bodysoija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Soijan proteiinin imeytyminen j käyttökelpoisuus on mielestäni kyseenalaista, ollut jo vuosia. Vaikka sitä täällä osa porukasta vetääkin?;)

Mutsi tuli kerran kotiin ja sano että ostin sulle proteiinejä, ajattelin että johan on vittu aikoihin eletty.Se oli just tota bodysoijaa ja se on aivan perseestä niinkuin mun mielestä kaikki soijat, mut toi oli kaikista huonoin.

Originally posted by viikinki_84
törmäsin tänään kaupassa simmoseen ku bodysoija..

Mä törmäsin kerran Vantaan Gigantissa Leo Lastumäkeen. Saatana, että oli äkäinen äijä!

Olen halpahallista ostanu tämmöstä 5euron soija mömmöä.. eli Bodysoijaa, tos viä linkki http://www.oriola.fi/page.aspx?SectionId=1905
oon muutaman paketin jo vetänyt, mutta onko kyseinen tuote hyvä?

100g sisältääpi
energia 1600kj/380kcal
proteja 48g
hiilareita 31g
ja kaikkee muuta kivaa... :arvi:

Reformi BODYSOIJAn avulla varmistat proteiinin saannin ja kiinteät vahvat lihakset. :arvi:

Kannattaa miettiä kahteen kertaan säästääkö muutaman euron soijan ja heran välillä, jos miettii soijan ostamista sen halvan hinnan vuoksi. Ite ostin kannun soijaa ja hyi helvetin perse sitä makua. Luulin että siihen tottuisi, mutta paskat. Samaa kakomista ja puistattelua se juominen oli aina. :[

Älkää nyt aina iniskö jonkun soijan mausta. Ite otan soijasta 100gr proteiinia päivässä. 8kg tonkka hupenee nopeasti.

Mutta sen verran pullakarkkiherkku-mausta minäkin tykkään, että soijat saa jäädä tähän 8kg:n kokeiluun. Voi ainakin antaa joskus omakohtaisista kokemuksista kommentteja.

Oli se aika järkytys siirtyä kalliista vaniljaherasta suht halpaan vaniljasoijaan. Seuraavaks kun ostan taas heraa, niin tuskin tulee vaikeuksia juoda. Ja mulla on sekin ongelma, ettei ole mitään kunnon sheikkeriä. Semmosia puolensuun kokosia klimppejä tulee aina välillä tonne suuhun pureskeltaviks, mutta tappajan ilme kasvoilla vedän ne kevyesti alas. :D

Ei mulla ainakaa mitää ongelmia ole juoda maustamatonta soijaa. En silti menis ostamaan tollasta soijaa mitä P_etri

pexxi sanoi:
Soijan proteiinin imeytyminen j käyttökelpoisuus on mielestäni kyseenalaista, ollut jo vuosia. Vaikka sitä täällä osa porukasta vetääkin?;)

Taitaa paljas soija proteiini olla 50% heran tehoista eli bv on jotain 50-60. Tietty jos jotain muuta syö samalla paranee bv

Käytän itte heraa. Mutta kokeilu mielessä oon joskus ostanu ku sattunu tielle, että jos vaikka välipalana toimiis tai jotain.. mutta maku on aivan hirvittävä mutta ei sen nyt tarttekaa mitää kultajuomaa olla..

hafanafa sanoi:
Ei mulla ainakaa mitää ongelmia ole juoda maustamatonta soijaa. En silti menis ostamaan tollasta soijaa mitä P_etri
Tätä kysyinkin, että mitä vikaa on kyseisessä soijassa? :) Miksi et ostaisi tätä soijaa, mutta ostat silti jotain muuta soijaa..?

Gillyanne sanoi:
No vaikka siksi, että tuossa Bodysoijassa on yli 30% hiilihydraatteja.

...Mikä ei varmastikaan ole millään lailla haitaksi, luulisi että päin vastoin. Eipä tuo mitään sokeria varmaan ole jos se maustamatonta on..?

1kg soijaa 10€, 1kg heraa 15€. Miksi ihmeessä pitäs kiskoa alas jotain perkeleen perseen makuista höttöä, kun parempi (imeytyy paremmin ja paremman makuista) soossi maksaa vain 5€ enempi kilo.

EDIT:
...Mikä ei varmastikaan ole millään lailla haitaksi, luulisi että päin vastoin. Eipä tuo mitään sokeria varmaan ole jos se maustamatonta on..?

Kannattaako turhasta hiilarista maksaa?

Måpå sanoi:
Kannattaako turhasta hiilarista maksaa?

My point exactly, se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

EDIT: Ja jos proteiinivalmistetta on tarkoitus käyttää nimenomaan PROTEIINIlisänä, niin kyllä ne hiilarit ovat silloin ihan vaan haitaksi, vaikkeivät sokeria olisikaan.

EDIT2: Sitäpaitsi tuo Bodysoija maistuu IMO vielä pahemmalta kuin tavan soijaisolaatti :urjo:

Suositut

Back
Ylös Bottom