Bashu, no et se sitten sinä ollut. h0h0, pipo on yhä pipo :D
Hirvee yritys tulla bongatuksi kaikilla.
Hirvee yritys tulla bongatuksi kaikilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kellonajan täytyy heittää 20 min koska ainut p-pipoa kantava amis tuolla tulee 07:49 ;)Tänään 7:30 Salossa, amiksen edessä käveli vastaan pakkispipoinen soturi. Juuri ja juuri erotin pimeässä
Taisin olla minä. :DPakkis pipoinen kaveri bongattu kaverinsa kanssa noin klo 10-12 mikonkadulla
Kellonajan täytyy heittää 20 min koska ainut p-pipoa kantava amis tuolla tulee 07:49 ;)
Ps. En minä
Iso,vaalea,silmälasipäinen setä.
.
Pipolta se siinä tuolilla näytti. Sun ikäs kyllä täsmäis. Kaksi pikkupoikaa istui siinä meidän viereisessä pöydässä, toisella oli pipo tuolilla. Hymyilytti pikkasen kun sen siinä näinSaatoin olla mä. Olin suunnillee tohon aikaan subissa, mutta varusteena oli kaulaliina eikä pipo.
Originally Posted by NGV
Taisin olla minä.
Niin itteasiassa vähän arvelinkin :D Julkkis ;)
Lauantaina 10. päivä bongattu kaksi pakkispipoa Prismassa lihaosastolla, komean pariskunnan päissä.
Hmm.. siis nimenomaan siinä Prismassa. Asia pihvi. Vähän samaa kategoriaa kuin "Stadin S-marketti".
:D
Bongattu Kaapelilla FME hulinasta lauantaina pariskunta, jonka miehekkäämpi osapuoli kantoi ylpeästi Suomen cooleinta P-pipoa. Oliko hyvä meininki? :D