Boltonille eka tonni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
- Meszarosin raskaan sarjan ME on 408 kiloa... 400 pintaan vedettiin jo 70-luvulla.
- Sarjan 110-kiloa ME tehtiin vuonna -80, joka on siis edelleen rikkomatta.
- sarjan -56 ME vedetty 24 vuotta sitten, kuten myös sarjan -90kg ME.
- Kumpuniemen ME sarjaan -82,5 kg on jo 26 ja puolivuotta vanha...

Miksei näitä ennätyksiä ole rikottu? Käykääpä katsomassa http://records.powerlifting.org/world/?lan=en&gender=M&age=sen

no syy on minulle ainakin varsin selvä miksei niitä ole vielä rikottu ipf puolella ja sinäkin sen tiedät kun vähän aikaa mietit. samoin voit miettiä niitä muutamia hurjia yu:ssa tehtyjä ennätyksiä 80-luvulta miksi ne ovat edelleen voimassa. ei tarvi kovin kummoista päättelykykyä.
Neutraalille vielä, olen lukenut paljon kirjoituksiasi ja niissä on kyllä järkeä. Mutta ehkä kiihkoton suhtautuminen asioihin voisi edesauttaa asioiden perillemenoa lukijoissaan. Otetaan ihan rauhallisesti vaan tämäkin asia, ei kai tähän nyt elämä kaadu :kippis1:

otan rauhassa :)

no syy on minulle ainakin varsin selvä miksei niitä ole vielä rikottu ipf puolella ja sinäkin sen tiedät kun vähän aikaa mietit.

Kolmattakymmentä vuotta olen mukana voimanostossa. tiedän kyllä mistä puhut.

Jatketaan doping-linjalla:

Mitkä ovat maastavedon ennätykset IPF-liitossa / ammattilaisliitossa; sarjaluokittain?

Eipä taida vapaan douppauksen liitossa (amm.liitto) paljoa kovempia olla vetoraudat, Boltonia lukuunottamatta, (jonka nostot useinmiten jäävät kunnollista loppuasentoa vaille)

gantilla oli vielä joki ihme rakennevika selässä, muistaakseni niin, että toinen puoli oli hullun vahva ja toinen taas vähemmän vahva...puuttukohan siltä jotain nikamia, vai miten se oli...

Gantilla oli synnynnäinen vika: toinen pitkä selkälihas oli syntymästä asti surkastunut eli lähes puuttui kokonaan . Ihan totta! Ekan kerran luin asiasta Suomen Urheilulehdestä vuonna 1978. Suomessa oli silloin voimanoston MM-kisat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom