Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuka piru on se silmälasipäinen äijä joka treenaa turussa M&Mllä?? Bongattiin lahdessa ja eilen muistaakseni salilla..

Pakkispipo bongattu Rautatientorin metroasemalla länteen päin menevän metron ovella tänään klo 17.48 komean miehen päässä.

Jee eka pakko bonggaus: Espoo iso-omena la 2.12. noin kello 13 pakko pipoinen taistelija:thumbs: (omat jengi värit kotona, en moikannut) :D

Eilen Jynkkylässä Kävelykadulla Sokkarin kohdalla n. klo 12.30 bongattu P-pipolla varustettu Windbreakeriin sonnustautunut nuorimies. Marssi yläkaupungille päin.

Jee eka pakko bonggaus: Espoo iso-omena la 2.12. noin kello 13 pakko pipoinen taistelija:thumbs: (omat jengi värit kotona, en moikannut) :D

Se olin luultavasti minä Smäigän kanssa shoppailee... Oli kyllä virhe lähtee ku oli niin perk.... ruuhkasta. :D

Pakkis pipo pongattu Turussa tänään 2.12 kauppiaskadun nurkilla ja jos ei katu menny nappiin niin siinä soitinlaineen kulmilla...kaksi mieshenkilöä toisella varmuudella punainen P otsassa...:)

Sinä pakkispaitainen mies Oulun hevimestassa (ja myöhemmin Amarillossa) lauantai-illalla, käytiin Lycanthin kanssa porisuttamassa sua, mutta nimimerkki jäi kuulematta. Paljasta itsesi :D

mähän se!:)
oltiin muistaakseni samassa koulussaki? Vai muistanko väärin...:kippis1:

Se olin luultavasti minä Smäigän kanssa shoppailee... Oli kyllä virhe lähtee ku oli niin perk.... ruuhkasta. :D

Jos sulla oli vihreet maastohousut, niin sitte mä näin sut. Väkee oli tosiaan niin että riittää + viellä joku ihme vaali kahvitarjoilu viellä tai jotain sinnepäin.

On se vaikka kävelisi pakkis huppari päällä, pakkispipo päässä, pakkis sheikkeri ja pakkis lounasrasia kädessä niin minua ei silti bongata :itku:
No helppohan se teidän isojen kaupunkien porukoiden on toimia kun kokoajan vilisee pakkis sitä pakkis tätä :)

On se vaikka kävelisi pakkis huppari päällä, pakkispipo päässä, pakkis sheikkeri ja pakkis lounasrasia kädessä niin minua ei silti bongata :itku:
No helppohan se teidän isojen kaupunkien porukoiden on toimia kun kokoajan vilisee pakkis sitä pakkis tätä :)

Noh.. mulla on pakkis t-paita, huppari, sheikkeri ja pipo. T-paita ollu jo toista vuotta... Oon asunu Helsingissä ja nyt puolisen vuotta Vantaalla. Käyn kuitenkin vieläkin lähes päivittäin Helsingin keskustassa, koska oon siellä koulussa. Oon treenannu ainaki kolmella eri salilla ja usein pakkispaita päällä. Silti kukaan ei ole bongannu mua koskaan missään. :rolleyes:

Noh.. mulla on pakkis t-paita, huppari, sheikkeri ja pipo. T-paita ollu jo toista vuotta... Oon asunu Helsingissä ja nyt puolisen vuotta Vantaalla. Käyn kuitenkin vieläkin lähes päivittäin Helsingin keskustassa, koska oon siellä koulussa. Oon treenannu ainaki kolmella eri salilla ja usein pakkispaita päällä. Silti kukaan ei ole bongannu mua koskaan missään. :rolleyes:

Mä luulen että oon bongannu sut Vantaan Gym Clubilla?!?!
Ainakin siellä käy joku jolla on pakkispaita päällä!;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom