Bodyjulisteita Pakkiksen kauppaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Mulla kun on noita kuvia otettuna vaikka kuinka, niin haluaisitteko kauppaan myytäväksi 50x70cm kokoisia julisteita.

Hintaa ei osaa vielä sanoa, mutta varmaan jossain 20€ korvilla tuommoinen olisi.

Seinälle saisi sitten mahdollisesti seuraavanlaisia kuvatuksia ja paljon muita. Voin jopa mennä vartavasten studioon tekemään kuvia.

pro2.jpg

body2.jpg

Mielestäni tosi hyvä idea. Jos siistejä kuvia tulee, niin uskoisin kyllä yhden seinälleni mahtuvan. :)

edit (väärinkäsitysten välttämiseks):
Siis noikin kuvat on jo todella siistejä, mutta enemmän valikoimaa. Etten mee suotta arvostelemaan näyttäviä julisteita. :thumbs:

Mää haluun ainaki Makesta julisteen.

Hyvä idea!

Veeeeeeeri good idea. Miken ottamat kuvat rokkaa :rock:

Edit: Niin ja Jukka Huopposesta ja Boogiesta ehdottomasti julisteita!! :)

Joo todellakin. Oon yrittäny ettii just jotain bodyjulisteita seinälle :rock:

Luulisi noille kysyntää olevan. Meillä tuskin tulee lupaa laittaa seinälle, mutta kaupaksi menisivät varmasti.

Oliko ne kaupan hyllyn päällä olevat mustavalkokuvat Mike sun ottamia? Emäntä niihin tykästyi kovasti.

Meille tulee sitten ainakin yksi kuva Markosta. Saadaan vihdoin se Poluksen Erno mäjelle sieltä olkkarin seinältä! :rock:

Pulla sanoi:
Meille tulee sitten ainakin yksi kuva Markosta. Saadaan vihdoin se Poluksen Erno mäjelle sieltä olkkarin seinältä! :rock:
Paitsi etta se on jo varattu mun FitWings-tytoille.

Ups, ei ku siis SUN FitWings-tytoille. ;) Marko voi tulla vaikka meidan makkariin...

Saisitkohan Mike myos naisista julisteita? Esim. Inkerista ne kisojen aikaiset kuvat mita olit ottanut, toimis ainakin meikalaisen seinalla oikein hienosti motivaationlahteena.

Hyvä idea tämäkin :thumbs: .

Hyvä idea kunhan tulee tasapuolisesti myös kisaavista mimmeistä kuvia eikä vaan niitä bodyukkoja. Ei sillä että niissäkään mitään vikaa olis (:kuola: ), mutta näin enemmän fitness-henkisenä toivoisin upeita otoksia mimmeistäkin. Jos näin ni varmatsi pääsis mun seinälle.

No Mike koska näitä tulee??

Täältä löytyy ostaja. Ei kiinnosta nuo Wrangen gunther ja Ronnie. Tyylikkäitä mustavalkojulisteita niin varmasti löytyy paikka seinällä.

Body-julisteista on mielestäni huutava pula koko valtakunnassa, joten eiköhän tässä ole taas yksi monopolin paikka Pakkikselle.

Luotan täydellisesti Miken taiteelliseen silmään ja uskon että kuvista tulee sellaisia että ne uskaltaa ripustaa jopa takkahuoneen seinälle ilman että tarvitsee ottaa pois sukulaisten tullessa käymään ;)

lepex sanoi:
Luotan täydellisesti Miken taiteelliseen silmään ja uskon että kuvista tulee sellaisia että ne uskaltaa ripustaa jopa takkahuoneen seinälle ilman että tarvitsee ottaa pois sukulaisten tullessa käymään ;)

Perstuntumalla sanoisin että tämän voimailuforumin/putiikin hyvin säilytetty, yksinkertainen mutta ytimekäs tyylisuuntaus olis kova sana tässäkin asiassa. Ei varmaan kivaa ottaa myyntiin julisteita, joissa hikinen bodari on sateenkaarenvärisissä tangoissa kokovartalokuvassa jenkki-smile naamallaan.. Tai itse ainakaan en moista ripustaisi seinälle. Toivottavasti siitä ei ole pelkoakaan, sillä Miken kuvagalleriastakin löytyy jo pari oivallista "juliste"-kuvaa, esim se back.jpg on loistava foto, kuin myöskin kuva Marko Savolaisen käsivarresta.

ready.jpg

Tässä kuvassa on jotain alkuvoimaa

...tai vaikka :kuola:
drink.jpg

Makuja on tietysti monia, jotkut ehkä haluavat sen oman idolinsa oveen muistuttamaan joka aamu, että vielä ei olla tavoitteessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom