BodyFitness -leirille heinäkuussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Böö!

Onko punttimimmeista kukaan osallistumassa 3.-4.7. pidettävälle BodyFitness -leirille.
Itse sinne olen ilmoittautunut ja ajattelin, että saanko kavereita? Hiiiiiiiiiiiii!

t:tollo

rocket sanoi:
Böö!

Onko punttimimmeista kukaan osallistumassa 3.-4.7. pidettävälle BodyFitness -leirille.
Itse sinne olen ilmoittautunut ja ajattelin, että saanko kavereita? Hiiiiiiiiiiiii!

t:tollo

Ajatustenlukija! Olin juuri aloittamassa samanlaista threadia leiriesite nenäni edessä :)

Mä vielä mietin.. Toisaalta kiinnostais hirveesti, toisaalta taas.. No perskule, enköhän minäkin sinne tule! Näyttää olevan kuitenkin mielenkiintoisia luentoja, mm. Henkinen voima - avain menestykseen ja sitten tietty Lipen HipHop - tunti.

Kuulostaa mielenkiintoiselta! Mistäs tuosta löytyy lisätietoa?

Nutri plussassa olleessa seminaarissa tästä oli ainakin puhe ja saatiin esite.

Eli lyhyesti B&K järkkää body fitness leirin 3-4.7 Lahdessa naisille, jotka treenaa kovaa...

Ohjelma:
lauantaina:

Luentoja mm. aiheista: ravinto, henkinen voima, opi treenaamaan kunnolla ja kehity. Treenit Aino-Maijan kanssa ja Lipen hiphop tunti. Illalla ohjelmassa saunailta, jutustelua ja biletystä yökerhossa.

Sunnuntaina:

Aamiainen hotellilla ja mahd. osallistua yhteiseen aamulenkkiin ja loikkatreeneihin.
Luentoja mm. aiheista: lihashuolto ja urheiluvammat, kilpailuun valmistautuminen, kunnon viimeistely ja lavasäteily
Treenit: Näe ja koe Aino-Maija & Lipen suosikkiliikkeet ja tekniikat!

Siellä on mahdollisuus saada ammattilaisen arvio kunnostasi ja sopia henk.koht.suunnitelman laatimisesta.

Hinta 45 e + mahd. hotellihuone 70 e / 2hh

Tässä lyhyesti esitteen tiedot. Ilmoittautuminen on B&K:n toimitukseen...

Vao! Asiaporukkaa:D
Must toi leiri tuntuu ohjelmistoltaan ihan järkevältä. Hyvii juttui käydään läpi, ja joo, hiphop tunti vie kyl voiton;)

Harmi ku pitää asua täällä eristyksissä maailmasta.. muuten voisinkin tulla.. ja sitten vielä duunit :(

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä tuun! Kuulostaa tosi hyvältä. Mihinkäs ilmoittaudutaan - KP:lle?
Kuka haluu kyydin?

Jään varmaan yöksi ja samaan huoneeseen mahtuis sitten kaveri jos toinenkin.

Ironbutt sanoi:
Mä tuun! Kuulostaa tosi hyvältä. Mihinkäs ilmoittaudutaan - KP:lle?
Kuka haluu kyydin?

Jään varmaan yöksi ja samaan huoneeseen mahtuis sitten kaveri jos toinenkin.

Ilmoittautumiset osoitteeseen toimitus@bk-sportsmag.fi tai puh 03-7349585.

Kuinkas moni on jäämässä yöksi? Meinasin vaan, että jos jota kuta kiinnostaa, voisin ( ehkä ) majoittaa ihmisiä meille. Mahtuis ihan reilusti porukkaa.. :)

Hienoa! Ilmoittauduin heti ja kyselin lisätietojakin kaikesta mahdollisesta...

Mä ainakin oon tulossa. Rocket, vieläkö ollaan menossa hotelliin yöksi? :) Ei oo kauheen paha hinta toi 35e/hlö..

Ironbutt, mitäs lisätietoja sä sieltä sait?

faidra sanoi:
Mä ainakin oon tulossa. Rocket, vieläkö ollaan menossa hotelliin yöksi? :) Ei oo kauheen paha hinta toi 35e/hlö..

Ironbutt, mitäs lisätietoja sä sieltä sait?

Ei ne vielä ehtinyt vastata ku äsken kysyin. Menee varmaan alkuviikkoon kun tulevat töihin siellä.

Fiona sanoi:
...
Kuinkas moni on jäämässä yöksi? Meinasin vaan, että jos jota kuta kiinnostaa, voisin ( ehkä ) majoittaa ihmisiä meille. Mahtuis ihan reilusti porukkaa.. :)

HIPHEIHEI! Sikäli mikäli kun mä olen tulossa (luultavasti kyllä, 99 % varmuudella),niin pääsisikö tämä punttimimmi buukkaamaan teille? Kun ei tuo hotellin hintapolitiikka kovasti houkuttele :( opiskelijabudjetilla?

Mitens Faidra, Rocket ja Ironbutt? Meinaatteko missä buukata? :winkwink: mukava olisi seuraa saada ;)

Mä ilmottauduin jo, ja KP vastasi mun mailiinkin. Eli hotellihuoneet ehtii varata vielä kesäkuussa, ja myös ne varataan ilmoittamalla KP:lle asiasta.

Mulle on aika sama missä yövytään, hotelli kelpaa, ja jos Fionalle mahtuu niin sekin sopii. Ei ole väliä :) Hotelli vois olla siitä kiva, että siellä varmaan yöpyy muitakin tyttöjä, tutustuis niihinkin helpommin.

Hitsi kun kuullostaa kivalta. Olen vaan tooosi huono lähtemään yksinäni mihinkään. Ei olis kiva siellä sitten yksinään möllöttää...Noh tarvii miettiä josko uskaltautuisin kumminkin.

Melly sanoi:
Hitsi kun kuullostaa kivalta. Olen vaan tooosi huono lähtemään yksinäni mihinkään. Ei olis kiva siellä sitten yksinään möllöttää...Noh tarvii miettiä josko uskaltautuisin kumminkin.

Eihän siellä yksin tarvi olla! Lähdet meidän messiin.
Punttimimmien power team jytää!

Ironbutt sanoi:
Eihän siellä yksin tarvi olla! Lähdet meidän messiin.
Punttimimmien power team jytää!

Hienoa. Kyllä sitten pitää munkin ilmoittautua.
Olitkos sinä Buttis Tampereelta? Jos niin vieläkö kyytiin mahtuis yx mimmi?

Suositut

Back
Ylös Bottom