Bodykisat Lappeenrannassa WTF? :D

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aa, sitten olin väärässä. Joskus oli vaan puhetta virallistahojen kanssa asiasta, mutta liene muuttuneet sen jälkeen.

Tuo info ylipäätään tuosta CBB:stä on enemmänkin kysymyksia herättävä kuin tiedottava ja jättää kyllä paljon mahdollisuuksia tulkinnoille. :lol2: No , jospa ne siitä ennen ensi syksyä selviää.

En kyllä ymmärrä, miksi näitä uutisointeja annetaan tulla "joulukalenteri" tyylillä, eli vähän kerrallaan. Kunnon info pläjäys jossa kaikki asiat selvitetty selkeästi suomeksi.
Pitää saada kommenttejä/mielipiteitä uusista muutoksista? Ei kuullosta kovin ammattimaiselta touhulta, näissä liiton asioissa olisi paljon parannettavaa IMO.

Uutisoinnista

En kyllä ymmärrä, miksi näitä uutisointeja annetaan tulla "joulukalenteri" tyylillä, eli vähän kerrallaan. Kunnon info pläjäys jossa kaikki asiat selvitetty selkeästi suomeksi.
Pitää saada kommenttejä/mielipiteitä uusista muutoksista? Ei kuullosta kovin ammattimaiselta touhulta, näissä liiton asioissa olisi paljon parannettavaa IMO.

Varsinkin kun liittojen virallisilla sivuilla ei informoida välttämättä uutisista ollenkaan.
Taikka sinne uutiset tulee viikkojen/kuukausien päästä.
Taitaa vieläkin mm. SM-kilpailujen tulokset uupua liiton omilta sivuilta.

Meikäläisellä ei ollut mitään hankaluuksia laittaa värejä. Laitoin peräti kolmelle kisaajalle värit ja yksi sentääs oli ihan viti valkoinen vielä tunti ennen kisaa. Tosin meikäläisellä tämä näkö nyt on muutenkin niin huonoa luokkaa, mutta huollettavieni värit saivat kehuja ja voitettiin niillä jopa kultaakin. :D
Teikäläinen onkin kokenut ammattilainen, toisin kun kaikki muut amatöörit. Voinko ottaa sinuun yhteyttä, sikälimikäli joskus tarvitsen huoltajaa? :) Otahan poika kieli pois Ouramon pyllystä. :piis:

Yleensäkin tuolla alkupuolella avauduin siis tietämättömyydestä ja ihme epäilyistä kaupunkia kohtaan, kun nyt kyseessä ei ole HKI/TKU/TRE/...tai edes Lahti. Kyllä tiet menevät siis joka kaupunkiin ja yhdet kehonrakennuksen noviisikisat nyt järjestää vaikka jossain Keuruulla. (<-- ei ennakkoluuloja :) )
Ei mulla henk.koht ole mitän kyseistä kaupunkia kohtaan, ajattelen vaan mikä olisi mun mielestä lajille parasta. Kaikilla on mielipiteensä, oikeus niihin ja mä en ainakaan pelkää tuoda omiani julki vaikka niistä ei tykättäisikään. Oon käynytkin kerran Lpr:ssa. Platinum gymillä, ja jossain satamassa syömässä lihapiirakoita :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom