Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viime viikolla elikkäs viikolla 44 bongattu Pakkispaita Tampereen "Patria-talon" ruokalassa Naulakadulla. Ellei ihan ollut silmät kierossa. Paitaa kannatteli nuorehko vaaletukkainen mieshenkilö. Tervetuloa vaan toistekin ;)
Oulussa siis tapahtui tämä.Tänään torstaina 30.11. Klo: 12:34 bongattu pakkispipo Stockmannin rullaportaissa.
Jee eka pakko bonggaus: Espoo iso-omena la 2.12. noin kello 13 pakko pipoinen taistelija:thumbs: (omat jengi värit kotona, en moikannut) :D
Sinä pakkispaitainen mies Oulun hevimestassa (ja myöhemmin Amarillossa) lauantai-illalla, käytiin Lycanthin kanssa porisuttamassa sua, mutta nimimerkki jäi kuulematta. Paljasta itsesi :D
Se olin luultavasti minä Smäigän kanssa shoppailee... Oli kyllä virhe lähtee ku oli niin perk.... ruuhkasta. :D
Jos sulla oli vihreet maastohousut, niin sitte mä näin sut. Väkee oli tosiaan niin että riittää + viellä joku ihme vaali kahvitarjoilu viellä tai jotain sinnepäin.
On se vaikka kävelisi pakkis huppari päällä, pakkispipo päässä, pakkis sheikkeri ja pakkis lounasrasia kädessä niin minua ei silti bongata :itku:
No helppohan se teidän isojen kaupunkien porukoiden on toimia kun kokoajan vilisee pakkis sitä pakkis tätä
Noh.. mulla on pakkis t-paita, huppari, sheikkeri ja pipo. T-paita ollu jo toista vuotta... Oon asunu Helsingissä ja nyt puolisen vuotta Vantaalla. Käyn kuitenkin vieläkin lähes päivittäin Helsingin keskustassa, koska oon siellä koulussa. Oon treenannu ainaki kolmella eri salilla ja usein pakkispaita päällä. Silti kukaan ei ole bongannu mua koskaan missään.
Mä luulen että oon bongannu sut Vantaan Gym Clubilla?!?!
Ainakin siellä käy joku jolla on pakkispaita päällä!;)