksi nähdäkseni mikä laji oli kyseessä. Mutta miekkonen oli iso.

Rotevahko mieshenkilö pakkispaita päällä bongattu eilen illalla malmin sairaalalla.

Noin 20v? kaveri Rajamäen uuhoolla pakkishuppari päällä, kuka?

Tänään 17:39 bongattu pakkispipo Kiuruveden ABC:llä. Häkellyin niin, etten edes virnuillut.

Näin puolustus- ja turvallisuusmessuilla Lahdessa kyseisenä perjantaiaamuna pakkispipoisen häiskän juuri ennen messujen avautumisia sisääntuloteltan kohdalla.

Ja Mike oli Seurahuoneen hississä yhtäaikaa. Koetin iskeä silmää ja lipoa kieltä irstaasti, mutta oli niin keskittyny iPhoneensa ettei huomannu. Sanallisesti en viittiny alkaa iskemään, kun oli muija mukanani.
Onneksi en huomannut, sillä jos olisin, niin tällä hetkellä muijat olisi dumpattu ja asuttais jossain todella homossa solussa kaksisteen.

Pansiossa 18.10 omaistenpäivänä bongattu pakkis t-paitaan pukeutunut kaveri.
Itse olin se kyrpiintyneen näköinen sp-kessu joka löntysti ohi.

Helsinki-Vantaa lauantaina 11.10 kello 08.00 kansainvälisellä puolella oli joku nuori kaveri pakkishuppari päällä.

Pansiossa 18.10 omaistenpäivänä bongattu pakkis t-paitaan pukeutunut kaveri.
Itse olin se kyrpiintyneen näköinen sp-kessu joka löntysti ohi.
Olin tuolla muistoja verestämässä, muttei juuri tällä hetkellä mitään hajua oliko mulla pakkispaita päällä...oli kai sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom