Asiat on hankalia, kun niistä tehdään hankalia...
http://www.tuuli.net/zalk/tuulinet/zalk04/11266.php
edit:
h0 h0:D
"RE: BodyPump: kyykkäys
Lähettäjä: hany | 04.06.2004 - 15:56 | 64 | |
kehoilija hei, please! Älä puhu perseestä, se kuulostaa asiattomalta, lapselliselta ja tyhmältä. Vaikka netissä ollaankin ja täällä on easy raivota nimettömänä, niin sanavalinnoilla paljastaa omasta itestään aika paljon.
Muuten oon samaa mieltä ed.kirj.kaa "
perseestä ei saa puhua...
edit2: näissä kommenteissa on järkeä jopa.
Lähettäjä: kehoilija | 04.06.2004 - 16:29 | 65 | |
Minä en edelleenkään väitä tietäväni oikeaa podypunppi-kyykkyä.
Olen vain sanonut, että vajaat kyykyt eivät ole se turvallisin tapa kyykätä.
Olen tähän mennessä muuten ainoa, jolla on ollut laittaa faktaa pöytään.
Mutta edelleen tuo harha 90 asteen polvikulman turvallisuudesta kyykätessä elää valitettavan sitkeästi :(
Se ei muutu sen tehokkaammaksi tai turvallisemmaksi vaikka kyykkäisi kuinka monta sataa kyykkyä...
RE: BodyPump: kyykkäys
Lähettäjä: Ninnu | 04.06.2004 - 17:19 | 66 | |
Toi kehoilijan laittama englannin kielinen teksti noista ligamenteista(?) ja polvista pisti vähän miettiin... Pitäskö kyykätä bp:ssäkin syvemmälle, kun itsellä kerran mitään estettäkään ei ole...
Joku ohjaaja vois sanoo et onko siinä joku oikea syy vai onko tosiaan niin että pumpissa me tervepolvisetkin kyykätään niiden muutaman polvivaivaisen ehdoilla???
Lähettäjä: personal trainer | 05.06.2004 - 01:36 | 67 | |
Ei ole tämä viestiketju antanut kovin lupaavaa kuvaa bodypump-ohjaajien tietotasosta!
Ja nämä ihmisetkö siis todella opastavat vielä toisia??
Ei jessus..."
http://www.tuuli.net/zalk/tuulinet/zalk04/11266.php
edit:
h0 h0:D
Lähettäjä: hany | 04.06.2004 - 15:56 | 64 | |
kehoilija hei, please! Älä puhu perseestä, se kuulostaa asiattomalta, lapselliselta ja tyhmältä. Vaikka netissä ollaankin ja täällä on easy raivota nimettömänä, niin sanavalinnoilla paljastaa omasta itestään aika paljon.
Muuten oon samaa mieltä ed.kirj.kaa "
perseestä ei saa puhua...
edit2: näissä kommenteissa on järkeä jopa.
Lähettäjä: kehoilija | 04.06.2004 - 16:29 | 65 | |
Minä en edelleenkään väitä tietäväni oikeaa podypunppi-kyykkyä.
Olen vain sanonut, että vajaat kyykyt eivät ole se turvallisin tapa kyykätä.
Olen tähän mennessä muuten ainoa, jolla on ollut laittaa faktaa pöytään.
Mutta edelleen tuo harha 90 asteen polvikulman turvallisuudesta kyykätessä elää valitettavan sitkeästi :(
Se ei muutu sen tehokkaammaksi tai turvallisemmaksi vaikka kyykkäisi kuinka monta sataa kyykkyä...
Lähettäjä: Ninnu | 04.06.2004 - 17:19 | 66 | |
Toi kehoilijan laittama englannin kielinen teksti noista ligamenteista(?) ja polvista pisti vähän miettiin... Pitäskö kyykätä bp:ssäkin syvemmälle, kun itsellä kerran mitään estettäkään ei ole...
Joku ohjaaja vois sanoo et onko siinä joku oikea syy vai onko tosiaan niin että pumpissa me tervepolvisetkin kyykätään niiden muutaman polvivaivaisen ehdoilla???
Lähettäjä: personal trainer | 05.06.2004 - 01:36 | 67 | |
Ei ole tämä viestiketju antanut kovin lupaavaa kuvaa bodypump-ohjaajien tietotasosta!
Ja nämä ihmisetkö siis todella opastavat vielä toisia??
Ei jessus..."