Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ekaks muistelin että niis olis samanlaiset logot, mutta postauksen jälkee tajusin että eihä ne logot oo yhtään samanlaiset.
Ajattelin että vihdoin mut bongattais, mutta en vieläkään onnistunu tulla bongatuks. :itku: :D

Kellonajan täytyy heittää 20 min koska ainut p-pipoa kantava amis tuolla tulee 07:49 ;)

Ps. En minä

Eipä heitä :) käveli siinä kohdalla vastaan kun tulin töistä kotia. Ei ollut enää amis, vanhempi kyllä. Ja ei oo ainoa, mäkin käytän kun vaan koulussa olen :thumbs:

Saatoin olla mä. Olin suunnillee tohon aikaan subissa, mutta varusteena oli kaulaliina eikä pipo. :confused:
Pipolta se siinä tuolilla näytti. Sun ikäs kyllä täsmäis. Kaksi pikkupoikaa istui siinä meidän viereisessä pöydässä, toisella oli pipo tuolilla. Hymyilytti pikkasen kun sen siinä näin :)

Kainuun Prikaatissa jollakulla spol-mortilla näkyi olevan pakkis-sheikkeri. Kukahan mahtaa olla?

Lauantaina 10. päivä bongattu kaksi pakkispipoa Prismassa lihaosastolla, komean pariskunnan päissä.

Hmm.. siis nimenomaan siinä Prismassa. Asia pihvi. Vähän samaa kategoriaa kuin "Stadin S-marketti".

:D

Bongattu Kaapelilla FME hulinasta lauantaina pariskunta, jonka miehekkäämpi osapuoli kantoi ylpeästi Suomen cooleinta P-pipoa. Oliko hyvä meininki? :D

Bongattu Kaapelilla FME hulinasta lauantaina pariskunta, jonka miehekkäämpi osapuoli kantoi ylpeästi Suomen cooleinta P-pipoa. Oliko hyvä meininki? :D

Meininki oli mahtava :rock: . Bongattu myös asiallinen portsari, joka myös kantoi ylpeästi Suomen cooleinta P-pipoa :D .

Bongattiin myös hirveän kokoinen kuvaaja Before The Dawnin keikalla P-pipo päässä :D .

Viimeksi muokattu:
Haa! Ensimmäinen pakkis huppari bongattu tänään soutelemassa espoontori fitness clubilla :) ipod ihminen, show yourself! :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom