Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika: 20.1.2007 klo. 20.45
Paikka: Helsinki, Tennispalatsi, 1 sali, Vares - Jäätynyt enkeli, rivi 8, paikka about 30
Tuntomerkit: Miespuolinen pakkispipoa kantava herrasmies, vierellään hurmaava vaaleahiuksinen seuralainen

Tunnustaudu ;)

Eilen Itäkeskuksessa klo 15.00 jälkeen Stockmannin kahvilan kohdalla vantteranoloinen, lyhyttukkainen nuorimies oli sonnustautunut pakkishuppariin. Silmälasipäinen täti-ihminen kaffepöydästä havainnoi.

Nimim. katseemme kohtasi ;)
Jos kyseessä oli lähes kalju, lihava ja mustat vaatteet, niin hyvin mahollista, että oot meikäläistä tuijotellu.

Oma bongaus oli tänään Myllypuron Liikuntamyllyssä pakkispaitaan pukeutunut herra, teki mm epäkkäitä ja kulmista. ;)

Eilen bongattu Oulun yliopistolla blondilla kaverilla varustettu pakkispaita discuksen lähellä vähän ennen puolta kolmea.

Hämeenlinnasta :)

Mielenkiinnosta vaan kyselin, kun itse olin eilen Hämeenlinnassa Hamkin salilla repimässä vaikka en pakkis-paitaa omistakaan...Olisko Powerhousu käyny pullistelemassa?

Mielenkiinnosta vaan kyselin, kun itse olin eilen Hämeenlinnassa Hamkin salilla repimässä vaikka en pakkis-paitaa omistakaan...Olisko Powerhousu käyny pullistelemassa?

Ei ollut Poweri (ei ole näkynyt ikuisuuksiin :jahas: ), en ollut aikaisemmin tätä miestä nähnyt.

Pakkispipo bongattu 15.1 maanantaina WTC-plazan lähistöllä neljän aikaan. (unohdin kirjottaa aiemmin :()

Ei ollut Poweri (ei ole näkynyt ikuisuuksiin :jahas: ), en ollut aikaisemmin tätä miestä nähnyt.

Joo, ei oo tosiaan Poweria näkyny herran aikoihin...Hattelmalan salillako tämän soturin bongasit?

Kyllä, Hattelmalan salilla.

Pitää varmaan ruveta pitämään vahtia siellä salilla ja puristaa kaverista tieto ulos, millä nickillä se on täällä ;) Enpä arvannu, että sillä salilla käy yleensäkään Powerin lisäks muita pakkislaisia...mut hyvä niin, mahdollisuudet päästä salikomediaa-ketjuun lisääntyi huomattavasti :)

Helsinki Aleksanterinkatu (tmv) eilen puolenpäivän tienoilla, pakkispipoinen herra vaaleasävyisellä ruutukaulaliinalla ja tummalla villakangastakilla varustettuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom